Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei antanut kukkia synnytyksen jälkeen

Vierailija
10.06.2013 |

Oletteko saaneet mieheltänne kukkia synnytyksen jälkeen? Pitäisikö loukkaantua, kun en saanut.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne kukat, joita en koskaan saanut, ole se ainoa asia, joka harmittaa. Mies vain vaipui omiin maailmoihinsa synnytyksen jälkeen. Kävin itse kaupassa kotimatkalla synnytyksestä. Mies ja vauva odottivat autossa. (keisarinleikkauksen jälkeen!). Laitoin ruoat ja pesin pyykit jne. isyyslomankin aikana, vaikka itse kärsin synnytyksen jälkeisistä kivuista ja verenvuodosta vielä viisi viikkoa synnytyksen jälkeen.

Yhteenvetona voisi siis todeta, ettei ehkä tärkeintä ole kukat, vaan miehen asenne synnyttänyttä vaimoa kohtaan. Jos mies on rakastava ja huolehtiva, niin ei sillä ole niin väliä saako vaimo kukkia vai ei. Tosin huippumies kyllä hankkii ne kukatkin jossakin vaiheessa unohtamatta toisaalta myös sanallisesti kehua vaimoaan onnistuneesta synnytyksestä.

Vierailija
2/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miekään saanut, mutta ei oo kertaakaan käynyt mielessä, että siitä pitäisi loukkaantua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tapana. Ehkä miehesi on hyvistä tavoista tietämätön moukka.

Vai saitko jotain muuta?

Vierailija
4/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä Jeesus taas kerran mikä mies. Kyllä nyt kukkia olisi pitänyt tuoda, sinä sentään synnytit lapsen, siis lapsen. Onnea vaan loistavasta valinnasta.

Vierailija
5/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ihanan orkidean ja lahjan. Mutta mun mies onkin erikoinen,luulen että yleensä ei tule kukkia kuin vierailta jos tulee ja sukulaisilta.mun mies on puutarhuri ammatiltaan ja muutenkin kukkaihmisiä....

Vierailija
6/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kukkia enkä lahjaa.

Vierailija
7/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, enkä edes miehen työpaikalta. Ai miksikö olisi pitänyt saada? Siksi kun myös ylpeä isoisä oli siellä töissä ja kävi kaikille kertomassa, että nyt meni lapsivedet.

Että oisivat nyt ees rehupuskan voineet hommata, kun ihan kaikki asian tiesivät.

Vierailija
8/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 12:50"]En miekään saanut, mutta ei oo kertaakaan käynyt mielessä, että siitä pitäisi loukkaantua..[/quote]

Komppi tälle.

Vierailija
9/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut, mutta kielsin tuomasta niitä sairaalaan. Olen herkkä kaikille tuoksuille ja olisin vain turhaan aivastellut ja saanut nuhan niistä kukista. Tiesin, että kotiin kukkia tulee kuitenkin niin paljon kaikilta tutuilta ja sukulaisilta, että niissä on ihan tarpeeksi.

Vierailija
10/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko sinä miehellesi? Hän on sentään lapsen isä.

Vierailija
11/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:12"]

Annoitko sinä miehellesi? Hän on sentään lapsen isä.

[/quote]

Mä annoin miehelleni lahjan, mutta en saanut häneltä mitään :(

Vierailija
12/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei antanut, siellä perhehuoneessa oli koko ajan mun kanssa :) tietenkin haki välillä jotain herkkuja tmv mieli teki. Vaihtoi vauvalta vaippaa ja antoi minun levätä. arvostan tuollaista enemmän kuin kuihtuvia kukkia. 

Vierailija
13/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut miehelleni kukkia, mutta hän ei ollutkaan ollut yhdeksää kuukautta raskaana ja kärsinyt pahoinvoinnista, lonkkakivuista ja suuresta vatsasta, eikä jättänyt omia urheiluharrastuksiaan raskauden takia. Eikä hän synnyttänyt 21 tuntia.

Järjestin kyllä hänelle vapaaillan varpajaisia varten lähtemällä pois kodistani ja annoin hänelle "isäpakkauksen" raskaana ollessani. Kelan äitiyspakkausta eli vauvakamaa en ottanut Kelasta vastaan, vaan otin sen rahana ja hankin vauvalle tarvikkeet itse.

Vierailija
14/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyviin tapoihin kuuluisi kauniit kukat.

Itse en saanut mieheltä kukkia. Olin todella loukkaantunut, mutta en ole kertonut asiaa kenellekään.

Vierailija
15/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

No en todellakaan saanut kukkia mieheltäni. Mistä se olisi niitä kukkia lähtenyt hakemaan kun oli koko ajan meidän kanssa laitoksella? Onpas typerä ajatus ja olisin harmistunut jos olisi sieltä lähtenyt johonkin hiihtämään, on ihanaa ihmetellä vastasyntynyttä yhdessä.

Hoiti lapsen ensikylvetyksen ja minä kuvasin.

Sitäpaitsi kukkia tuli muutenkin ihan tarpeeksi.

Vierailija
16/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon synnyttänyt neljä kertaa, enkä ole saanut kukkia kuin työkavereilta ja siskolta. Ei kaikki miehet tuollaista ymmärrä. Olishan se ollut kiva saada mieheltä kukkia, mutta kun ei ymmärrä itse tuoda niin ei voi mitään. Ei siitä nyt kuitenkaan loukkaantua tarvitse.

Vierailija
17/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, kaikilta kolmelta samanlaiset tummanpunainen ruusut valkoisen harsokukan kanssa jo laitokselle. Kotiin tullessani oli talo siivottu vimpan päälle ja vielä ruusukimppu pöydällä. Mutta minulla onkin erikoinen ja lapsirakas mies.

Vierailija
18/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 14:04"]

Sain, kaikilta kolmelta samanlaiset tummanpunainen ruusut valkoisen harsokukan kanssa jo laitokselle. Kotiin tullessani oli talo siivottu vimpan päälle ja vielä ruusukimppu pöydällä. Mutta minulla onkin erikoinen ja lapsirakas mies.

[/quote]

Siis häh, sinulla on siis lapsella kolme eri isää? Vai kolme eri lasta? Vai sekä että?

Ei sitten viitsinyt laitoksella olla ihailemassa vauvaa? Sanoisin, että on pikemminkin kukka- kuin lapsirakas mies. Ja siivousintoinen.

Vierailija
19/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 13:45"]

Häh?

No en todellakaan saanut kukkia mieheltäni. Mistä se olisi niitä kukkia lähtenyt hakemaan kun oli koko ajan meidän kanssa laitoksella?

[/quote]

Eikö kaikkien sairaaloiden aulassa tai läheisyydessä ole kukkakauppa? Useimpien on. Ja voihan ne kukat ostaa sitten kotiinkin vasta.

Vierailija
20/49 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 14:04"]

[/quote]

Siis häh, sinulla on siis lapsella kolme eri isää? Vai kolme eri lasta? Vai sekä että?

Ei sitten viitsinyt laitoksella olla ihailemassa vauvaa? Sanoisin, että on pikemminkin kukka- kuin lapsirakas mies. Ja siivousintoinen.

[/quote]

Meillä on kolme lasta. Mies oli laitoksella, mutta ei koko sitä viittä päivää, jonka jokaiselta lapselta jouduin sairaalassa olemaan. Ja kyllä, hän pitää siististä kodista. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi