Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä miehelle vain tekosyy? (ikäero)

Vierailija
09.06.2013 |

Mies, joka oli alkuun minusta kiinnostunut, sanoi suuren ikäeron olevan syynä, ettei halua aloittaa mitään. Minä olen 24v ja mies 38v.

Voiko tuo olla todellinen syy, kun en kuitenkaan enää teini-ikäinen ole vai onkohan oikea syy se, etten muuten ollut tarpeeksi kiinnostava?

Ja tiedän, että palstalla käy tehtailemassa aloituksia ikäeroon pakkomielteisesti suhtautuva henkilö, mutta en ole hän.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ikäero aika iso. Ja kyllä se joillakin varmasti vaikuttaa seurustelun aloittamiseen. Sinuna uskoisin sen selitykseksi. Ei oma miehenikään haluaisi kuulema yli kymmenen vuotta nuorempaa tyttöystävää jos siis olisi vapaana.

Vierailija
2/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi omanikäisesi kumppani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan totta...

Vierailija
4/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla tekosyy, mistä tuon tietää. Lopputulos nyt joka tapauksessa on, ettei mies halua suhdetta kanssasi.

Vierailija
5/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin jos olisit miehen mielestä ollut hänen "elämänsä rakkaus" (mikäli uskoo sellaisiin) niin ikäero ei varmaan olisi ollut hänen mielestään esteenä. Joten voi olla miehen mielestä oikea syy, mutta ei varmaan ainakaan ainoa. Mutta parempi noin päin kuin että olisit liian vanha, tuosta vaivastahan pääset nopeasti eroon kun vain jaksat odotella vuosien vierimistä..

Vierailija
6/25 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tekosyy tai ainakin taustalla oli jotain muutakin, miksi et kelpaa.

Vierailija
7/25 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:16"]

Etsi omanikäisesi kumppani!

[/quote]

Minkä tunteilleen voi? Ja kysytkö ihmiseltä ensimmäisenä, kunika vanha hän on? Tämä oli vielä "ihastusta ensisilmäyksellä"-tapaus. Mutta nyt aion laittaa uutta matoa koukkuun.:)

t.ap.

Vierailija
8/25 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy, tekosyy. Olisin saanut, jos itse olisin halunnut miehen, joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi. Minäkin käytin juuri tuota ikää tekosyynä..

Vierailija
9/25 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies etsii nuorta naista, etsii hän usein nimenomaan kokematonta tyttöä. Haluaa vaimoksi neitsyen tai lähes sellaisen, toisin sanoen. Ehkä oma historiasi tuli tässä sitten vastaan?

Vierailija
10/25 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan oikeasti mietti tuota ikäeroa ja se voi olla hyvinkin ihan oikea syy. Tuollaiset neljääkymppiä lähentyvät miehet ovat kuitenkin niin eritilanteessa elämässään kuin vasta parinkympin ohittaneet nuoret naiset.

Vierailija
11/25 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tekosyy, järkevä mies. En olisi itse ollut 24v kiinnostunut nelikymppisestä miehestä, kannattaa etsiä oman ikäistä seuraa.

Vierailija
12/25 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Ikis se taas kirjoittelee itselleen. Sanavalinnat ja rakenne ovat niin paljastavat.

Vierailija
13/25 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 08:46"]

En usko että tekosyy, järkevä mies. En olisi itse ollut 24v kiinnostunut nelikymppisestä miehestä, kannattaa etsiä oman ikäistä seuraa.

[/quote]

Miksi kannattaa "etsiä oman ikäistä seuraa"?

Vierailija
14/25 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla 15v vanhempi miesystävä ja kyllä tätä ikäeroa on niin monesti yhdessä itketty. En tiedä onko yhteinen elämä koskaan mahdollista vaikka molemmilla siihen tuntuisi kiinnostusta olevan, mutta ainakin toistaiseksi työkuvioiden takia se ei ole mahdollista. Ehkä sitten kun mies jää eläkkeelle, eli n.8v päästä.

Vierailija
15/25 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 09:59"]

Kun mies etsii nuorta naista, etsii hän usein nimenomaan kokematonta tyttöä. Haluaa vaimoksi neitsyen tai lähes sellaisen, toisin sanoen. Ehkä oma historiasi tuli tässä sitten vastaan?

[/quote]

ei todellakaan. taas lassukka pesiytynyt tähänkin keskusteluun. aikuinen mies kestää sen, että nainenkin nauttii seksistä.

Vierailija
16/25 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on tekosyy. tuon ikäinen mies olisi innoissaan jos saisi nuoren naisen kumppanikseen. vika on nyt jossain muussa kuin iässä.

Vierailija
17/25 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 24-vuotias on vielä erittäin lapsellinen ja naiivi yli kolmekymppisten silmissä. Eivät jaksa tuollaisia nuorten turhamaisia juttuja. Elämä opettaa ja tuo viisautta, jota tuon ikäisillä ei ole. Nuori saattaa olla jonkin aikaa mukava sängyssä, mutta elämänkumppanina tuskin. Jokainen yli kolmekymmentä vuotias varmasti myöntää, kuinka lapsellinen ja epäkypsä oli vielä tuolloin hieman yli parikymppisenä, vaikka kuvittelikin olevansa jo kypsä aikuinen.

Vierailija
18/25 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21. asiat ei ole aina ihan noin mustavalkoisia. Minulla se 15v vanhempi miesystävä ja hän useinkin "häpeää" tai ainakin pohtii sitä mitä muut ajattelevat kun hänellä nuorempi puoliso. Miettii, että ajatteleeko miehen hakevan vain seksiä, "ostaneen" minut rahalla tmv. Eli ei se ikäero aina ihan yksinkertainen juttu ja ylpeydenaihe ole miehenkään kantilta.

Vierailija
19/25 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 08:36"]

Tekosyy, tekosyy. Olisin saanut, jos itse olisin halunnut miehen, joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi. Minäkin käytin juuri tuota ikää tekosyynä..

Olisit varmaan saanut vielä helpommin 30v vanhemman :)

Vierailija
20/25 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 08:46"]

[/quote]

Miksi kannattaa "etsiä oman ikäistä seuraa"?

[/quote]

Elämän kokemus on niin eri. Jos mies on syntynyt 70-luvulla ja nainen on syntynyt siinä 90-luvun vaihteessa niin taustat on jo todella erilaiset (lapsuusaika, nuoruus ym). Kiinnostuksen kohteet on yleensä aika eri. Itse olen ollut itseäni 20v vanhemman miehen kanssa ja siitä ei oikeasti tullut mitään, kun ainoa yhteinen juttu lopulta oli seksi. Nyt minulla on 7v vanhempi mies ja meillä on huomattavasti paljon enemmän keskusteltavaa, tykätään samanlaisista asioista, eikä lapsuuden muistot ole kovin erilaiset, voidaan muistella 90-lukua yms yhdessä ja harrastuksetkin osuu yksiin. Sen takia on yleensä järkevämpi hankkia omanikäistään seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi