mistä laukusta haaveilette ja ammattinne?
Itse olen hoitoalalla ja haaveilen louis vuittonin lumineuse? laukusta, olikohan oikein kirjoitettu.
Kommentit (85)
Minulla ei ole erityistä mielenkiintoa tiettyihin laukkuihin. Luulen, että aika harvalla on. Olen toimittaja.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 18:46"]
Haaveilen ettei syöpäni uusiutuisi.
[/quote]
oon pahoillani syövästäsi. Minullakin ollut terveysongelmia koko ikäni. Silti tykkään keskittyä välillä tai haaveilla pinnallissista asioista.
ap
En haaveile laukuista. Rekkakuski.
En mistään, mutta mieli tekisi neuloa joku kiva laukku arkikäyttöön. Olen neulomista ja virkkausta harrastava suunnitteluinsinööri.
Hermes Kellylle en sanoisi ei. Taitaa kyllä jäädä hankkimatta tässä elämässä. En myöskään voisi harkita kopiolaukkua.
jos rahaa olisi kuin roskaa, saattaisin ostaa celinen boston bagin tai michael korsin hamiltonin. ne ovat kauniita, mutta en näe mitään järkeä maksaa luksusmerkistä vain merkin takia, siksi en niistä mitenkään aktiivisesti haaveile. omalla tulotasollani voin maksaa nahkalaukusta 100-200 euroa, ja sillä hinnalla saa jo oikein hyvää laatua ja kauniilla ulkomuodollakin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:30"]
jos rahaa olisi kuin roskaa, saattaisin ostaa celinen boston bagin tai michael korsin hamiltonin. ne ovat kauniita, mutta en näe mitään järkeä maksaa luksusmerkistä vain merkin takia, siksi en niistä mitenkään aktiivisesti haaveile. omalla tulotasollani voin maksaa nahkalaukusta 100-200 euroa, ja sillä hinnalla saa jo oikein hyvää laatua ja kauniilla ulkomuodollakin.
[/quote]
olen siis vtm, tällä hetkellä koulutusalalla.
[/quote]
Niin no, kumpaa ostaisit, merkkiä vai muotoilua? Jos muotoilua, silloin vain Boston bag tai Hamilton käyvät. Jos haluat hankkia merkkiä, silloin mikä tahansa "dust bag" tai muovikassi mainituilta merkeiltä käy, eiks niin?
"...en näe mitään järkeä maksaa luksusmerkistä vain merkin takia..."
Minulla on 6 erilaista Vuittonin Almaa, ja aina olen ostanut ensisijaisesti Alman, joka nyt sitten sattuu olemaan Vuittonin malli. Ymmärrätkö?
Kameralaukusta jossa olisi kunnon objektiiveja, noin 10000€ edestä.
En haaveile mistään laukusta. Minulla on tällä hetkellä käytössä reppu. Jos olisi välttämätöntä olla joku laukku niin varmaan joku Longchamp olisi ihan ok. Tähän mennessä ei ole ollut tarvetta muulle kuin repulle. Opiskelen humanistista alaa yliopistossa.
En tällä hetkellä haaveile laukusta, omasta takaa löyty Mulberryn, Pradan, Michael Korsin ja Marc By Marc Jacobsin laukut. Olen lehtori.
En haaveile laukuista enkä omista yhtään kallista merkkilaukkua. Minulla ei ole suuria laukkuihin tai vaatteisiin kohdistuvia intohimoja :) Jos tarvitsen laukun, käyn ostamassa sellaisen. Yleensä raahaan olalla Marimekon isoa olkalaukkua jokaiseen mahdolliseen paikkaan. Jos se ei sovi tilaisuuteen, otan jonkun pienen nahkaisen peruskäsilaukun. Olen lääkäri.
Lääkäri ja jos olis ylimääräistä rahaa, niin ostaisin Mulberryn Bayswaterin ja mini Alexan. Mut koska aina on tärkeämpiä rahanreikiä, käyttölaukkunani on Marimekon nahkainen olkakaukku.
Oikein hyvästä rinkasta, jos jostakin. Taidealalla.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:38"]
[/quote]
Niin no, kumpaa ostaisit, merkkiä vai muotoilua? Jos muotoilua, silloin vain Boston bag tai Hamilton käyvät. Jos haluat hankkia merkkiä, silloin mikä tahansa "dust bag" tai muovikassi mainituilta merkeiltä käy, eiks niin?
"...en näe mitään järkeä maksaa luksusmerkistä vain merkin takia..."
Minulla on 6 erilaista Vuittonin Almaa, ja aina olen ostanut ensisijaisesti Alman, joka nyt sitten sattuu olemaan Vuittonin malli. Ymmärrätkö?
[/quote]
täh??
en tarkoittanut, että muotoilu tai merkki olisi jotenkin poissulkevia juttuja, varmaan yleensä ihmiset katsoo molempia? tykkään hamiltonin ja boston bagin muotoilusta, mutten ole valmis maksamaan niistä hintaa, jonka luksusmerkit maksaa. pointtini oli siis että näissä kuitenkin enimmäkseen maksaa se merkki, koska suunnittelu ja tuotteen valmistus ei ole niin kallista.
tuskinpa kukaan ostaa mitään _pelkän_ merkin takia, mutta usein merkillä perustellaan korkea hinta. yritin siis sanoa, että minulle henkilökohtaisesti merkki ei merkitse. jos muotoilu on hyvää, merkillä ei ole väliä. jos tuotteen hinta on liian korkea, se on liian korkea, eikä siinä auta "mutta kun se on vuitton".
Huvittaa toi lausunto, että merkkilaukut on KAIKKI rumia. Oikeesti haloo, ihan kaikkiko?
Kiplingin uutuuslaukun halusin ja ostin, hinta 79 euroa. Työtön 15v.
Mulberryä ja Lancelia on useita kumpaakin. En haaveile laukuista, jos jonkun haluan, ostan sen. Olen eläkeläinen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:51"]
Lääkäri ja jos olis ylimääräistä rahaa, niin ostaisin Mulberryn Bayswaterin ja mini Alexan. Mut koska aina on tärkeämpiä rahanreikiä, käyttölaukkunani on Marimekon nahkainen olkakaukku.
[/quote]
Voisitko harkita käytetyn Bayswaterin hankintaa? Jos, niin mitä maksaisit laukusta jossa ei ole ainoatakaan naarmua tms. käytön jälkeä? Minulla olisi kuvatunlainen musta yksilö.
Merkkilaukut on niin järkyttävän rumia, että en todellakaan haaveile sellaisista. Olen isännöitsijä.