mies ei antanut kukkia synnytyksen jälkeen
Oletteko saaneet mieheltänne kukkia synnytyksen jälkeen? Pitäisikö loukkaantua, kun en saanut.
Kommentit (49)
En saanut kukkia, enkä muuta lahjaa, mutta mies toi minulle heseltä kana-aterian kun pyysin =D Sairaalaruoka on niin pyllystä.... (Jooo joo, ei saisi valittaa mutta kun se on.....) Ja suklaata oli varannut mukaan laukkuun jota antoi sitten synnytyksen jälkeen, molempina kertoina =)
En pidä kukista, onneksi useimmat sen jo tietävät, jos saan kukkia vien ne yleensä samantien eteenpäin seuraavalle =D
Neljä synnytystä ja raskautta, ei kukkia, ei lahjoja.. miksi loukkaantua??
Mäpäs en saa mieheltä edes synttärikukkaa....
Minua kans olisi ahdistanut jos mies olisi alkanut kukkia tuomaan synnytyksen jälkeen. Kyllä se mies siinä mun mielestä suoritti synnytystä yhtä paljon kuin minäkin, vaikka minähän sen suurimman työn tein :) En saa synttärikukkia minäkään, en ylipäätään ole koskaan saanut mitään kukkia mieheltäni. On miehellä niin paljon muutakin tekemistä kuin juoksennella ympäriinsä kukkakaupoissa. Ehkä se jonain päivänä saa jonku mielenhäiriön ja muistaa kurvata kukkakaupan kautta. On silti maailman paras isi ja avomies, ei sitä kukilla mitata, näin meillä :)
En. Enkä pahoittanut mieltäni. Kuopuksen synnytettyäni esikoinen toi kimpun voikukkia. :D
Ei kukkien saaminen tai saamatta jääminen miehestä vähemmän lapsirakasta tee. Jos nyt ei huomaa kukkia tuoda - entäs sitten? En niistä paljon perusta, paljosta muusta kylläkin...
En olisi halunnut kukkia mieheltäni, enkä muiltakaan. Ystäviltä ja tutuilta tuli vaatteita ja kortteja, mies on auttanut vauvan kanssa joka kerta niin paljon kuin pystyy (maanviljelijä ei monen viikon isyyslomia pysty pitämään, kun lehmätkin pokivat eli saavat omia "vauvojaan" ja muutenkin kesä on pahinta työruuhka-aikaa maatilalla). Onneksi meillä on ihanat appivanhemmat, jotka ovat auttaneet kaiken aikaa:)
En olisi halunnut kukkia mieheltäni, enkä muiltakaan. Ystäviltä ja tutuilta tuli vaatteita ja kortteja, mies on auttanut vauvan kanssa joka kerta niin paljon kuin pystyy (maanviljelijä ei monen viikon isyyslomia pysty pitämään, kun lehmätkin pokivat eli saavat omia "vauvojaan" ja muutenkin kesä on pahinta työruuhka-aikaa maatilalla). Onneksi meillä on ihanat appivanhemmat, jotka ovat auttaneet kaiken aikaa:)
Olin pettynyt etten saanut kukkia mieheltä. Toisella kerralla olin toivonut että toisi ilmapallon, jossa lukee It's a boy. Arvaa sainko? En. Tyhjin käsin tuli katsomaan. Eipä muistanut yhtään hääpäivääkään ja ennen ku toinen lapsi täytti 9 kk, jätti meidät, tekstiviestillä..