Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsiikö kukaan muu lähtöstressistä?

Vierailija
08.06.2013 |

Mä inhoan lähtemistä! Ihan siis kaikkea lähtemistä, töihin tai kauppaan tai rannalle tms, mutta erityisesti reissuille lähtemistä. Oli kyseessä miten odotettu reissu tahansa ja miten kivaan paikkaan tahansa, niin lähdön alla olen hermoheikko kusipää joka tilttaa pienistäkin asioista ja räjähtelee nonstop. Ja samaan pakettiin kuuluu se, että mulla on pakonomanen tarve siivota kämpää vaatekaappeja myötän ennen lähtöä. MIKSI hitossa, en tiedä, mutta näin on ollut aina! Tai siis ainakin koko aikuisikäni (ts. sen jälkeen kun muutin vanhempien luota pois.. noin 22v sitten). Onko kellään muulla tällaista? Tai onko ollut? Ja miten tähän sais jotain helpotusta? Saman tien kun pääsen lähtemään ja kotiovi menee kiinni, niin helpottaa. Sitä ennen... jösses.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu! Itsellä hermot menee aina ennen lähtöä, kun tuntuu että kaikki on sekaisin ja toisia se ei niin häiritse. Mieheltä ei tässä kohtaa koskaan pala käämit ja sitten kun ensimmäisen kerran ärähdän, niin sen täytyy nauraen sanoa: No niin, nyt äitillä alkoi odotettu lähtöstressi. Argh ! Lapsetkin ovat jo sanoneet, että siitä tietää että lähtö lomalle on tosi lähellä, kun äitin menee hermot jos kengät ei ole suorassa ja rätti ei nätisti viikattu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän