Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä perusti kaupan. Haluaisin tukea ja ostaa tuotteita,

Vierailija
07.06.2013 |

Mutta kun ne ovat todella ankeita laadultaan. Halpoja kyllä, mutta käytännössä ihan paskaa.

Annanko palautetta? Mietin vaan, että jos itse ostaisin edes kerran jotain niin huonolaatuista kuin monet hänen tuotteistaan ovat, en enää ikinä menisi ostoksille samaan paikkaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:30"]

Tue sitä kertomalla kaupasta tutuillesi. Se on aloittelevalle yrittäjälle parasta tukea, eikä sinun itse tarvi sitä krääsää ostaa. Se, että ostaa yhden tuotteen ei paljon auta.

[/quote]

Kuka kehtaa suositella tutuilleen tuollaista kamaa? Jota ei itsekään huolisi?

[/quote]

Tarviiko sitä nyt suosittelemalla suositella. Kertoo, että tällainen kauppa on perustettu jne.

Vierailija
2/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun kaverien bisneksiin ei sotkeudu millään lailla. Ainakaan ei kannata skeidaa suositella muille, ellei joku tuttusi erikseen kysy "hei etkö sinä tunnekin sen ja sen ja sillä on joku kauppa...mitä se myy"... Eikä silloinkaan kannata valehdella, vältellä aihetta mieluummin.

Ja jos ses kauppias jotain tyrkyttää, niin sitten todeta että suosit mieluummin laatua kuin kertakäyttökamaa. Kai se nyt itsekin tietää mitä on myymässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No? Mitäs te mammat tekisitte? Jättäisitte vaan ostamatta jatkossa, ostaisitte mutta hiljaa kiroten, vai antaisitte rehtiä palautetta?

ap

Vierailija
4/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se siis myy?

Vierailija
5/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta sieltä yksi tuote joka on mahdollisimman parhaimman laatuinen. Voihan sitä sitten nätisti kommentoida jatkon varalta, että "tykkään panostaan enemmin laatuin kuin hintaan". Onhan tollanen toisaalta tosi tylsää, että tietää kaverin myyvän paskaa muille kuluttajille. Toivottavasti en eksy hänen kauppaansa :)

Vierailija
6/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö se itse oman kauppansa tuotteita?

Vierailija
7/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se huutonetissä? varoita meitä ettei osteta skeidaa.

Vierailija
8/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 19:23"]

Mutta kun ne ovat todella ankeita laadultaan. Halpoja kyllä, mutta käytännössä ihan paskaa.

Annanko palautetta? Mietin vaan, että jos itse ostaisin edes kerran jotain niin huonolaatuista kuin monet hänen tuotteistaan ovat, en enää ikinä menisi ostoksille samaan paikkaan.

[/quote]

En viitsi kertoa tuotteita tarkasti, että ei tunnista. Ja käyttää se jotain omia tuotteitaan, ja olen mäkin sieltä jotain hyvääkin saanut.

Mutta sitten jotkut tuotteet on sellaisia, että hajoaa kertakäytöllä. Siis että niistä heti käyttöön otettaessa näkee, että perskule, ei tule kestämään yhtään. Eikä kestäkään. VÄhän kuin sukat, jotka on kertakäytöllä pohjasta rikki.

Vierailija
9/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tue sitä kertomalla kaupasta tutuillesi. Se on aloittelevalle yrittäjälle parasta tukea, eikä sinun itse tarvi sitä krääsää ostaa. Se, että ostaa yhden tuotteen ei paljon auta.

Vierailija
10/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävä kyllä sanoo rehellisesti että ehkä noin halvan tavaran myynti kääntyy itseään vastaan, ja ettei itse halua niin matalalaatuista tavaraa ostaa.

Vierailija
11/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:30"]

[/quote]

Kuka kehtaa suositella tutuilleen tuollaista kamaa? Jota ei itsekään huolisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän