Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

47 v. ja raskaana vaikka mies steriloitu!

Vierailija
21.07.2020 |

Tuntuu etten edes kehtaa mennä lääkäriin. En voi uskoa tätä todeksi mutta kaksi raskaustestiä tehty ja plussaa näyttää molemmat! Miten helvetissä on mahdollista jos ukko steriloitu?? Onneksi on se puolustuksena etteivät hauku sairaalassa huolimattomaksi.. toivottavasti ainakaan.

Mihin mä nyt menen?? Julkiselle? Yksityiselle? Miten abortti tehdään nykyään?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jaksat, lapsihan on tietysti, aivanvarmasti terve, nukkuu kun sä nukut jne... Murkkuikää ei tuu, eikä uhmaakaan.

Vierailija
82/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole lähipiirissä ketään tämän ikäisenä raskautunutta, enkä aio kertoa tästä yhdellekään kaverille tai tutulle. Katastrofihan tämä on.

Mikä katastrofi se on?

Itse koen että en jaksaisi olla raskaana, synnyttää, imettää enkä hoitaa lasta. 

Raskauden aikana saa sairaslomaa, jollei jaksa, sektio synnytyksen sijaan, imettäminen ei ole pakollista.

Onhan se raskaus tietysti riski vanhemmalle äidille.

Lääkärkin menemällä kannattaa aloittaa.

Sairauslomaa ei saa, jos lääkäri on sitä mieltä, että raskaus ei ole sairaus. Sektiotakaan ei saa itse päättää. Pulloruokinta on työläämpää mitä hyvin sujuva imetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytin tänävuonna 50 v. Enkä ala valehtelee että olisin samassa kunnossa kun sain lapseni 20 v sitten. Erityisiä joukossa, aika paljon vipinää vaikka ovat aikuisia. Onko miehesi nuorempi?

Vierailija
84/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saa itse päättää tästä asiasta. Minä en enää tässä iässä, 46v, haluaisi omia lapsia. Kolmas lapsenlapsi tulossa ❤

Vierailija
85/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on kuitenkin elämänsä kunnossa keski-ikäisenä. Toisin kuin ennenvanhaan.

Olen itse osakkaana start-upissa, joka on tuomassa hedelmällisyyden mittareita kotikäyttöön. Kohta saamme arkitietoa terveyssiteistä yms.

Vierailija
86/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkos on telakoitunut miesten saunaillassa. Toi sulle esinahan alla jonkun toisen siemeniä.

P*rseestäkö? Pas*aa sieltä tuulee, ei sp ermaa.

Onpas sulla huono mielikuvitus.

Vierailija
87/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Lapset on lahja.

Vierailija
88/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen vasektomia on tehty vain siemenjohtimet tukkimalla (säästävämpi menetelmä joka voidaa peruuttaa), se voi "korjaantua" luonnostaan. Jos siemenjohtimet on vain katkaistu, se on ihan helvetin epävarma, koska keholla on taipumus parantua. Jos ne on poistettu (eli pätkä siemenjohdinta on katkaistu kummastakin päästä ja poistettu kehosta), niin silloin niiden takaisinkasvaminen on pieni ihme ja miehesi pitäii ehdottomasti mennä tutkimuksiin. Kysy mieheltäsi mitä menetelmää käytettiin. Hän on varmasti myös saanut asiaa selittävän paperin mukaansa, oma isäni ainakin sai.

Vierailija
89/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi noin vahvasti haluaa maailmaan, anna hänen syntyä!

Vierailija
90/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä taitaa olla mies kusessa.

Vierailija
91/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä lapsia saaneita    on meidän  suvussa useita.  Ihan ovat terveitä ja hyviäkoulussa. Aborttitehdää tuossa vaiheessa pillerillä  Tilaat ajan sinne polille. Saat kotiin lääkkeet, sen pillerin, se otetaan kotona edellisenä päivänä,  sitten aamulla naistenkliikalle, saat  lisää lääkettä ja riippuen viikoista,  se sikiö tulee ulosi alakautta  niillä lääkkeillä. Vähän se on kuin synnytys, mtta sehän on ihan pikkanen ja pussisssaan. Ei kai siinä mitään kaavinaa tarvita. Menet sitten kotiin  ja käyt myöhemmin jälkitarkastuksessa. Ei minulla ole kokemusta, mutta olen sairaanhoitaja en kätilö. Minulla on vanhat tiedot.  Voisiko joku  kertoa  ap:lle nykyisestä käytännöstä. Jos haluat pitää lapsen käyt niissä sikiötutkimuksissaja jos on "viallinen" niin sen raskauden voi vielä keskeyttää sen rakenneultran jäkeen.  Mutta sitten on jo kiire sen keskeytyksen kanssa. Tiettyjen vikkiojen jälkeen saa keskeyttää vain " Valviran " ?? luvalla. Tietenkin menet julkiseen sairaalaan, siellä on jälkihoito taattu.

Vierailija
92/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on mahdollista, vaikkakin äärettömän pieni.

Onnea raskaudesta!

Tuohon löytyy hyvin luonnollinen selitys ihmiskunnan historiasta, jolloin lääketiede ei ollut vielä kehittynyt nykyiselle tasolle. Aviomies ei ole aina välttämättä lapsen isä, vaikka juridisesti avioliitossa syntyneen lapsen isyyttä ei tarvitse erikseen todistaa.

Vierailija
93/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millä menetelmällä mies on steriloitu. Ei olisi ainoalaatuinen tapaus, että piuhat kasvavat vähitellen yhteen ja avot, siemennys onnistuu taas. 

Vierailija
94/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että vanhat rupuset akat sikiää :(

Vierailija
95/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani sai tänä vuonna lapsen, täyttää 49-vuotta.

49 vuotta. 49-vuotias.

Vierailija
96/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja synnyttävät down lapsia..

Vierailija
97/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuus ja rupuisuus ei onneksi oitis periydy.

Vierailija
98/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja synnyttävät down lapsia..

Mutta osannevat kirjoittaa.

Vierailija
99/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap en tiedä onko tämä provo mutta tiedoksesi joillakin naisilla näyttää raskaustestit plussaa silloin kun vaihdevuodet alkavat vaikkei raskautta ole

Vierailija
100/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hekin haluavat osallistua synnytystalkoihiin ja paikata omalta osaltaan Suomen kestävyysvajetta?