Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei antanut kukkia synnytyksen jälkeen

Vierailija
10.06.2013 |

Oletteko saaneet mieheltänne kukkia synnytyksen jälkeen? Pitäisikö loukkaantua, kun en saanut.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pettynyt etten saanut kukkia mieheltä. Toisella kerralla olin toivonut että toisi ilmapallon, jossa lukee It's a boy. Arvaa sainko? En. Tyhjin käsin tuli katsomaan. Eipä muistanut yhtään hääpäivääkään ja ennen ku toinen lapsi täytti 9 kk, jätti meidät, tekstiviestillä..

Vierailija
42/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kukkia, enkä muuta lahjaa, mutta mies toi minulle heseltä kana-aterian kun pyysin =D Sairaalaruoka on niin pyllystä.... (Jooo joo, ei saisi valittaa mutta kun se on.....) Ja suklaata oli varannut mukaan laukkuun jota antoi sitten synnytyksen jälkeen, molempina kertoina =)

En pidä kukista, onneksi useimmat sen jo tietävät, jos saan kukkia vien ne yleensä samantien eteenpäin seuraavalle =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä synnytystä ja raskautta, ei kukkia, ei lahjoja.. miksi loukkaantua??

Vierailija
44/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpäs en saa mieheltä edes synttärikukkaa.... 

Vierailija
45/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kans olisi ahdistanut jos mies olisi alkanut kukkia tuomaan synnytyksen jälkeen. Kyllä se mies siinä mun mielestä suoritti synnytystä yhtä paljon kuin minäkin, vaikka minähän sen suurimman työn tein :) En saa synttärikukkia minäkään, en ylipäätään ole koskaan saanut mitään kukkia mieheltäni. On miehellä niin paljon muutakin tekemistä kuin juoksennella ympäriinsä kukkakaupoissa. Ehkä se jonain päivänä saa jonku mielenhäiriön ja muistaa kurvata kukkakaupan kautta. On silti maailman paras isi ja avomies, ei sitä kukilla mitata, näin meillä :)

Vierailija
46/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä pahoittanut mieltäni. Kuopuksen synnytettyäni esikoinen toi kimpun voikukkia. :D

Vierailija
47/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukkien saaminen tai saamatta jääminen miehestä vähemmän lapsirakasta tee. Jos nyt ei huomaa kukkia tuoda - entäs sitten? En niistä paljon perusta, paljosta muusta kylläkin...

Vierailija
48/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut kukkia mieheltäni, enkä muiltakaan. Ystäviltä ja tutuilta tuli vaatteita ja kortteja, mies on auttanut vauvan kanssa joka kerta niin paljon kuin pystyy (maanviljelijä ei monen viikon isyyslomia pysty pitämään, kun lehmätkin pokivat eli saavat omia "vauvojaan" ja muutenkin kesä on pahinta työruuhka-aikaa maatilalla). Onneksi meillä on ihanat appivanhemmat, jotka ovat auttaneet kaiken aikaa:)

Vierailija
49/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut kukkia mieheltäni, enkä muiltakaan. Ystäviltä ja tutuilta tuli vaatteita ja kortteja, mies on auttanut vauvan kanssa joka kerta niin paljon kuin pystyy (maanviljelijä ei monen viikon isyyslomia pysty pitämään, kun lehmätkin pokivat eli saavat omia "vauvojaan" ja muutenkin kesä on pahinta työruuhka-aikaa maatilalla). Onneksi meillä on ihanat appivanhemmat, jotka ovat auttaneet kaiken aikaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan