Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vituttaa.

Vierailija
07.06.2013 |

Eksän piti hakee lapsi klo 16. Sit laitto viestiä, että menee lähemmäs kuutta. Kohta ilmotti, että että menee ainaki seittämään ja lopulta haki vasta vähän yli kahdeksan.

Kaikesta tosta selvisin hermoja menettämättä, mulla nyt ei tänään ollu mitään suunnitelmia ja mielelläni vietän lapsen kanssa aikaa. MUTTA. Lapsella oli viimeks kotiin tullessaan jotain eksän vaatteita ja nyt eksä _todella_ alentuvalla äänensävyllä sanoi, että "mitäs jos vaan nyt etit ne".

VOI SAATANA. Seuraavaks jos eksyy jotain sen kamppeita tänne, niin poltan ne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltat? voi luoja näitä ärsytyksen kohteita, mutta nää kostot on todella pimeitä, onneksi ajatuksen tasolla?

Vierailija
2/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vähintäänkin poltan! Ekaks ehkä kusen ja syljen päälle. Oli sillä sen verran vittumainen äänensävy äsken.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnee

Vierailija
4/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 21:28"]

No kyllä vähintäänkin poltan! Ekaks ehkä kusen ja syljen päälle. Oli sillä sen verran vittumainen äänensävy äsken.

ap

[/quote]

No mikset samantien tapa koko miestä. Mitäpä ei nainen tekisi vittumaisen äänensävyn takia.

Vierailija
5/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että äijäs lähti kälppii.

Vierailija
6/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 21:28"]

ap

[/quote]

No mikset samantien tapa koko miestä. Mitäpä ei nainen tekisi vittumaisen äänensävyn takia.

[/quote]

Tappaminen on väärin.

Mutta kyllä sitä jossain vaiheessa joku korsi katkaisee kamelin selän, nyt se oli toi äänensävy. Riitti taas mulle. HAH!!

ap

Vierailija
7/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa exäs olla onnenpekka kun pääsi sinuta eroon...

Vierailija
8/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sitä lasta joka jäi tämän hullun naisen luokse. Varmaan taas huoltajuuskiistassa lapsi annettiin äidille ilman perusteluita. Voi voi pikku lasta, minkälaista traumoja syntyykään katsoa kun äiti kusee ja sylkee vaatteiden päälle.

Vierailija
9/12 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun naiset aina tsemppaa niin hienosti toisiaan. Girl power ja sitä rataa, wau!

Vierailija
10/12 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:34"]

Ihanaa, kun naiset aina tsemppaa niin hienosti toisiaan. Girl power ja sitä rataa, wau!

[/quote]

Joo, tää on tätä aina. Jos on jostain vihainen ja purkaa sen täällä, niin paskaahan siitä saa vaan niskaansa. Ilmeisesti pitäis sietää ihan mitä tahansa vain sen takia, että on ÄITI.

Mua nauratti melkein ääneen toi yhden vastaajan huoli ja mielikuva siitä, että minä tuossa meidän takapihalla kyykin joidenkin rättien päällä, tanssin kuin intiaani nuotion ympärillä ja lapsi katsoo sisältä silmät pyöreinä :D

Mutta asiaan. Miksi, OI MIKSI, mä en vaan sanonu mairealla ja rakastettavalla äänensävyllä miehelle, että "ne vaatteet on jossain, etin ne joskus, nyt EN enää ala niitä kaivelemaan"! Se se vasta olisi vituttanut eksää... Hemmetti, eka venyttää lapsen halua yli neljä tuntia ja sitten vielä puhuu alentuvasti!!

ap

Vierailija
11/12 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala akka!

Vierailija
12/12 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 07:42"]

Jos on jostain vihainen ja purkaa sen täällä, niin paskaahan siitä saa vaan niskaansa. 

[/quote]

Ei aina saa paskaa niskaan. Jos vihaisuudelle on hyvät perustelut jotka lukija pystyy ymmärtämään ja ne menee hänen oikeustajuunsa, sitten saat sympatiaa ja peukutuksia. Myöhässä oleminen ja vittumainen äänensävy ei vain ole riittäviä syitä polttaa vaatteita. Jos tässä on takana jotain muuta joka sai kamelin selän katkeamaan, sinun pitää kertoa ne syyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi