Miksiköhän Carl Philipillä on tuollainen pissistyttöystävä?
Ei kuulu minulle kyllä mitenkään, mutta olen välillä miettinyt, etteikö rinssi todella löytänyt/halunnut ketään muuta?
Kommentit (59)
En minä keluuttaisi Sofian tapaista mun pojalle. En sitten millään. Näyttää kelepaavan kaarlolle. Luulisi löytyvän hälle puhdasmaineista tyttöä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 21:16"]
En minä keluuttaisi Sofian tapaista mun pojalle. En sitten millään. Näyttää kelepaavan kaarlolle. Luulisi löytyvän hälle puhdasmaineista tyttöä.
[/quote]
Mut kelpuuttaiskohan sun poika.... ;)
Voisko toi Sofia tehdä niille hampaille jotain? Siis todella RUMAT ja häiritsevät.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 21:28"]
[/quote]
[/quote]Ei kelpuuttaisi. Olen antanut yhden ohjeen, samaa tasoa kun olet itsekin
Sekä Sofia että exänsä Emma Pernald ovat hyvin tavallisen näköisiä, sieviä mutta mitäänsanomattomia tyttöjä, joilla ei ole mainittavammin meriittejä uran, koulutuksen tms. saralla.
Jotain vikaa siinä C-P:ssa (haha) on oltava, jos naiset ovat tuota tasoa. Oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 21:28"]
[/quote]
[/quote]Ei kelpuuttaisi. Olen antanut yhden ohjeen, samaa tasoa kun olet itsekin
[/quote]
Sitten joku strippari menisi noin junttiporukkaan kun veitsi sulaan voihin.
tuo Sofia on ollut kuvien mukaan aito WT!
Hah, miten se tekee ihmisestä halvan jos poseeras puol alasti ja tekee tollasia alusvaate-kuvauksia? Mun mielestä toi Sofia näyttää sydämmelliseltä ja on söpö sekä persoonallisen kaunis. Yleensä pahimmat horot on just ne kenestä ei ikinä uskois..ns. villapaita-naiset. Kuten vaikka se Carl-Philipin eksä Emma, näyttää mielestäni feikiltä ja just semmoselta määräilevältä ja piilo-horolta.
Sofia on söpö ja kivan ns. tavallisen kaunis :) Antaa toivoa jokaiselle, että jokupäivä vois päästä seurustelemaan ihkaoikean prinssin kanssa!
Prinssi Carl Philip näkee alastonkuvan Sofiasta lehdissä ja myös tositv-ohjelmissa, pian Phili ihastuu päätä pahkaa "Voi kuka on tuo jättebra nainen! tuon minä haluan!" Philip tuumaa ja miettii päänsä puhki voisiko hän tosissaan, siis ihan tosissaan, olla ihastunut kroppaansa esittelevään tositv seksipimuun? ja mitä kunkku sanoisi? pian Carl Philip tuntee jotain kovaa ja päättää kuunnella kroppansa kutsua nyt tai ei koskaan! Carl ryntää rakastettunsa luokse ja päättää ettei päästä häntä koskaan menemään. Carl ymmärtää että juuri tämä nainen on paitsi ystävällinen niin myös naiivi, nätti, bimbo, hoviin sopiva, persoonallisen näköinen, helposti ja aina antava. Ei sellainen akateeminen ja tylsä nainen jonkalaista Carl ei missään nimessä halua, naisen on oltava estoton ja seikkailunhaluinen. Carlin ei siis tarvitse taistella tehdäkseen naiseen vaikutusta ja hän saa olla oma itsensä ja saa vaatia seksiäkin juuri niin paljon kuin haluaa, ilman että toinen valittaisi päänsärkyjä tai muita naisten vaivoja koska nainen on Sofia the Sexipimu. Carl kokee tehneensä huippuvalinna ja lopulta kosii. Sofia ei ota uskoakseen että Carl haluaa ihan tosissaan valita juuri hänet vaimokseen, kun olisi noita aatelisnaisia ja kaiken maailman prinsessoitaiin tyrkyllä! Pian hääkellot soivat tarina jatkuu Seiskassa sun muissa
Ehkä philippikin on pissis useimmat ruotsalaiset miehethän ovat metroseksuaaleja
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 00:18"]Varsin kuuma vosuhan tuo on, näin miehen näkökulmasta. Lutkahtava kyllä ja en vaimoksi moista ottaisi.
mies
[/quote]
Älä ressaa, eiköhän se mee mieluummin naimisiin tuon kuuman prinssin kanssa kuin jää kinumaan vauva-palstan suomiäijää alttarille.
Hän on opiskellut avoimessa yliopistossa... ja, jah, jahve.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 20:11"]
Eikö se tee aktiivisesti hyväntekeväisyystyötä? Sehän on prinsessalle sopivaa.
[/quote]
Mulla on ainakin sellainen käsitys, että tää hyväntekeväisyys alkoi vasta kun alkoi seurustella mister prinssin kanssa, eli puhdasta imagon kohotusta ja kansan nuoleskelua? Korjatkaa jos olen väärässä, en jaksa tarkistaa. Bikinit ja baby oil ovat ainakin siitä asti jääneet kaapin perälle.
[/quote]
Teki hyväntekeväisyyttä jo ennen prinssiä, perusti jonkun ystävänsä kanssa oman hyväntekeväisyyssjärjestönkin ennen kuin tapasivat prinssin kanssa.
Minusta erittäin kaunis ja sydämmellinen ihminen, ja tämä palsta taas kerran täynnä kateellisia yh-mammoja ja muita ilkeitä ihmisiä. Mikä hemmetti teitä vaivaa!!!! Tuleeko tuo ilkeys äidinmaidosta vai mistä!
Kun nyt katsoo joidenkin muidenkin prinssien puolisovalintoja, niin... noh. On havaittavissa tietynlaista "mä haluun mitä mä haluun koska mä haluun ja te ette voi mua määrätä koska mä haluuuun, yhyy" -syndroomaa.
Esimerkkeinä vaikka Haakonin yksinhuoltaja-Mette-Marit, tai Felipen alusvaatemalli-Eva ja lopulta eronnut tv-toimittaja-Letizia. Tai vaikkapa nyt ihan Victorian kuntosali-Daniel. Varmasti ihan mukavia tyyppejä kaikki, ja etenkin Victoria ja Daniel vaikuttavat todella onnellisilta yhdessä, mutta jotain kapinahenkeä ja ylimielisyyttäkin siinä kyllä on, että kuninkaalliset oikein joukolla valitsevat mahdollisimman epäsopivia puolisoita.