Mitat 165 cm 58 kg, mitä mieltä olette (miehet)?
Strategiset mittani 88-71-95. Mitä mieltä olette? Haluaisin kapeamman vyötärön, mutta muuten olen tyytyväinen itseeni.
Kommentit (15)
No et kovin tyytyväinen tunnu olevan, kun täytyy täällä miehiltä kysellä.
Ja ikää oli 15?
No siis minä olen nainen, eikä mulla ole aavistustakaan omista mitoistani. En siis osaa myöskään millään lailla kuvitella miltä ap mahtaa näyttää.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 14:57"]
Ihan oikeesti, luuletko että joku mies pystyy luettelemiesi senttien ja kilojen perusteella luomaan realistisen mielikuvan siitä miltä näytät? Kilojen lisäksi aika paljon vaikuttaa myös esim. rasvaprosentti.
[/quote]
Itse olen saman kokoinen (pituus ja paino) kuin sinä mutten kyllä täällä kysele.
Huhhuh!
No se vähän riippuu.. Minä olen 164 cm ja 51kg, olen alipainoinen, mutta silti tavallaan vähän turhan "pullukka" joistain paikoista. Esimerkiksi takamus ja reidet on ihan hirveät läskikasat, mutta käteni ovat laihat ja kylkiluut näkyvät ja tuntuvat inhottavasti. Samoin lantioluut.
Aika jyrä.... Olen 10 cm pidempi ja sirompaa tekoa.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kuva jakoon, sitten saat mielipiteen.
Sinun mittasi ovat ainakin kaukana minun ihanteesta 90-60-90 yhdetkään sentit ei täsmää. Ehkä voisin vilkaista, jos olisit 10 cm pidempi. NRO 7 lähdetkö kanssani treffeille. Mitataan sinut, kun et senttejäsi mainitse.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:15"]
Sinun mittasi ovat ainakin kaukana minun ihanteesta 90-60-90 yhdetkään sentit ei täsmää. Ehkä voisin vilkaista, jos olisit 10 cm pidempi. NRO 7 lähdetkö kanssani treffeille. Mitataan sinut, kun et senttejäsi mainitse.
[/quote]
Tässäpä onkin unelmien prinssi joka naiselle, mittanauha kaulassa lähdössä treffeille :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 15:17"]
[/quote]
Tässäpä onkin unelmien prinssi joka naiselle, mittanauha kaulassa lähdössä treffeille :D
[/quote]
Mitä mitä...eikö parisuhteen mittari olekaan sentit ja painoindeksi. Ei kai kukaan nainenkaan lähde treffeille miehen kanssa, jolla on pieni rinnanympärys, iso vatsa ja leveä lantio.
Todella harva kyllä on tuota 90-60-90. Olen aika samanmuotoinen kuin ap, muutaman sentin lyhyempi ja muutaman kilon kevyempi. Sanoisin, että olet kokosi puolesta varmasti oikein hyvä :) (olen kylläkin nainen)
Eivät nuo numerot kerro minulle yhtään mitään.
t. mies
[/quote]
Roar ;) Mikäs sen eroottisempaa, kun perseenmittaus fiinillä ravintolaillallisella!
Naisen vyötärön max ympärys on ehdottomasti 65 cm, pituudesta riippumatta. Ap on pulska. Rakastan naisia joilla on narukäsivarret, suorat ohuet reidet ja lihaksikkaat kuivat pohkeet. Silarit on vain plussaa.
t. palstamies
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:10"]
Naisen vyötärön max ympärys on ehdottomasti 65 cm, pituudesta riippumatta. Ap on pulska. Rakastan naisia joilla on narukäsivarret, suorat ohuet reidet ja lihaksikkaat kuivat pohkeet. Silarit on vain plussaa.
t. palstamies
[/quote]
Kutsun noita kuivia lihaksikkaita pohkeita hevoskintuiksi mielessäni.
Ihan oikeesti, luuletko että joku mies pystyy luettelemiesi senttien ja kilojen perusteella luomaan realistisen mielikuvan siitä miltä näytät? Kilojen lisäksi aika paljon vaikuttaa myös esim. rasvaprosentti.