Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV SISKOT! Paha mieli facesta...

Vierailija
10.06.2013 |

juu ja tiedän kuinka naurettavalta tämä kuulostaa. Olen 33v mutta silti tuli paha mieli. Olen facekaveri monelle ihmiselle jotka kuuluvat tiettyyn kaveriporukkaan. Tämä kaveriporukka on iso ja minutkin on otettu siihen lämpimästi sisälle ja olen ollut jonkin verran heidän kanssaan illanvietoissa ja ihan vaikka baarissa iltaisin. En kuitenkaan kuulu aktiivisesti tähän porukkaan mikä tietysti harmittaa kauheasti kun nyt face seinä täynnä tämän porukan tekemiä yhteisiä matkoja ihan kotimaassa joihin olisin voinut lähteä mukaan jos joku vain olisi kutsunut minut.

Miten tuntuukin niin pahalta kun ei pääse tähän cooliin porukkaan mukaan ja he eivät kaipaa minua?

Olen muutenkin ollut erittäin masentunut ja itsemurha tietoinen muutaman kuukauden ja nyt vasta harmittaakin kun en itse ole cool ja kaveriporukan mukana...

joo anteeksi tyhmä viesti, mutta sainpa jonnekin purettua

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen porukka. 

Vierailija
2/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen porukka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano niille suoraan, että näit matkakuvia facessa ja näytti tosi kivalta. Lisää, että kun he alkavat suunnitteleen seuraavaa reissua, niin susta vois olla kiva lähteä mukaan, jos onnistuu. Porukalla kun mennään, niin luulis että sinne yks uudempikin tyyppi mahtuisi mukaan. Itse ainakin olen matkustellut ihan vieraidenkin kanssa, kun on ollut joku kaverin kaveri messissä. Sitten kun matkan aika tulee, niin lähdet kans vaikka olisi vähän hankala järjestellä muita menoja. 

Vierailija
4/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhatietoinen ja masentunut, sivistaseuraaja joka ei osallistu aktiivisesti? Sanoit kai itsekin jo ääneen sen miksi sinua ei kerjätä mukaan ihan joka rientoon.

Vierailija
5/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se välttämättä johdu sinusta, ehkä ovat vaan halunneet lähteä reissuun pienemmällä porukalla, tai eivät ole ehkä tohinassa edes muistaneet että sinutkin olisi voinut kutsua. FB on kiva, mutta myös ärsyttävä asia. Älä nyt ota itseesi vaan yritä olla kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Itsekin oli loukkaantunut ystävälleni joka ei pitänyt pitkään aikaan yhteyttä eikä vastannut puhelimeen, ja eniten mua harmitti kun hän fb.iin kuitenkin päivitti kuulumisiaan... No, se oli vaan hänellä stressaavaa aikaa, nyt ollaan taas tekemisissä.

Vierailija
6/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon.

Vierailija
7/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ongelma on siinä, ettei sulla ole tarpeeksi itseluottamusta. harva asia tarjoillaan tässä maassa hopeatarjottimelta. Sun täytyy tuppautua mukaan, kysyt että saaks tulla mukaan! Pikku röyhkeys useinmiten palkitaan. 

Vierailija
8/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin tätä päivää. Ei huolita mukaan kuin täydellisiä. Jätä omaan rauhaan ryhmä. Älä katso päivityksiä. 

Vierailija
9/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen vinkki oli hyvä. Kai siinä porukassa on pari ihmistä, joiden kanssa olet enemmän ollut tekemisissä? Niille voisit uskaltaa sanoa, että sinusta olisi mukava päästä mukaan seuraavalle matkalle.

Vierailija
10/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, viestisi oli ajankohtainen, etkä ole yksin tuollaisten fece-tuntemusten kanssa, päätin lopettaa fecen juuri tuon tyyppisten jutteujen takia, haalitaan kavereita, vaikkei edes haluta mukaan, kyllästyin muutenkin feceen. Jos et käy terapiassa, niin mene ihmeessä, olet yksinäinen, hae kirjoitteluseuraa vaikka täältä.

http://koti.mbnet.fi/~raijae/kirjeenvaihto/kirjeet.html

tai täältä

http://nettiet.fi/teemat/ystavyys/ystavahaku/

itse kirjoittelen ihmisten kanssa, paljon kivempaa, kuin mikään fece

rohkeasti mukaan vaan

Vierailija
11/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 33v. ja haluat olla cool??! Ehkäpä jos olisit vain oma itsesi..

Vierailija
12/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vitsi... kiitos ihanista viesteistä :) nolostuin ja lähdin jo pois koko netistä. Juu ja olen hoidossa ei tarvitse siitä huolia. Ja tiedän uutisoinnit näistä kuinka ihmiset tuntee itsensä huonommaksi kun lukevat facea. Itse olen käyttänyt facea jo pitkään ja nämä tuntemukset ovat ihan uusia...

Taidan ottaa teidän neuvoista vaarin ja tuppautua mukaan, tiedän että se on mahdollista jos juttelen tiettyjen ihmisten kanssa.

Mutta tätä kaipasin teiltä av-siskot :) ihanaa kun täällä on aina joku joka ymmärtää/ei ymmärrä ja kommentoi

AP

Vierailija
13/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, oikee asenne! :) Hienoa ettet luovuta ja jää yksin vaikka mukaan tuppautuminen ei ehkä olekaan helppoa!

Vierailija
14/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "itsemurhatietoinen"? Tarkoitatko itsetuhoista?

Yleensä kavereita hankkiessa kannattaa olla hiljaa murheistaan ja esittää mukavaa, iloista ja ulospäinsuuntautunutta. Eri asia sitten, kuinka hyvää se sinulle muuten tekee. Toivottavasti sinulla on myös sellaisia hyviä ystäviä, joiden kanssa voit vapaasti puhua suruista ja murheistakin.

Vierailija
15/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua hyvin, ap. Itselläni on ollut vähän samanlaisia tuntemuksia. Todella kurjaa ja toivottavasti voit jo paremmin! Kuitenkin luulen, että he mielellään ottaisivat sinut mukaan, mutta eivät ole tulleet ajatelleeksi, että haluaisit lähteä.

Usein käy myös niin, että epävarma ja huonoitsetuntoinen ihminen käyttäytyy tiedostamattaan vähän torjuvasti, kun pelkää itse torjutuksi tulemista. Tällöin ihmiset voivat vaistota, että hän ei kaipaa heidän seuraansa, vaikka asia on päinvastoin. Itse uskon, että mulle on käynyt niin ja olen kovasti yrittänyt rohkaistua. Ehkä sunkin pitäisi kokeilla?

Joka tapauksessa on ihanaa, että sulla on tuollainen porukka! Rohkeutta "tuppautumiseen" ja iloista kesää!

Vierailija
16/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu siis olen vakavasti masentunut ja ajatellut itsemurhaa paljon näin masennuksen kourissa, mutta en tietysti tästä asiasta puhu kaikille vain ihan lähimmille ja tässä porukassa jokunen saattaa tietääkin mun masennuksesta. Ja tuo on varmasti ihan totta että he taas eivät uskalla välttämättä lähestyä minua... aikamoinen oravanpyörä, mutta koska masennus on käsittelyssä en menetä mitään vaikka vähän tuppautuisin.

AP

Vierailija
17/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei facebook ole sen arvoista, että antaa sen vaikuttaa elämään niin paljon, että olisi valmis lopettamaan elämänsä sen vuoksi. Ei todellakaan. Asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Itse en ole facebookissa ollutkaan koskaan. Suosittelen ap:llekin siirtymistä ihan todelliseen elämään. Itselläni on hyvin vähän ystäviä, mutta nautin elämästäni. Tiedän, että siellä facebookissa on jotain kavereideni pinnallista kuulumistenvaihtoa, mutta itse en sinne kaipaa.

Vierailija
18/18 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse en ole facebookissa ollutkaan koskaan. Suosittelen ap:llekin siirtymistä ihan todelliseen elämään. Itselläni on hyvin vähän ystäviä, mutta nautin elämästäni. Tiedän, että siellä facebookissa on jotain kavereideni pinnallista kuulumistenvaihtoa, mutta itse en sinne kaipaa"

Kukin käyttää miten käyttää. Jos et ole koskaan ollut Facebookissa, et ehkä tiedä että se voi olla tärkeä ja kiva reitti kuulla ihmisten kuulumisia, löytää uusia tuttavuuksia samanhenkisten ryhmistä, pitää yhteyttä vaikka etäisempiin sukulaisiinsa. Se voi olla harvoja reittejä "nähdä" ylipäätään ketään, jos elämä on kotiin sidottua. ohis