Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

47 v. ja raskaana vaikka mies steriloitu!

Vierailija
21.07.2020 |

Tuntuu etten edes kehtaa mennä lääkäriin. En voi uskoa tätä todeksi mutta kaksi raskaustestiä tehty ja plussaa näyttää molemmat! Miten helvetissä on mahdollista jos ukko steriloitu?? Onneksi on se puolustuksena etteivät hauku sairaalassa huolimattomaksi.. toivottavasti ainakaan.

Mihin mä nyt menen?? Julkiselle? Yksityiselle? Miten abortti tehdään nykyään?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kesken ton ikäisellä helposti.

Vierailija
22/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottele rauhassa, saattaa mennä kesken. Itselläni näin, kun ikää oli jo vuoden enemmän. Miesystävä myös huomattavasti vanhempi, joten yllätyshän tuo oli....

En taida uskaltaa jäädä odottelemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterkka pettänyt, harvinaista mutta mahdollista.

Vierailija
24/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkos on telakoitunut miesten saunaillassa. Toi sulle esinahan alla jonkun toisen siemeniä.

Tämä se on selkeästi olin juuri sanomassa :)

Vierailija
25/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 46v, mies steriloitu 15v sitte. En kyllä edes harkitsisi lapsen pitämistä, jos nyt vielä yhtäkkiä tulisin raskaaksi. Uskovainen pariskunta ollaan, mutta silti.

Vierailija
26/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
27/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio ei ole onnistunut välttämättä. Joskus käy niinkin. En ihmettele. Ihan uskomattomia tunarointeja kuulee mitä nämä  lääkärit tekee asennuksissa ja leikkauksissa jotka koskee sterilisaatioita.

Vierailija
28/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulin raskaaksi oman sterilisaation jälkeen...

Näitä tapauksia minullakin on tuttavapiirissä. Peräti kaksi naista, jotka oman sterilointinsa jälkeen ovat raskautuneet.

Vierailija
29/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ehdottomasti pidä vauva.

Vierailija
30/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottele rauhassa, saattaa mennä kesken. Itselläni näin, kun ikää oli jo vuoden enemmän. Miesystävä myös huomattavasti vanhempi, joten yllätyshän tuo oli....

En taida uskaltaa jäädä odottelemaan. 

Ei kannata jäädä odottelemaan. Jos noin hedelmällinen olet tuossa iässä niin se pysyy.

Vierailija
31/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 46v, mies steriloitu 15v sitte. En kyllä edes harkitsisi lapsen pitämistä, jos nyt vielä yhtäkkiä tulisin raskaaksi. Uskovainen pariskunta ollaan, mutta silti.

En minäkään harkitse, en missään tapauksessa. Aivan liian vanhoja ollaan todellakin. 

Vierailija
32/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tapauksia minullakin on tuttavapiirissä. Peräti kaksi naista, jotka oman sterilointinsa jälkeen ovat raskautuneet.

Naisen sterilisaatio ei ole 100% ei varsinkaan jos se on tehty Essurella. Se voi vuosienkin jälkeen lähteä pois paikaltaan.

Vierailija
33/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea, ehdottomasti pidä vauva.

rikkaat ihmiset voi tehdä vanhana lapsia, mutta ei tavikset...

Vierailija
34/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa miten raskaudenkeskeytys tehdään?

Vierailija
35/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkos on telakoitunut miesten saunaillassa. Toi sulle esinahan alla jonkun toisen siemeniä.

P*rseestäkö? Pas*aa sieltä tuulee, ei sp ermaa.

Et tiedä mitä telakoituminen tarkoittaa.

Vierailija
36/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ketään joka asiallisesti kommentoisi?  

Onhan täälä asiallisia kommentteja. Mun mumma sai viimesen lapsensa 48-vuotiaana. Lapsi oli toivottu, mutta kuoli pian syntymänsä jälkeen. Se on oikeesti riskihommaa, jos on iäkäs synnyttäjä.

Vierailija
37/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys neuvolaan. Tarkistavat ainakin raskaushormoonit ja saat tiedot miten toimit keskeytyksen kanssa. Itse en moiseen pystyisi, mutta riskiraskaus kuitenkin kyseessä.

Vierailija
38/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaus ei ole toivottu etkä halua pitää lasta, niin lääkärille vaan heti. Julkisella hoituu, soita terveyskeskukseen ja siellä neuvotaan.

Ei asiassa mitään häpeämistä ole, ei iän puolesta eikä muutenkaan. Teillä oli käsitys että ehkäisy on ja se toimii, kävi vahinko. Asia ei ole sinun vikasi vaikka joudut nyt kestämään seuraukset.

Mulla serkku tuli luonnollisesti raskaaksi ja sai kuopuksensa 48-vuotiaana. Sen sisko, toinen serkkuni, sai nuorimmaisensa 45-vuotiaana. Näitä tapahtuu. Tsemppiä sulle ja paljon voimia!

Vierailija
39/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P*rseestäkö? Pas*aa sieltä tuulee, ei sp ermaa.

Et tiedä mitä telakoituminen tarkoittaa.

No en ilmeisesti, kerro.

Vierailija
40/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen sterilisaatio ei ole 100% ei varsinkaan jos se on tehty Essurella. Se voi vuosienkin jälkeen lähteä pois paikaltaan.

Mulla ei ollut tehty Essurella, oli jo alkujaan laitettu "klipsi" väärään paikkaan =/