Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v myy ylihalvalla leluja fb-kirpparilla ja aikuiset ostaa!

Vierailija
07.06.2013 |

Onko mielestäsi ok? Itse ihmettelen, etteivät ostajat peräänny, kun myyjän ikä tuli ilmi. Ihmettelin itse hintaa niin paljon, että skrollasin kommentit (jonossa porukkaa) . Moraalitonta mammoilta mielestäni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni on moraalitonta ostaa alaikäiseltä, jonka tietää myyvän tavaraa liian halvalla. Sinun tilanteessasi ilmoittaisin lapsen vanhemmille lapsensta toiminnasta. Voi nimittäin olla, että lapsen vanhemmat eivät tiedä kaupanteosta mitään. 

Jos olisin lapsen vanhempi, peruisin kaupat vetoamalla lapsen alaikäisyyteen ja siihen, että en ole antanut lupaa kaupantekoon. 

Vierailija
2/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsaa kommentit tänne? Onko ne jotain "arvoleluja"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaista on saako lapsi niitä edes myydä. Moraalisesti arveluttavaa joka tapauksessa. Itse en ostelis jollen varmasti tietäis että vanhemmat tietää ja on antaneet luvan.

Vierailija
4/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä myy ja millä hinnalla?

Vierailija
5/8 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
6/8 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v ei saisi edes olla fb:ssä. Ja tuonikäinen ei tosiaan ole kovin hyvin perillä hinnoista. Entä myykö edes omia lelujaan jos onkin sisaruksen?

7/8 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittne smat mammat ihmettelee kun niiltä ei kukaan osta 500€ jotain hemmetin petsi mäyristä kun se on hemmetin ihquuuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
8/8 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v on tosiaan liian nuori facebookiin, se on ensimmäinen ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan