47 v. ja raskaana vaikka mies steriloitu!
Tuntuu etten edes kehtaa mennä lääkäriin. En voi uskoa tätä todeksi mutta kaksi raskaustestiä tehty ja plussaa näyttää molemmat! Miten helvetissä on mahdollista jos ukko steriloitu?? Onneksi on se puolustuksena etteivät hauku sairaalassa huolimattomaksi.. toivottavasti ainakaan.
Mihin mä nyt menen?? Julkiselle? Yksityiselle? Miten abortti tehdään nykyään?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Odottele rauhassa, saattaa mennä kesken. Itselläni näin, kun ikää oli jo vuoden enemmän. Miesystävä myös huomattavasti vanhempi, joten yllätyshän tuo oli....
En taida uskaltaa jäädä odottelemaan.
Sterkka pettänyt, harvinaista mutta mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ukkos on telakoitunut miesten saunaillassa. Toi sulle esinahan alla jonkun toisen siemeniä.
Tämä se on selkeästi olin juuri sanomassa :)
Mä oon 46v, mies steriloitu 15v sitte. En kyllä edes harkitsisi lapsen pitämistä, jos nyt vielä yhtäkkiä tulisin raskaaksi. Uskovainen pariskunta ollaan, mutta silti.
Sterilisaatio ei ole onnistunut välttämättä. Joskus käy niinkin. En ihmettele. Ihan uskomattomia tunarointeja kuulee mitä nämä lääkärit tekee asennuksissa ja leikkauksissa jotka koskee sterilisaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin raskaaksi oman sterilisaation jälkeen...
Näitä tapauksia minullakin on tuttavapiirissä. Peräti kaksi naista, jotka oman sterilointinsa jälkeen ovat raskautuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottele rauhassa, saattaa mennä kesken. Itselläni näin, kun ikää oli jo vuoden enemmän. Miesystävä myös huomattavasti vanhempi, joten yllätyshän tuo oli....
En taida uskaltaa jäädä odottelemaan.
Ei kannata jäädä odottelemaan. Jos noin hedelmällinen olet tuossa iässä niin se pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 46v, mies steriloitu 15v sitte. En kyllä edes harkitsisi lapsen pitämistä, jos nyt vielä yhtäkkiä tulisin raskaaksi. Uskovainen pariskunta ollaan, mutta silti.
En minäkään harkitse, en missään tapauksessa. Aivan liian vanhoja ollaan todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä tapauksia minullakin on tuttavapiirissä. Peräti kaksi naista, jotka oman sterilointinsa jälkeen ovat raskautuneet.
Naisen sterilisaatio ei ole 100% ei varsinkaan jos se on tehty Essurella. Se voi vuosienkin jälkeen lähteä pois paikaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Onnea, ehdottomasti pidä vauva.
rikkaat ihmiset voi tehdä vanhana lapsia, mutta ei tavikset...
Onko kellään tietoa miten raskaudenkeskeytys tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkos on telakoitunut miesten saunaillassa. Toi sulle esinahan alla jonkun toisen siemeniä.
P*rseestäkö? Pas*aa sieltä tuulee, ei sp ermaa.
Et tiedä mitä telakoituminen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ketään joka asiallisesti kommentoisi?
Onhan täälä asiallisia kommentteja. Mun mumma sai viimesen lapsensa 48-vuotiaana. Lapsi oli toivottu, mutta kuoli pian syntymänsä jälkeen. Se on oikeesti riskihommaa, jos on iäkäs synnyttäjä.
Yhteys neuvolaan. Tarkistavat ainakin raskaushormoonit ja saat tiedot miten toimit keskeytyksen kanssa. Itse en moiseen pystyisi, mutta riskiraskaus kuitenkin kyseessä.
Jos raskaus ei ole toivottu etkä halua pitää lasta, niin lääkärille vaan heti. Julkisella hoituu, soita terveyskeskukseen ja siellä neuvotaan.
Ei asiassa mitään häpeämistä ole, ei iän puolesta eikä muutenkaan. Teillä oli käsitys että ehkäisy on ja se toimii, kävi vahinko. Asia ei ole sinun vikasi vaikka joudut nyt kestämään seuraukset.
Mulla serkku tuli luonnollisesti raskaaksi ja sai kuopuksensa 48-vuotiaana. Sen sisko, toinen serkkuni, sai nuorimmaisensa 45-vuotiaana. Näitä tapahtuu. Tsemppiä sulle ja paljon voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P*rseestäkö? Pas*aa sieltä tuulee, ei sp ermaa.
Et tiedä mitä telakoituminen tarkoittaa.
No en ilmeisesti, kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen sterilisaatio ei ole 100% ei varsinkaan jos se on tehty Essurella. Se voi vuosienkin jälkeen lähteä pois paikaltaan.
Mulla ei ollut tehty Essurella, oli jo alkujaan laitettu "klipsi" väärään paikkaan =/
Menee kesken ton ikäisellä helposti.