Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon niin ruma etten ilkeis mennä Facebookiin

Vierailija
23.05.2013 |

Eiks oo järkkyä? :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vaiva mutta en olekaan laittanut sinne yhtään omaa kuvaani. otan vain kuvia maisemista ja käytän niitä profiili- ja taustakuvana. ihan ok eikä kukaan ole huomautellut.

Vierailija
2/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään todella hottiksen miehen, jolla on profiilikuvana maisemakuva. Tuntemattomat ei tiedä, mikä hottis siellä maisemakuvan takana on! ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se rumuus siihen vaikuttaa? Profiilikuvaa ei ole pakko laittaa ja profiilikuva voi olla mistä tahansa, esim lemmikistä, joku netistä imutettu sarjishahmo(mulla usein Pucca) tai vaikka maisemakuva.

Mutta asiasta toiseen- faceen nyt ei kannata mennä muutenkaan oli naama millanen hyvänsä.Itsekin olen harkinnut evakkoa mutta kaukaisten sukulaisten vuoksi pysyn siellä.

Vierailija
4/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne tartte omaa kuvaansa laittaa. Ei mullakaan siellä ole yhden yhtäkään kuvaa vaikka olen mielestäni ihan nätti.

Vierailija
5/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, siis miksi se sitten on nimeltään Facebook?

Vierailija
6/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en viitti liittyä faceen ku mulla olis ehkä 3 kaveria siellä ja yksi niistä olis oma mies...olis vähän noloa!

Vierailija
7/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 Toisaalta voisin ajatella niin, että saattaisin saada paljon "kavereita" ympäri maapallon, jotka kävisivät päivittäin nauramassa naamakuvalleni ja vinkkaisivat siitä vielä omille kavereilleen. ;) :D ap

Vierailija
8/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiilikuvan on oltava semmone että siitä tunnistaa kuka on kyseessä ja nimi pitää olla kans oikea. Häätö tulee jos ei varoituksista usko ja vaiha oikeaksi. 

terveisin kuvankäräyttelijä!

Vituttaa semmoset pellet jotka ei voi olla omina itsinään siellä, menisivät pois jos ei kehtaa naamaansa näyttää NAAMAKIRJASSA.

Vierailija
9/9 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 Niinpä! Tiedä mikä huijari siellä jonkin ihanan "nallekuvan" takana oikeasti on.