Prismaperheet vs. Cittarivelasinkut
Kommentit (25)
Joku trolli on tähän aikaan aamupäivästä kännissä. Humalaisethan tunnetusti jäävät jankkaamaan samoja juttuja.
Cittari on kallis, joten menen Prismaan. Eihän ne siellä tiedä, että mulla ei ole perhettä. T. vela
Mitä jos olen perheellinen ja käyn Citymarketissa?
Sori, olen sekakäyttäjä ja salasuhde Lidliinkin. Joskus sinkkuviikko, joskus lapsien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos olen perheellinen ja käyn Citymarketissa?
Sama. Parempi laatu ja palvelu.
En ole käynyt kummassakaan vuosikausiin. Asun Helsingin keskustassa eikä tässä ole kumpaakaan lähellä. Teen ruokaostokset yleensä K-marketissa joka on lähinnä kotiani. Joskus myös S-marketissa jos menen kotimatkalla sen ohi.
Asun Tallinnassa ja käyn vain Selverissä tai Rimissä
Cittari, koska vituttaa jonottaa Prismassa jopa itsepalvelukassalle.
Prisma on halvempi kuin Lidl, joten tottakai menen sinkkuna Prismaan. Ehkä silloin tällöin lidliinkin, koska siellä on hyviä säilykkeitä ja wc-paperikin on halvempaa, mutta muuten Prisma on HALVEMPI.
Sinkku olen ja lapsetonkin, tosin en täysin vapaaehtoisesti. Käyn mieluummin Prismassa. Kumpaan leiriin kuulun?
Cittarivelasinkku (jos on pakko valita) täällä, joka tosin käy myös Prismassa, Lidlissä ym.
Olen tarjousten perässä juokseva takinkääntäjä, käyn kaikissa
Onpas noloa. Minä kun perheellisenä käyn cittarissa, enkä ole tajunnut olevani väärässä leirissä.
Me käydään Cittarissa koska se on lähellä. Kävisin kyllä ihan miellelläni Prismassa, mutta sinne on liian pitkä matka. Dink.
Me ollaan sekakäyttäjiä. Pitkään oltiin Prisma-perhe, mutta sitten muutettiin lähemmäs keskustaa ja Prismat jäi kauas. Loistavaan Citymarketiin (Ruoholahti) sen sijaan lyhyt matka ja vaikka alkuun käytiin enimmäkseen Bulevardin S-Marketissa, niin lopulta se Citymarket vei voiton. Tulojen nousulla oli osuutta asiaan :-)
Nyt käydään siis enemmän Citymarketissa, mutta ei olla kokonaan Prismaakaan hylätty. Mökkiostokset vähän 50/60 Eastonin Citymarketissa ja Itäkeskuksen/Puotilan Prismassa.
Täällä meidän kylällä ei ole kumpaakaan :/
Mikä sun ongelma on?