Kiinnostaisiko perustaa ryhmä joka vaatii VR:n makasiinien "jämien" suojelua?
- muutama vuosi sitten iso osa kansaa oli sitä mieltä että VR:n makasiinit pitäisi suojella. Makasiinien "jämät" Musiikkitalon takana ovat mielestäni upeita ja ne pitäisi suojella - pitäiskö järjestää kansanliike niiden suojelemiseksi - riittäisikö porukoilla edelleen palavaa innostusta makasiinien viimeisten, arvokkaiden jäänteiden suojelemiseksi? Oletteko innostuneita ajatuksesta? Minusta ko. "jäänteet" ovat Helsingin about hienointa antia, mitäs mieltä olette? Kommentoikaa varsinkin te, jotka muutama vuosi sitten intoilitte kybällä makasiinien säilyttämisen puolesta!! Löytyykö vielä samaa intoa? Uskon että löytyy!!!! Tehdään se - suojellaan ko. " jämät" !!!!!!!!!!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 21:21"]
todella kuuma idea, hoteinta hottia !
[/quote]
pakko kompata: erittäin freesi aloite !!!!
hah hah, onko vähän tekemisen puutetta, menkää kirkonrottaa
Mihin ihmeeseen on kadonnut ihmisten innostus VR:n makasiinien suojelua kohtaan. Olen niin pettynyt: luulin että kansalta edelleen löytyy palavaa innostusta säilyttää makasiinien suunnattoman upeat ja arvokkaat jäänteet, mutta nyt näyttää siltä, että ketään ei enää kiinnosta. Ihmiset ovat niin pinnallisia: minun elämäni missio oli ja on edelleen se, että makasiinien ihanat jäänteet jäävät meitä kaikkia ilahduttamaan. Vielä kerran pyyntö: tulisitteko kaikki av-mammat mielenosoitukseen makasiinien puolesta !! Tehtäisiin kunnon tempaus, perustettaisiin ennen sitä FB-sivut jne. eli järkättäisiin TUHANSIEN IHMISTEN mielenosoitus. ME TEHDÄÄN SE !! YHDESSÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:37"]
Mihin ihmeeseen on kadonnut ihmisten innostus VR:n makasiinien suojelua kohtaan. Olen niin pettynyt: luulin että kansalta edelleen löytyy palavaa innostusta säilyttää makasiinien suunnattoman upeat ja arvokkaat jäänteet, mutta nyt näyttää siltä, että ketään ei enää kiinnosta. Ihmiset ovat niin pinnallisia: minun elämäni missio oli ja on edelleen se, että makasiinien ihanat jäänteet jäävät meitä kaikkia ilahduttamaan. Vielä kerran pyyntö: tulisitteko kaikki av-mammat mielenosoitukseen makasiinien puolesta !! Tehtäisiin kunnon tempaus, perustettaisiin ennen sitä FB-sivut jne. eli järkättäisiin TUHANSIEN IHMISTEN mielenosoitus. ME TEHDÄÄN SE !! YHDESSÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
sori mut olet ehkä säälittävin ja tavallaan myös pelottavin tyyppi joka koskaan on kirjoittanut av-palstalle
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:37"]
[/quote]
sori mut olet ehkä säälittävin ja tavallaan myös pelottavin tyyppi joka koskaan on kirjoittanut av-palstalle
[/quote]
komppaan: ap vaikuttaa sen sortin friikiltä et muokin alkoi kylmätä
Ne makasiinit on rumentanu ihan tarpeeksi Helsinkiä, pois vaan. Jo heti kun ensimmäisen kerran sitten lapsuuden matkustin Helsinkiin, ja varsinkin kun asuin siellä 10 vuotta, ajattelin aina että hyi helkkari kun rumia rötisköjä ne viitsii pitää tuossa, saa hävetä kun käy turisteja. Helsingissä on tosi hienoja rakennuksia, mutta makasiineissa en ole koskaan nähnyt mitään hienoa.
todella kuuma idea, hoteinta hottia !