Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Firmat, jotka eivät viitsi ilmoitella työnhaun etenemisestä

Vierailija
07.06.2013 |

Jotenkin tuntuu halveksuvalta asenteelta, kun kuukausi hakuajan päättymisestä eivät ole vielä ilmoittaneet mitään. Tietenkään en ole tullut valituksi haastatteluun, koska näin kauan on kulunut, mutta tänä sähköpostien aikakautena ei olisi suuri vaiva ilmoitella, että mikä on tilanne. Antaisi paremmin kuvan yrityksestä, kun osaisivat hoitaa tällaisen mallikkaasti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 19:51"]

Jos toinen täyttää sen hakemuslomakkeen ja kirjoittaa hakemustekstin, niin vähintään voisi lähettää sen lyhyen vastauksen jossei tule valituksi. Eniten hajottaa jos on ollut monella kierroksella ja keskustellut mm. TJ:n kanssa ja sitten saa vaikka hopeasijan. Tästä sitten kertoo sähköpositse joku HR Harjoittelija-merkonomi. Olen pari kertaa pistänyt palautetta, että arvostaisin ajankäyttöni jälkeen että joku muu kuin toimistotypykkä ilmoittaisi henkilökohtaisesti asiasta ja kertoisi siitä prosessista jos on jotain kysyttävää.

[/quote]

Ehkä olet itse antanut itsestäsi niin sivistymättömän kuvan ettet ole ollut johdon vaivan arvoinen. Mä en ainakaan palkkaisi henkilöä joka nimittelee toisia toimistotypyköiksi. Kertoo enemmän sinun arvoistasi kuin osaat kuvitellakaan.

Vierailija
22/22 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymäläpäällikkönä mä oon joutunut rekryymään myyjiä pieneen liikkeeseen ja kerran yhden viikonlopun aikana hakemuksia oli tullut n. viitisensataa sähköpostitse.
Ei mulla todellakaan ollut aikaa lähettää kaikille hakijoille sähköpostia myöhemmin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi