mistä laukusta haaveilette ja ammattinne?
Itse olen hoitoalalla ja haaveilen louis vuittonin lumineuse? laukusta, olikohan oikein kirjoitettu.
Kommentit (85)
Hoitoalalla minäkin enkä haaveile mistään laukusta. Ostan sen minkä koen tarvitsevani. En ymmärrätä nykyistä hysteriaa että laukku pitää olla jonkun merkkinen ja mallinen ja hinta miellellään kymppitonnin. Mieluummin käytän sen kymmpitonnin jonkin muuhun kuin yhteen pieneen esineeseen.
Minun pitäisi ostaa uusi, toimistokelpoinen reppu. Tuo nykyinen alkaa olla jo aika ruppainen, kun olen pitänyt sitä pyörälenkeillä mukana.
Kaikenlaisia laukkuja olen yrittänyt jo ihan naisellisuudenkin takia, mutta jäävät käyttämättä, olen toivottomasti ja lopullisesti repun käyttäjä.
Olen DI
Haaveilen jostain ihanasta ja tyylikkäästä pienestä laukusta. Vois olla merkkituotekin, jos löytyis joku siisti ja ns. understated. Rahasta ei oo kiinni, nyt vaan pitää käyttää noita isoja säkkejä mihin mahtuu vaipat, tuttipullot ja koko muu lapsiperhe-elämä. Yrittäjä äitiyslomalla.
Tarkemmin ajateltuna haaveilen ton laukun sijaan elämäntilanteesta, jolloin en olisi ihan niin 'vaipat ja tuttipullo' vaan enemmän 'avaimet ja huulipuna'. Hyvä vaihe elämästä tämäkin, mutta aikansa kutakin.
En haaveile laukuista, kalliit laukut tuntuu niin turhuudelta... Yksi merkkilaukku (nahkainen longchamp) mulla on, enkä varmaan toista yhtä kallista enää osta. Max 200e on seuraavan veskan hinta, ja sekin tuntuisi nyt älyttömältä summalta johonkin laukkuun!
Kahden pienen lapsen hoitovapaalla oleva äiti
En haaveile merkkilaukuista, olen arkkitehti.
Tilava kankainen olkalaukku. Paljon lokeroita ja pintamateriaali ainakin jossain määrin vedenkestävä. Merkillä ei väliä. Ammatti tutkija.
Aika monta laukkua ottaisin mielelläni, mutta tällä hetkellä en sen aktiivisemmin haaveile luksuslaukuista kun on sellainen vaiheelämässä että menee taas pari vuotta ainakin ennenkuin on varaa törsätä tällaisiin kevyempiin juttuihin. Laukkukokoelma on ihan hyvä, mutta mielelläni ottaisin vaikka monogrammilla LV:n Keepallin matkakäyttöön. Reed Krakofiin useimmat laukut vetoavat minuun, mutta kaipaisin myös jotain oikein punaisepunaista veskaa. Esimerkiksi Guccilla on nyt kaunis sävy mallistossa, ja Chanelin punainen on upea. Maksaa tietenkin ihan älyttömästi, mutta väri on kaunis.
Aina voi haaveilla, ja se on ihan kivaa. Hauska ketju, vaikka joku halusi täälläkin ottaa sen asenteen että he ovat niin sivistyneitä etteivät ikinä haaveile turhuuksista. Olen erityisasiantuntijana finanssialalla.
En varsinaisesti haaveile mistään laukusta, mutta jos olisi enemmän rahaa (nyt hoitovapaalla) niin ostaisin lumin laukun. Onko se sitten ns. merkkilaukku en tiedä, mutta hintaa on minusta paljon laukulle. Olen sairaanhoitaja.
Haaveilen kauniista hoitolaukusta, mutta kaikki näkemäni ovat kauheita, muovisia/rumia/kamalan värisiä. Onko kaunis ja käytännöllinen mahdoton yhtälö?
Muuten en haaveile laukuista. LV herättää minussa ainoastaan huvittuneisuutta, ei itse laukkujen takia (vaikka ovatkin mielestäni rumannäköisiä), vaan siksi että niitä on kaikilla kuin R-Collectionin huppareita 90-luvulla (minukkakin oli...).
Minulla yksi kallis laukku, Delvaux'n kassi.
Noita käsilaukkuja saa kyllä kaupasta, vaan en ole niistä kiinnostunut, vaikka rahaakin olisi. Mutta perhana sentään meiltä on aina tyhjät muovikassit loppu, kun roskapussia vaihdetaan. Eli joka päivä. Silloin tulee mieleen, että olispa enemmän kasseja. Niin ja projektipäällikkö oeln, AMK-insinöörin koulutus, jos se nyt on oleellinen tieto.
Hoh-hoijaa... Laukku tilanteen mukaan, eikä todellakaan tartte olla mikään järkyttävän kallis merkki-veska. Ja kyllä minusta ne monet on varsin rumia! Ja haaveilen kyllä IHAN JOSTAIN MUUSTA, kuin LAUKUSTA! Niin ja olen muuten parturi-kampaaja.
En mistään laukusta. Olen ahtaaja.
En haaveile mistään laukusta, vaan siitä että pääsisin vielä joskus kävelemään. Olen tällä hetkellä sairauslomalla.
Olen opettaja ja tarvitsisin uuden nahkaisen tai vahakankaisen laukun tai salkun, joka on riittävän iso nielläkseen paljon papereita, kirjoja ja muuta materiaalia. Esimerkiksi Filsonin tai Martin Margielan laukut ovat näppäriä.
en haaveile laukusta. esimiesasemassa.
Mä en edes tiedä minkänimisiä laukkuja on olemassa. Tuon mikä mulla nyt on ja mitä käytän eniten, ostin Anttilan alennusmyynnistä. Maksoi 20 euroa. On mulla toinenkin, isompi. Sen olen löytänyt kirpparilta, maksoi 9 euroa.
Haaveilen ettei syöpäni uusiutuisi.
En haaveile laukuista. Aika pissistouhua. Olen akateeminen opettaja.
Cambridge Satchell Companyn laukusta. Haluaisin kunnon nahkalaukun, mulla on isommat laukut kangaslaukkuja. Olen kielenkääntäjä.
Punaisesta!! Isohko, nahkaa ehdottomasti EI ns merkkilaukku. Maksan hyvästä hinta-laatusuhteesta enkä mainoslaukusta