Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Carl Philipillä on tuollainen pissistyttöystävä?

Vierailija
08.06.2013 |

Ei kuulu minulle kyllä mitenkään, mutta olen välillä miettinyt, etteikö rinssi todella löytänyt/halunnut ketään muuta?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tää Sofia ole edes kaunis, harvahampainen. Olisi luullut saavan kauniin. Tämä Sofialla on arveluttava menneisyys. Pääasia että kelepoo suvulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipidekysymys tietysti, mutta mun mielestä Sofia ei edes ole mikään megakaunotar (kuten vaikka madeleine) vaan vähän sellainen silikoni-pissiksen ja kummajaisen risteytys, ei nyt tietty mikään rumakaan. Ja prinssi itse on sen sijaan mielestäni todella komea.

Vierailija
24/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aidompi kuin Madeleine.

Jokaisella on historiansa. Jos tykkää prinssistä ja prinssi tytöstään niin miksipä ei.

Vierailija
25/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä vanhoissa kuvissa näyttää sellaiselta Keravan Kaunottarelta, joka juo laittikolaa huoltoasemilla, saa aika mopopoikien jakamattoman huomion, ja toivoo vielä joskus pääsevänsä Seiskan tähtitytöksi.

http://pilt.delfi.ee/picture/8402665/

Vierailija
26/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 19:57"]

Se vois seurustella mieluummin mun kanssa.

[/quote]

Tai mun! Tai meidän molempien! 

Vierailija
27/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tee aktiivisesti hyväntekeväisyystyötä? Sehän on prinsessalle sopivaa.

Vierailija
28/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 20:11"]

[/quote]

Mulla on ainakin sellainen käsitys, että tää hyväntekeväisyys alkoi vasta kun alkoi seurustella mister prinssin kanssa, eli puhdasta imagon kohotusta ja kansan nuoleskelua? Korjatkaa jos olen väärässä, en jaksa tarkistaa. Bikinit ja baby oil ovat ainakin siitä asti jääneet kaapin perälle.

Vierailija
29/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 20:11"]

[/quote]Kai ne hovissa yrittävät epätoivoisesti tehdä Sofiasta sopivampaa prinssille...

Nuo horokuvat ja videot eivät vain koskaan netistä häviä...

Vierailija
30/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat hampaat sillä on

Vierailija
32/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carl Philip ei ole minkään älykön maineessa ja tiettävästi jätti edellisen tyttöystävän nähtyään Sofian käärmekuvat lehdessä. He varmasti sopivat toisilleen.

Vierailija
33/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävästä en tiedä, mutta olenko ainoa, jonka mielestä Carl Philip on ihan Orlando Bloomin näköinen?

Vierailija
34/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 20:39"]

Tyttöystävästä en tiedä, mutta olenko ainoa, jonka mielestä Carl Philip on ihan Orlando Bloomin näköinen?

[/quote]

Samaa mieltä!

Vierailija
35/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia lienee peto sängyssä

Vierailija
36/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan hyvä ottaa suikkiin

Vierailija
37/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 20:39"]

Carl Philip ei ole minkään älykön maineessa ja tiettävästi jätti edellisen tyttöystävän nähtyään Sofian käärmekuvat lehdessä. He varmasti sopivat toisilleen.

[/quote]

Olen myös ajatellut, ettei prinssi ole mikään järjen jättiläinen, joten olenkin elänyt uskossa, että ulkonäölliset seikat ovat hänelle merkittäviä, JA SILTI tuo lissu on se minkä valitsi niistä kaikista ruotsalaisista upeista ja tyylikkäistä kaunottarista, jotka varmasti olisivat mieluusti komean ja ökyrikkaan Kalle Filipin kelpuuttaneet.

Ehkä ne käärmekuvat sitten olivat se juttu. Toisaalta rehdimpää ottaa aidosti oman makunsa mukainen nainen rinnalleen, kuin ottaa tyylikäs edustusvaimo, ja duunailla niitä käärmenaisia sitten selän takana (vrt. isäkunkku)

ap

Vierailija
38/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee noista Sofian kuvista mieleen Martina Aitolehti, tosin Sofia on hitusen sirompi kuin Martina. Ihan nättejä naisia kumpikin, mutta eivät mitään suuria kaunottaria, ja vähemmän laitettuina eivät varmaankaan mitenkään erityisen näköisiä ele, siis siinä mielessä että huomio mitenkään kiinnittyisi ulkonäköön

Vierailija
39/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ihan aidosti valitsevat sen öljytyn ja halvan tyylisen naisen kuin klassisen kauniin ja tyylikkään.

Vierailija
40/59 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 20:04"]

Minusta aidompi kuin Madeleine.

Jokaisella on historiansa. Jos tykkää prinssistä ja prinssi tytöstään niin miksipä ei.

[/quote]

Miksi ajattelet että olisi aidompi kuin Madeleine? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä