Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi heikkoluonteisilla on usein sellainen vetelä, heikko suu?

Vierailija
08.06.2013 |

Tämähän nyt on kirjallisuudessa jatkuvasti toistuva juttu, heikolla ihmisellä, joka tyydyttää kohtuuttomasti mielihalujaan ja jolla ei ole itsekuria, on heikko suu.

Itse miellän heikon suun sellaiseksi hieman pöhöttyneen oloiseksi, tavallaan "löysäksi".

Ja kun mietin tuntemiani ihmisiä, niin huomaan, että tämä pitää kutinsa myös tosielämässä!

Miksi luonteen heikkous näkyy juuri suun ilmeessä/ympäristössä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 23:56"]

hyvä pointti ap, olen samaa mieltä! löysäsuiset miehet esim kammoksuttavat,, ha ne homohuulet.. tästä voisi keskustella oikeasti enemmänkin. mutta aihe hukkuu muihin tyhjänpäisyyksiin ja kaikki ei vaan ymmärrä aihetta.

[/quote]

sillä Chrisillä just on semmoinen löysä suu

Vierailija
2/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tää meni nyt vähän av-mammoilta yli, huomaan :D

Valitsin foorumin kenties hieman harkitsemattomasti, my apoligies!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes viiva suu mutta olen aika tiukka akka tarvittaessa, heikot kiertäkööt kaukaa minut. Kärjistäen.

Vierailija
4/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Ajatusten Tonava :D

Vierailija
5/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoluonteisella alahuuli yleensä väpättää himon kouristuksista johtuen lähes hallitsemattomasti. Tähän auttaa yleensä voide tai balsami, jota sivellään ylähuuleen, jolloin yhteen lyödessä ei aiheutu suurempia vaurioita.. 

Vierailija
6/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa Ap lähteitä ja linkkejä kirjallisuuteen, joissa tämä "juttu" toistuu jatkuvasti.

Provohan tämä on ja itselläsi on luultavasti juurikin samanlainen löysä suu (siksi aihe on kiinnitänyt huomiosi), mutta lukisin silti vetelistä suista mielelläni lisää.

Vierailija
7/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vetelä, löysä suu"

HAHAHAHA repesin täysin 

Vierailija
8/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kallonmuodostakin voi päätellä kuka on rikollinen luonne?

Vierailija
9/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärtää, että tämä on vähän hassu aihe, enkä osaa laittaa mitään lähteitä. Voin vain sanoa, että olen usein törmännyt tuohon "heikko suu"-kuvailuun kirjallisuudessa.

Älkää nyt olko niin hermostuneita vai onko teillä kaikilla vetelät suut ja aihe on liian kipeä? :D

Vierailija
10/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin voi jonkun mielestä olla vetelä suu. Haluaisin tietää onko näin myös ap:n mielestä, tai mitä hän ylipäänsä käsitteellä tarkoittaa. Omaa kasvokuvaani en kuitenkaan aio laittaa nettiin, joten nyt ap kaivamaan esimerkkikuvia!

Vierailija
11/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.avatv.fi/kauneusjahyvinvointi/artikkeli.shtml/huulet-ja-persoonallisuus-mita-suu-kertoo-luonteestasi/2012/08/1590389

Löytyisikö tuosta artikkelista sellainen suu, josta ap puhuu? Kenties viimeinen, hiukan yksinkertaisen ihmisen suu? 

Tiukat, ohuet ja yhteenpuristuneet huulet nyt ainakin kertoo ihmisen kireydestä ja huumorintajuttomuudesta yleensä. 

Vierailija
12/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä vetelä, heikko suuhan on tismalleen yhtä pätevä selitys luonteenpiirteistä kuin tällä palstalla kovasti suositut rasistiset jäkätykset eri "rotujen" ominaispiirteistä, että siinä mielessä täysin käsitettävä kysymys ;)

Vierailija
13/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko suu :D Onko se semmoinen, joka vetää hirveät määrät ruokaa vaikka aivot ei tahtoisi? Mullakin on.

Vierailija
14/19 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok, esim Gerard Butler!! En osaa linkittää, koska mulla on varmaan just tyhmyyttä kuvastava suu.

Mutta te osaatte sen kuvan hakea ja sillä on mun mielestä luonteeton ja heikko suu! Ja se kai onkin aika häntäheikki.

ap

Vierailija
15/19 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

............. voi jumalauta.

Vierailija
16/19 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalääkeaika. Kipi kipi.

Vierailija
17/19 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oook, nyt löytyi siis selitys sillekin, miksi huulitäytteen ottaminen on nykyään niin suosittua, siitähän tulee vahvemman näköinen suu, joten näyttää mös vahvaluonteiselle.

Joo, ap, meepä kysyyn hoitajalta, antaisiko iltalääkkeet ja oisko jo aika mennä nukkumaan...

Vierailija
18/19 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot n. 250 vuotta myöhässä noiden kasvonpiirreteorioittesi kanssa...

Vierailija
19/19 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä pointti ap, olen samaa mieltä! löysäsuiset miehet esim kammoksuttavat,, ha ne homohuulet.. tästä voisi keskustella oikeasti enemmänkin. mutta aihe hukkuu muihin tyhjänpäisyyksiin ja kaikki ei vaan ymmärrä aihetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan