Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat käyttävät liian pieniä vaatteita?

Vierailija
07.06.2013 |

Kävin tänään yleisötapahtumassa ja kiinnitin taas kerran huomioni ylipainoisiin ihmisiin ja heidän pukeutumiseensa. Poikkeuksetta heillä on liian tiukat vaatteet, joten joka ainoa rasvasolu paistaa. Joskus olen nähnyt ison ihmisen, joka on pukeutunut sopiviin tai jopa väljiin, kauniisiin vaatteisiin. Kertoisitteko, mikä pointti siinä on. Luuletteko näyttävänne pienemmältä kireissä vaatteissa? Katsokaa sitä lihavaa kaveria, näyttääkö Se laihalta? Vai eikö muka ole varaa ostaa sopivia vaatteita, jos on varaa syödä itsensä ylikuntoon? Katsokaa sinne peiliin, lihavakin näyttää kivalta, jos vähän panostaa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kaupoista ostan vaatteeni. Eikä ole edes kovin vaikeaa löytää. Mutta vaatii oman tyylin tuntemista. Hankin uuden kuteen, kun sopiva tulee vastaan,

Vierailija
82/85 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näin kanssa eräässä huvittelupaikassa erään teinin, joka oli pukeutunut trikoo toppiin ja selässä ja kainaloiden alla oli monet makkarat ja maha riukku. Farkut oli ihan liian tiukat ja persvako vilkku... Harmitti nuoren tytön puolesta. Vanhemmat oli saman laisia ja pienemistä sisaruksista oli kovaa vauhtia tulossa samanlaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 20:04"]

Ja ihan kaupoista ostan vaatteeni. Eikä ole edes kovin vaikeaa löytää. Mutta vaatii oman tyylin tuntemista. Hankin uuden kuteen, kun sopiva tulee vastaan,

[/quote]

Missä kaupoissa käyt, kuinka pitkä olet ja millainen ruumiinrakenteesi on?

Vierailija
84/85 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltat ei oo kivoja.

Vierailija
85/85 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tänään just mietin, että mitenhän lihavat voi ollenkaan ostaa vaatteita, kun itse olen vaatekokoa M ja silti siinä koossa hartiat on usein jo aika leveät ja hihat pitkät kun olen tällainen 161 cm pätkä. En ole lihava enkä laiha mutta jos haluan vaatteen jossa tilaa hihoissa ja rinnassa niin koko M oltava vaikka koko S olisi sopivampi hartioista ja hihan pituuksissa. Jos lihoisin XL kokoon niin melkoisia telttoja joutuisin ostamaan ja hartiat kirjaimellisesti roikkuisi kyynärpäissä, tai sitten vaatteet kiristäisi muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä