Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä laukusta haaveilette ja ammattinne?

Vierailija
09.06.2013 |

Itse olen hoitoalalla ja haaveilen louis vuittonin lumineuse? laukusta, olikohan oikein kirjoitettu.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:51"]

Lääkäri ja jos olis ylimääräistä rahaa, niin ostaisin Mulberryn Bayswaterin ja mini Alexan. Mut koska aina on tärkeämpiä rahanreikiä, käyttölaukkunani on Marimekon nahkainen olkakaukku.

[/quote]

Voisitko harkita käytetyn Bayswaterin hankintaa? Jos, niin mitä maksaisit laukusta jossa ei ole ainoatakaan naarmua tms. käytön jälkeä? Minulla olisi kuvatunlainen musta yksilö.

[/quote] Tottahan voisin käytetynkin hankkia, varsinkin jos se olisi hyvänlaatuinen ja musta. Mut totuus on se, että just nyt se olis kuitenkin budjetille aivan liikaa. Mieluummin ostan lapsille polkupyörät kuin itselleni laukun.

Vierailija
82/85 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortliebin tankolaukun hommaan seuraavaksi.

Opiskelija olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä haaveillut mistään laukusta

Tai no -joskus kun olkalaukku ärsyttää tai reppu hävettää jossain tilanteessa, niin haaveilen jostain tosi fiksun näköisestä repusta tai tosi ergonomisesta olkalaukusta. Mutta en oo ehtiny perehtymään, mikä olis hyvä.

Lääkäri olen

Vierailija
84/85 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nyt paljon persaukisia lääkäreitä olkalaukkujensa kanssa täällä.

Vierailija
85/85 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celinen box bag kelpaisi, mutten ikinä maksaisi siitä tuhansia euroja. Olen vielä opiskelija ja kai tuleva työtön humanisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä