Kelpaako miehille seksiin kuka tahansa?
Tein kokeen ja vastasin seksipalstalla miehelle ja kerroin olevani todella vanha nainen, reilusti eläkeikäinen. Hyvin ruma, köyhä, erittäin lihava ja muutenkin ei haluttava. Sellainen, johon ei juurikaan kukaan haksahtaisi paitsi olin terve ja raitis. Mikään ei täsmää olemukseeni paitsi tuo terve ja raitis.
Miehelle joka aika nuori oli ihan sama miltä näytän! kunhan saa panna ja useita kertoja. Oksettaa, onko tämä ihan totta, että miehille käy seksiin ihan mikä tahansa? Naisena en voisi kuvitella seksiin millaista miestä tahansa, vaikka olisi terve ja raitis sekä siisti.
Kommentit (55)
Ei todellakaan kelpaa. En itse ainakaan koske plösähtäneisiin, kunnosta huolta pitämättömiin naisiin. Kyllä naisen pitää näyttää siltä, ettei ole vain vuosia istunut töllön ääressä ja kerännyt läskejä mussuttamalla kaikenlaista.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 00:06"]
Kyllä miehelle pelkkään seksiin kelpaa suurin piirtein kuka vain. On sitä itse kukin haaveillut eläkeikäisestä kemian opettajasta kuin naapurin 150-kiloisesta ryhävalaastakin...
Mikä oudointa, monet naiset silti saavat jonkinlaisen itsetunto-boostin, kun ovat kelvanneet jonkun yhden yön panoksi.
[/quote]
Kun tulee mieskin tiettyyn ikään niin sen naisen vonkaamiseen pelkästään seksin tähden kyllästyy. Lieneekö tänäpäivänä naiset tulleet helpommin antaviksi kuin ennen olivat, kun vielä 50-70 luvuilla ei ollut niitä raskaaksi tulemisen esto keinoja, kuin kondoomit. Kyllä me oltiin noina vuosikymmeninä ilman seksiä useampi mies. ja me totuttiin siihen ilman oloon,niin että meistä monista miehistä jäimme useampi vanhoiksi pojiksi. Miehellä piti olla suhde naiseen varmalla pohjalla, ennen kuin naiset suostui seksiin. Seksiin suostuminen on kai seniori naisilla vielä tältä ajalta peräisin oleva pihtailu tyyli nytkin vaikka, hedelmällinen ikä on jo sivuutettu. Nyt vanhempana miehenä, en viitsi enää noilta mummuilta olla sitä seksiä vonkaamassa kun ne ei herätä miehessä enää sellaisia halujakaan. Nuorempana kun tarve on suurempi niin silloin saattaisi kelvata jokin jo ikääntynytkin ja läskiintynytkin puutteen poistajana.
ei käy :( tarjosin lassukalle seksiä, mutta ei huolinut. varsinkin lassukat ovat hyvin nirsoja, voivat sitten katkeroitua ja vihata naisia "hyvällä" syyllä.
Kelpaahan moni palstamammakin miehelle/miehille. Päättele siitä. "Mä en enääN jaXa mitää ja munpitäs niinq laihtuu ja tollee."
Pelkän otsikon kysymykseen olin tulossa vast6aamaan, että ei fiksuille miehille riitä kuka tahansa.
Kun luin viestiosion, vastaan edelleen samalla tavalla. :)
Hyiks, mikä tyyppi ap:lle oli vastannut, mutta toisaalta, seksiseuraa etsievien palstoillahan noita kai pyörii...
Kelpaa, ainakin valomerkin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:27"]
Kelpaa, ainakin valomerkin jälkeen.
[/quote]
no ei kelpaa. ainakaan lassukoille.
Minun käsitykseni mukaan jos vaihtoehtona on ei seksiä, niin silloin kelpaa mikä vain. Jos on valinnanvaraa, sitten mies voi olla kriittisempi. Sama näyttäisi vaikuttavan niin, että kun miestä panettaa, hän näkee naisessa vain panopuun. Sillä hetkellä millään muulla ei ole merkitystä, ei luonteella, ei ulkonäöllä eikä millään muullakaan, kunhan pääsee panemaan.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:37"]
Minun käsitykseni mukaan jos vaihtoehtona on ei seksiä, niin silloin kelpaa mikä vain. Jos on valinnanvaraa, sitten mies voi olla kriittisempi. Sama näyttäisi vaikuttavan niin, että kun miestä panettaa, hän näkee naisessa vain panopuun. Sillä hetkellä millään muulla ei ole merkitystä, ei luonteella, ei ulkonäöllä eikä millään muullakaan, kunhan pääsee panemaan.
[/quote]
ei päde lassukoiden kohdalla. he eivät halua panna ollenkaan vaan pihtaavat sitä kyrpäänsä.
Yleensä kai naisen ulkonäkö on miehelle vähemmän tärkeä asia kuin yleisesti ajatellaan.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:54"]
Yleensä kai naisen ulkonäkö on miehelle vähemmän tärkeä asia kuin yleisesti ajatellaan.
[/quote]
paitsi lassukoille se on hyvin tärkeää. pitää olla vähintään missi.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:56"]
[/quote]
[/quote]
Jollakin on juuttunut levy samaan uraan... samaan uraan... samaan uraan...
Miten AP:ta oksettaa ajatus että miehet eivät juoksekaan vain nuorten ja kauniiden tyttöjen perässä? Yleensähän miehiä haukutaan siitä että ovat liian ulkonäkökeskeisiä. Eikös tämän "kokeesi" tulos pitäisi ilahduttaa monia naisia?
Kyllä miehelle pelkkään seksiin kelpaa suurin piirtein kuka vain. On sitä itse kukin haaveillut eläkeikäisestä kemian opettajasta kuin naapurin 150-kiloisesta ryhävalaastakin...
Mikä oudointa, monet naiset silti saavat jonkinlaisen itsetunto-boostin, kun ovat kelvanneet jonkun yhden yön panoksi.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 00:06"]
[/quote]
lassukoille ei kelpaa. kokeiltu on.
Ei. Jos nainen on alle 160cm ja/tai maahanmuuttajataustainen niin silloin voi olla ongelmia saada seksikumppania. Ikä, ylipaino tai ruma naama eivät niitä ongelmia välttämättä aiheuta.
No mikä tuossa nyt sitten oksettaa? Ei kai sinulta ole pois jos joku tykkää vanhemmista ja ei niin kauniista seksikumppaninaan.
Minua ennemminkin oksettaa "kokeilusi". Tekeytymisesi joksikin aivan muuksi seksipalstalla, missä erilaiset ihmiset hakevat haluamaansa seksiseuraa ja sen jälkeen oksettelet kokeidesi tuloksia muilla palstoilla.
Joku tykkää vanhoista, joku lihavista, jollekulle vain pillu merkkaa. Miten se sinua oksettaa, varsinkin kun itse hakeuduit provosoimaan?
Miksi ylipäätään menet seksipalstoille provoamaan? Aika reppanaa minusta tuokin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:56"]
[/quote]
[/quote]
Jollakin on juuttunut levy samaan uraan... samaan uraan... samaan uraan...
[/quote]
miksi kukaan lassukka ei voi vastata siihen että miksi heille ei naiset kelpaa?
Hae apua lassukkatar. Olet sen tarpeessa.