Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuus on parikymppisen tytön kohtalo.

Vierailija
20.05.2013 |

Odottakaa tyttöset, kun täytätte 25. Sen jälkeen miehiä riittää. Yksinäisyys on jokaisen nuoren tytön kohtalo. Mutta minkäs ihminen iälleen mitään voi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän viestin kirjoittaja jotenkin mielenterveysongelmainen. Vaikutti ihan kuin sen olisi voinut kirjoittaa eräs mielenterveysongelmainen ystäväni.

Vierailija
2/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 17:56"]

Onko tämän viestin kirjoittaja jotenkin mielenterveysongelmainen. Vaikutti ihan kuin sen olisi voinut kirjoittaa eräs mielenterveysongelmainen ystäväni.

[/quote]

Joka on menettänyt elämänsä rakkauden 22-vuotiaalle naiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 17:56"]

[/quote]

Ooooh! Tunteeko joku ikäerohullun?

Vierailija
4/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan jonkun on tuntea Ikis, koska Ikis on olemassa. Kai sillä nyt jotain ystäviä on tullut mm. varmaankin jostain mammakerhosta, terapiaryhmästä?

Vierailija
5/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne sitä ikäeroista paasaajaa, mutta muulla tavalla mielenterveysongelmaisen, jolta tulee mulle juuri tuon tapaisia tekstareita joskus.

Vierailija
6/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 18:38"]

Pakkohan jonkun on tuntea Ikis, koska Ikis on olemassa. Kai sillä nyt jotain ystäviä on tullut mm. varmaankin jostain mammakerhosta, terapiaryhmästä?

[/quote]

Joskus hän kertoi, että 34v mies asuu Hirvensalossa ja hänellä on tämän kanssa yhteisiä lapsia.

Vierailija
7/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 17:54"]

Odottakaa tyttöset, kun täytätte 25. Sen jälkeen miehiä riittää. Yksinäisyys on jokaisen nuoren tytön kohtalo. Mutta minkäs ihminen iälleen mitään voi?

[/quote]

Aijaa? 20-vuotiaana olin onnellisessa aviossa elävä kahden lapsen äiti.

(Nyt olen 41.vuotias yhä samassa onnellisessa aviossa elävä viiden lapsen äiti)

Mites se "kohtalo" nyt noin minut missasi?

Vierailija
8/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kyllä tuntuu, että tässä ikis on nyt oikeassa. Parikymppisen tytön, kuten minun, on kauhean vaikea löytää miestä, joka tuntuisi olevan omalla kypsyysasteella. Omanikäiseni miehet, siis alle kolmekymppiset, tuntuvat vielä niin pojilta, että heitä kohtaan tulee lämpimän isosiskollisia tunteita enemmän kuin himoa ja halua jakaa elämänsä. Kyllä tähän mukavasti rullaamaan lähteneeseen elämään mahtuisi ihan hyvin aikuinen mukava mies, jolla oma elämä jo järjestyksessä ja juoksut juostu, mutta tuntuvat olevan kiven alla tässä ikäluokassa 20-30 v. Onneksi olen vela, niin ei ole siinä suhteessa hoppua löytää hedelmöittäjää. Mukava lukea että tilanne ehkä tästä korjaantuu ajan kanssa ihan itsestään :)

t. N 23

Vierailija
9/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 23:18"]

minusta kyllä tuntuu, että tässä ikis on nyt oikeassa. Parikymppisen tytön, kuten minun, on kauhean vaikea löytää miestä, joka tuntuisi olevan omalla kypsyysasteella. Omanikäiseni miehet, siis alle kolmekymppiset, tuntuvat vielä niin pojilta, että heitä kohtaan tulee lämpimän isosiskollisia tunteita enemmän kuin himoa ja halua jakaa elämänsä. Kyllä tähän mukavasti rullaamaan lähteneeseen elämään mahtuisi ihan hyvin aikuinen mukava mies, jolla oma elämä jo järjestyksessä ja juoksut juostu, mutta tuntuvat olevan kiven alla tässä ikäluokassa 20-30 v. Onneksi olen vela, niin ei ole siinä suhteessa hoppua löytää hedelmöittäjää. Mukava lukea että tilanne ehkä tästä korjaantuu ajan kanssa ihan itsestään :)

t. N 23

[/quote]

mikset ota vanhempaa miestä? mitä se ikäero haittaa?

Vierailija
10/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä ollut minun kohtaloni, olen 21 ja seurustellut tyytyväisenä monta vuotta. Oliko tänä joku provo...:)

Vierailija
11/12 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 23:18"]

t. N 23

[/quote]

mikset ota vanhempaa miestä? mitä se ikäero haittaa?

[/quote]

Olen yrittänyt, mutta eivät tunnu ottavan minua vakavasti. Ei ne suostu uskomaan, tai eivät uskalla uskoa, että kaunis nuori nainen olisi kiinnostunut ihan heistä itsestään eikä tukevasta lompakosta tai siittäjästä lapsilleen.

Vierailija
12/12 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä alle 30v:llä pitäisi olla juoksut juostu, juokse sinäkin tyttökulta vielä kun jalka nousee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi