Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä kesäloma sinulla on?

Vierailija
20.05.2013 |

Miten aiot viettää lomasi? Onko jotain suunnitelmia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa. Matkat Barcelonaan ja Prahaan ja sit vaan lomailua kotona/mökillä/telttaillen.

Vierailija
2/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 vko:a. Opiskelijaelämää:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 päivää, lauantaita ei lasketa lomapäiväksi. Suunnitelmissa on ihan kotona löhöilyä, lapset pääsee ehkä huvipuistoon.

Vierailija
4/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa, ei suunnitelmia.

Vierailija
5/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viikkoa. Tarkoitus on opettaa nuorempaa lasta uimaan ja ajamaan fillarilla ilman appareita. Lisäksi on tarkoitus juhlia nelikymppisiä.

Vierailija
6/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 12 viikkoa. Matkustellaan 3 matkan verran. Kenties joku kaupunkiloma vielä päälle. Muutoin otetaan rennosti ja  tehdään tai mennään mitä nyt sattuu mieli tehdä. Niin ja karsia pihaa turhista kukkapenkeistä ja pensaista.

Vierailija
7/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin pitää noin 1,5 viikkoa kunnon lomaa, tosin luen mahdolliset työpostit ja vastaan puhelimeen. Ruhtinaallisen lomani jälkeisellä viikolla teen ehkä noin 10-16 h töitä. Onneksi tykkään työstäni ja menen sinne mielelläni, olen yrittäjä.

Vierailija
8/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesä...ja koko vuosi...olen kotiäiti :)

Vierailija
9/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lomaoikeus 36 päivää kesällä, mutta pidän vain kolme viikkoa. Oleskelua perheen kanssa, yksi matka ja pikkureissuja lasten kanssa. Vielä runsas kuukausi loman alkuun :)

Vierailija
10/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 21:37"]

Miten aiot viettää lomasi? Onko jotain suunnitelmia?

[/quote]

Palkallisena on 5 viikkoa (joista 4 pidän oikeasti kesällä ja yhden viikon jätän loppuvuoteen). Lisäksi ylityötunneista on kertynyt vajaa 3 viikkoa lisää.

Vietän kesän kotona perheen kanssa, mökillä perheen kanssa,  matkaillen niin perheen kuin kaksin miehenkin kanssa. Vajaan viikon vietän myös ihan yksin Lontoosaa (jokavuotinen epäpyhiinvaellusmatkani.)

Vierailija
11/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi kesälomaa ja 1½ viikkoa talvilomaa päälle

Vierailija
12/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 päivää, loput omaa lomaa : D

Krakovaan. Pajulahteen liikuntalomalle....

Vierailija
13/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 21:49"]

Ajattelin pitää noin 1,5 viikkoa kunnon lomaa, tosin luen mahdolliset työpostit ja vastaan puhelimeen. Ruhtinaallisen lomani jälkeisellä viikolla teen ehkä noin 10-16 h töitä. Onneksi tykkään työstäni ja menen sinne mielelläni, olen yrittäjä.

[/quote] Unohtui ne suunnitelmat - niitä kun ei ole tälle kesälle. Joudun menemään ehkä appivanhempien mökille perheen kanssa. Olin aikanani kahdeksan vuotta kotona lasten kanssa, nyt tuollainen lyhyt lomakin on pitkän tuntuinen aika.

Vierailija
14/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa reilu 8 viikkoa, vuosiloman lisäksi pidän ylityövapaana 3 viikkoa. Kolme kaupunkilomaa Euroopassa vie reilut 2 viikkoa, muuten kotona ja pientä sukulointia Suomessa. Varmaan jotain pientä risteily- ja kesäteatterireissaamistakin suunnitellaan. Hyvää kesää kaikille :)

Vierailija
15/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viikkoa + 1 viikko henkilökohtaista palkallista lomaa, jonka olen itse neuvotellut itselleni työsopimukseeni. Teemme perheen kanssa kaksi matkaa: toisen Suomeen ja toisen ulkomaille. Mukava loma tulossa.

Vierailija
16/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäloma 5 kk, saaristossa, talvi lomilla ja ulkomailla kodissa, keväällä takaisin suomeen lomailemaan

Vierailija
17/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 viikkoa.

Teen töitä. Eli olen lomalla omasta työstä ja menen loman ajaksi toiselle työnantajalle. Näin on ollut kohta 13 vuotta.

Vierailija
18/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viikkoa, joista viis pidän nyt kesällä ja yhden joskus loppusyksystä.

Miehellä on lomaa vain yks viikko meidän kanssa, silloin varmaan kotimaanmatkailua. Muutoin kotona lasten kans, retkeillään, uidaan, kotoillaan, käydään ehkä omalla reissulla mummolassa muutama päivä.

Vierailija
19/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa, kahdessa jaksossa. Emännöin kahdet ulkomaiset vieraat, siinä menee pari viikkoa. Käyn tapaamassa muualla asuvia ystäviäni ja vanhempiani. Huollan kodinkoneet ja pesen lattiat. Eiköhän se ole suunnilleen siinä.

Vierailija
20/20 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 22:29"]

7 viikkoa.

Teen töitä. Eli olen lomalla omasta työstä ja menen loman ajaksi toiselle työnantajalle. Näin on ollut kohta 13 vuotta.

[/quote]

Miksi, kysyy utelias?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi