Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

47 v. ja raskaana vaikka mies steriloitu!

Vierailija
21.07.2020 |

Tuntuu etten edes kehtaa mennä lääkäriin. En voi uskoa tätä todeksi mutta kaksi raskaustestiä tehty ja plussaa näyttää molemmat! Miten helvetissä on mahdollista jos ukko steriloitu?? Onneksi on se puolustuksena etteivät hauku sairaalassa huolimattomaksi.. toivottavasti ainakaan.

Mihin mä nyt menen?? Julkiselle? Yksityiselle? Miten abortti tehdään nykyään?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kommentteja. Lapsen saaminen alle 50-v. alkaa olla normia täällä Keski-Euroopassa. Ihmiset ovat hyväkuntoisia, terveitä ja energisiä. Talouskin tasapainossa. Moni parikymppinen tyttö on pahemmassa pullamössössä. Oma synnytyslääkärini (Sveitsissä) oletti lapseni olevan ensimmäinen, kun menin vastaanotolle. Ikää oli jo lähes nelisenkymmentä ja lapsini jo neljäs.

Vierailija
62/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tainnu huijata. Siinähän joutuu jonku aikaa käydä antamas näytteen. Varmistetaan siis, ettei oo enää vuoden päästä siittiöitä. Ei niitä sen jälkeen enää yhtäkkiä ilmesty.

2-3 kuukauden jälkeen labratesti, joskin on jonkinlainen mahdollisuus vasektomian purkautumiseen myöhemmin itsestään.

https://www.terveystalo.com/fi/Palvelut/Urologia/Tutkimukset-ja-toimenp…

Terveystalon tekstistä lainaus:

"Käytännössä se on lähes sataprosenttisen varma ehkäisykeino."

AP:n tapauksessa tutkisin onko oikeasti raskaana, onko pettänyt miestään, onko mies oikeasti käynyt vasektomiassa ja onko vasektomia mennyt pieleen.

"Lähes sataprosenttisen varma ehkäisykeino" eli mahdollisuus raskauteen on olemassa. Vaikka mahdollisuus olisi yksi sadasta miljoonasta, niin yhdelle se nakki voi napsahtaa.

Kyllä se on 100% kun se on tehty niin kuin suomessa tehdään, ja 3kk päästä tarkistettu ettei siittiöitä ole. Jos haluat tämän kumota, joudut itse kaivamaan suomalaisen miehen jolla kaikki suomessa tehtynä, ja oikein, on silti tullut lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole lähipiirissä ketään tämän ikäisenä raskautunutta, enkä aio kertoa tästä yhdellekään kaverille tai tutulle. Katastrofihan tämä on.

Mikä katastrofi se on?

Vierailija
64/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin!

Voit olla raskaana, koska sterilisaatio ei aina pidä.

Huolestuttavampi mahdollisuus: Munasarjasyöpä. Jotkin syövät nostavat istukkahormonin määrää veressä ja näkyvät siksi positiivisena raskaustestissä. Sama hormoni aiheuttaa mahdolliset alkuraskauden oireet, joita oletkin havainnut.

Vierailija
65/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi miestä seisoo vastakkain, ne tanassa.

Esinahka rullataan pois, kärjet yhteen. Esinahkaa venytetään ja rullataan toisenkin miehen kärjen päälle.

Tapahtuukohan tätä oikeasti vai onko vain urbaania legendaa?

Ei kumpaakaan. On yksinäisten hörhöjen harhoja. Hihittävät samalla, kun pupeltavat netin ääressä homeisia voikkareitaan.

Vierailija
66/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on 100% kun se on tehty niin kuin suomessa tehdään, ja 3kk päästä tarkistettu ettei siittiöitä ole. Jos haluat tämän kumota, joudut itse kaivamaan suomalaisen miehen jolla kaikki suomessa tehtynä, ja oikein, on silti tullut lapsi.

https://www.terve.fi/artikkelit/sterilisaatio

Terveys.fi kanssasi eri mieltä ja antaa 0,15% mahdollisuuden raskaudelle negatiivisestä näytteestä huolimatta.

Vierailija
67/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole lähipiirissä ketään tämän ikäisenä raskautunutta, enkä aio kertoa tästä yhdellekään kaverille tai tutulle. Katastrofihan tämä on.

Mikä katastrofi se on?

Itse koen että en jaksaisi olla raskaana, synnyttää, imettää enkä hoitaa lasta. 

Vierailija
68/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalia kommentteja. Lapsen saaminen alle 50-v. alkaa olla normia täällä Keski-Euroopassa. Ihmiset ovat hyväkuntoisia, terveitä ja energisiä. Talouskin tasapainossa. Moni parikymppinen tyttö on pahemmassa pullamössössä. Oma synnytyslääkärini (Sveitsissä) oletti lapseni olevan ensimmäinen, kun menin vastaanotolle. Ikää oli jo lähes nelisenkymmentä ja lapsini jo neljäs.

Mä sain ihan luomuna lapsen 45 v. Ei mua edes mitenkään ihmetelty lääkärien toimesta.

Vierailija
69/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boomerfabuilta piuhat poikki. 

Vierailija
70/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sterilisaatio ei ole onnistunut välttämättä. Joskus käy niinkin. En ihmettele. Ihan uskomattomia tunarointeja kuulee mitä nämä  lääkärit tekee asennuksissa ja leikkauksissa jotka koskee sterilisaatioita.

Miesten sterilisaatio on teknisesti helpompi kuin naisten. Ja niissä ei tietääkseni ole ilmaantunut ongelmia.

Naisten sterilisaatioissa on ollut ongelmia. Ne klipsit.

Vierailija
71/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais unohtua se gambian reissu, ja kreikan matka kans.Etkös turkissakin kynyt samoihin aikoihin?

Vierailija
72/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä katastrofi se on?

Oletko muutoinkin huonokuntoinen vai miksi kommenttisi?

Vierailija
73/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa äijä vaatia jotain "todisteita" isyydestään. Mä ainakin vaatisin.

-Nainen

Ei huolta. Abortti hävittää todisteet.

Vierailija
74/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä katastrofi se on?

Raskauden aikana saa sairaslomaa, jollei jaksa, sektio synnytyksen sijaan, imettäminen ei ole pakollista.

Onhan se raskaus tietysti riski vanhemmalle äidille.

Lääkärkin menemällä kannattaa aloittaa.

Vierailija
75/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten sterilisaatio on teknisesti helpompi kuin naisten. Ja niissä ei tietääkseni ole ilmaantunut ongelmia.

https://yle.fi/uutiset/3-11445931

Vierailija
76/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkos on telakoitunut miesten saunaillassa. Toi sulle esinahan alla jonkun toisen siemeniä.

P*rseestäkö? Pas*aa sieltä tuulee, ei sp ermaa.

Meneppäs seks i osastolle ja kirjota telakoituminen hakusanaksi, johan löytyy.

Vierailija
77/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ihan alussa niin raskaus lopetetaan yleensä lääkkeillä kotona.

Eiköhän parhaat vastaukset tule kun soitat omalle terveysasemallesi tai neuvolaan.

Jos ei ole erityistä lääketieteellistä perustetta miksi kaavintaa ei voisi tehdä, niin saa kyllä valita senkin. Eli naisen oma päätös.

Vierailija
78/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään jolla olisi kokemusta?? Miten kohtelevat kun tän ikäisenä menet sairaalaan..? Ikähän on nyt peruste abortille mutta kiinnostaisi tietää miten se tehdään. Kaapimalla vai otetaanko vaan joku pilleri ja tulee itsestään ulos? Inhottavilta tuntuvat molemmat vaihtoehdot. :-(

Et sinä mitään perusteita tarvitse, abortti tehdään jos sen haluaa. Pillerin vissiin nykyään antavat. Itse tulin kanssa yllättäen raskaaksi 40v ja alkuvaiheen järkytyksessä myös tutkin aborttiasiaa. Mulle tuli siitä kuitenkin niin hirvee olo, että päätin että pidän lapsen. Ymmärrän sinua.

Vierailija
79/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi miestä seisoo vastakkain, ne tanassa.

Esinahka rullataan pois, kärjet yhteen. Esinahkaa venytetään ja rullataan toisenkin miehen kärjen päälle.

Tapahtuukohan tätä oikeasti vai onko vain urbaania legendaa?

Eiköhän noin tekemällä saa tulehdukset leviämään sujuvasti.

Vierailija
80/104 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko muutoinkin huonokuntoinen vai miksi kommenttisi?

Lapsi on kuitenkin noin 20 vuoden sitoutuminen. Itse 43v:nä en enää välittäisi lähteä uudestaan siihen rumbaan.