Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

47 v. ja raskaana vaikka mies steriloitu!

Vierailija
21.07.2020 |

Tuntuu etten edes kehtaa mennä lääkäriin. En voi uskoa tätä todeksi mutta kaksi raskaustestiä tehty ja plussaa näyttää molemmat! Miten helvetissä on mahdollista jos ukko steriloitu?? Onneksi on se puolustuksena etteivät hauku sairaalassa huolimattomaksi.. toivottavasti ainakaan.

Mihin mä nyt menen?? Julkiselle? Yksityiselle? Miten abortti tehdään nykyään?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole AP:sta kuulunut. Toivottavasti on terve. Hänelle varmasti helpottavin tilanne olisi tieto vaihdevuosista.

Voin sanoa, että ne hidastaa tahtia kummasti. Ei todellakaan ole terveys sama kuin parikymmentä vuotta aiemmin. Kremppaa toisensa jälkeen, mm. unettomuutta. Ei siinä enää jaksaisi lapsen kanssa valvoa.

Vierailija
102/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tulin raskaaksi oman sterilisaation jälkeen...

Näitä tapauksia minullakin on tuttavapiirissä. Peräti kaksi naista, jotka oman sterilointinsa jälkeen ovat raskautuneet.

Naisen sterilisaatio ei ole 100% ei varsinkaan jos se on tehty Essurella. Se voi vuosienkin jälkeen lähteä pois paikaltaan.

Mulla ei ollut tehty Essurella, oli jo alkujaan laitettu "klipsi" väärään paikkaan =/ 

Essure on metallinen spiraali joka työnnetään munajohtimeen jonne se arpeutuu. Tähän toimenpiteeseen ei tarvita nukutusta. Klipsi on nimensä mukaan klipsi joka puristaa munajohdinta ulkoapäin, niin että munasolu ei pääse kulkemaan munajohtimesta läpi. Se laitetaan nukutuksessa. Kaksi eri asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa äijä vaatia jotain "todisteita" isyydestään. Mä ainakin vaatisin.

-Nainen

Me ollaan vanha ja vakaa, uskollinen pari, ei ole aihetta epäilyille. Ukko oli kyllä yhtä sanaton kuin minäkin.

Olen joskus kuullut, että miehen sterilisaatio ei ole satavarmaa.

Vierailija
104/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa äijä vaatia jotain "todisteita" isyydestään. Mä ainakin vaatisin.

-Nainen

Me ollaan vanha ja vakaa, uskollinen pari, ei ole aihetta epäilyille. Ukko oli kyllä yhtä sanaton kuin minäkin.

Olen joskus kuullut, että miehen sterilisaatio ei ole satavarmaa.

On se kuitenkin moninkertaisesti varmempaa kuin naisen vieraissa käymättömyys.