Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä laukusta haaveilette ja ammattinne?

Vierailija
09.06.2013 |

Itse olen hoitoalalla ja haaveilen louis vuittonin lumineuse? laukusta, olikohan oikein kirjoitettu.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kai kaivaa se Alma esille. Nyt vaan on Celine- viikot menossa:)

Vierailija
22/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-lehtori olen ja rakastan laukkuja. Mulberryyn yleensä pääädyn ja mutta nyt himoitsen kesäkassiksi Diorin Panareaa vaaleana. Vaikka taidan sitten kuitenkin lopulta päätyä Mulberryn Cut Out Flower Toteen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile mistään, minulla on jo tarpeeksi laukkuja. Olen elämäni aikana ostanut laukkuja, jotka "kestävät loppuelämäni" ja tässä ajatuksessa aion pysyä.

Kaapista löytyy kaksi LV:tä, yksi Prada, yksi Longchamp, eri kokoisia laadukkaita nahkaisia "merkittömiä" laukkuja, pari iltalaukkua sekä kesäkäyttöön jokunen kangas- ja korikassi. Matkalaukut erikseen.

Ammattini on tuottaja.

Vierailija
24/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla rumia laukkuja, tuo Alma näyttää just sopivalta Alma-täti vainaan käteen roikkumaan :) 

Muutenkin nuo oikein kalliit laukut on aina, ruman värisiä (ruskeita), tylsiä (ei mitään hienoja koristeita tai kuvioita, aina samoja) ja liian isoja. En minä ainkaan jaksa kanniskella sellaisia laukkuja käsilaukkuna, johon mahtuu perheen useamman päivän ruuat, ihan sama kuin ruokakassia raahaisi ympäri kaupunkia.

Vierailija
25/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile laukusta, vaan uudesta repusta. Nykyisen Jansportin pohja on kulunu ja pariin kertaan korjattu. Käsilaukkuna toimii mainiosti Intiasta tuliaisina tuotu nahkainen? pieni laukku. 

Mutta se reppu, tämä nykyinen on niin hyvä, että samanlaisen jos löytäisin, niin onnellinen olisin. Olen yliopistolla tutkijana. 

Vierailija
26/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvännäköinen ja tilava reppu ois kiva. Tosin "hyvännäköinen" ja "reppu" on semmoinen yhdistelmä joka harvoin taitaa toteutua. Sen pitäis olla vielä mukava selässä. (Viestintäpäällikkö)

Vierailija
27/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olisi tarvetta sellaiselle keskikokoiselle matkalaukulle, johon mahtuu muutaman päivän kamppeet, esim. kongressimatkan ajaksi. Hyttiin otettava laukku liian pieni, iso lentolaukku taas liian iso. Muuten päiväkäytössä mennään marketti- ja sporttilaukuilla ja juu, tosiaan yleensä olkalaukulla tai repulla, muiden lääkärien tapaan.... Aika sporttinen on oma tyyli ja päiväkäytössä ei millekään tyylilaukulle olisi mitään käyttöä, iltatilaisuuksia taas tosi vähän. En muutenkaan pistäisi ikinä rahaa merkkilaukkuun, en oikein turhempaa käyttöä rahalle voisi keksiä. Joku 100e maksimi mitä koskaan laukkuun rahaa laittaisin, yleensä jää reilusti tämänkin alle. Hauska huomata, että lääkärilinja on näinkin yhtenäinen....

Vierailija
28/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 10:53"]

Tällä hetkellä olisi tarvetta sellaiselle keskikokoiselle matkalaukulle, johon mahtuu muutaman päivän kamppeet, esim. kongressimatkan ajaksi. Hyttiin otettava laukku liian pieni

[/quote]Ei ole, jos osaa pakata.

Vierailija
29/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään, teen itse laukkuni.

Vierailija
30/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkaustaito ei kyllä välttämättä kompensoi sitä laukun tilatarvetta, vaikka kuinka haluaisi... Jos tarvetta on sekä useammanlaisille päivä- että iltavaatteille, useammille kengille, hygienia- ja kauneustarvikkeille ( ja lasten tuliaisille :)  - se tärkein...), en kyllä tavaroita tuollaiseen hyttilaukkuun saa vaikka kuinka tunkisin. Tietysti jos mukana on vaan kolme T-paitaa, toiset farkut, toiset sukat ja alusvaatteet, mahtuuhan ne... Itse en ihan noin niukasti pysty matkustamaan, etenkään edustustilanteissa. 

Vierailija
31/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään, ei voisi vähempää kiinnostaa maksaa laukusta satasia, saati tonneja. Olen projektipäällikkö.

Vierailija
32/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan Björn Borgin valkoinen laukku, joka oli käytössä noin 10 vuotta. Laukku oli täydellisen kokoinen ja kestävä, mutta kuitenkin kevytrakenteinen.  Likakin lähti irti pyyhkimällä ja pinta ei pahemmin kärsinyt käytössä. Samanlaisen laukun kun joskus löytäis samalla hinta-laatu suhteella, niin onnellinen olisin.

Vierailija
33/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiger of swedenillä on usein tosi kivoja laukkuja - yksinkertaisia, kauniita, käytännöllisiä, tilavia ja laadukkaita (+ materiaali on nahkaa).

Niin ja tällä hetkellä olen työtön, mutta syksyllä toivottavasti alkaa viittomakielen tulkki opinnot

Vierailija
34/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua nahkalaukkua, joku nuorekas kangaslaukku kävisi.

Vierailija
35/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen nahkaisista moottoripyörän sivulaukuista, sekä innovatiivisesta nahkaisesta tankkilaukusta.

Olen vaatetusteollisuudessa moniosaajana.

Vierailija
36/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että Suomessa (ja varmaan aika monessa muussakin maassa) tuollaisia laukkuja ostelee ja niistä haaveilee ne, joilla siihen oikeasti ei olisi rahaa ja ne, joilla rahaa riittäisi, eivät suurin surminkaan rahaa niihin laita vaan ehkä mieluummin isompaan asuntoon, matkustamiseen, sijoittavat sen tuottavasti ym. ...  Eli kai se laukku sitten edustaa sitten pientä palaa siitä muusta elämästä, johon ei koskaan ole varaa. 

Vierailija
37/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:30"]

Onpas nyt paljon persaukisia lääkäreitä olkalaukkujensa kanssa täällä.

[/quote]

Jaa, siis haluttomuus sijoittaa johonkin unelmalaukkuun on persaukisen määritelmä? Itse en sanonut olevani persaukinen, se on mielestäni vähän eri asia, jos rahalle on järkevämpiä / kiireellisempiä käyttökohteita. 

Vierailija
38/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 18:47"]

En haaveile laukuista. Aika pissistouhua. Olen akateeminen opettaja.

[/quote]

Ja näin aktiivisessa sanavarastossasi on "pissistouhua". Mitähän se lienee? Hienoa, että olet myös akateeminen. Ihminen, joka kutsuu itseään akateemiseksi tekee sen vain, koska sitä ei mitenkään muuten voisi kukaan tietää. 

Vierailija
39/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM, viestintäsuunnittelija, joka ei haaveile laukuista. Tai no oikeastaan tarvitsisin uuden nahkalaukun, joka olisi siisti ja kyllin iso mutta ei liian jätti. Ei olkahihnaa vaan sellaiset niin pitkät lenksut tai yksi paksumpi laukussa että sen saa olalle. Kädessä kannettavat unohtuu joka paikkaan ja hihnalliset hakkaa painavina kylkeen. Merkillä ei ole väliä, mutta hinnalla on, max200€ olisin valmis maksamaan ja sekin olisi paljon. Myös materiaalilla on väliä, tekonahkaiset näyttää mauttomilta ja hiostavat. Kankainen on ok mutta kulahtaa nopeammin kuin nahka, jota voi huoltaa. 

Vierailija
40/85 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että laukku haaveilun kohteena, oikeasti??!!!

Olen varmaan syntynyt johonkin väärään ulottuvuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän