Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Moi-liittymästä

Vierailija
20.07.2020 |

Ollaan vuosia oltu Elisan asiakkaita, kuukausimaksu nousi jokin aika sitten 7.90 :een ja nyt se nousee taas 9.90 euroon.
Mietittiin vaihtaa operaattoria. Minkälaisia kokemuksia Moi-liittymästä?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa myös käyttökokemukset Moi littymästä. DNA liittymä15,90 kk maksulla on liian kallis.

Vierailija
2/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttökokemukset? Puhelin soi ja kilisee saman verran kuin ennenkin, ja ihan riippuen siitä minkä verran ihmisillä on minulle asiaa.

No, se on tietysti käytössä eroa, että ei tarvitse maksaa erillistä laskua (tai siis laittaa suoraveloitukseen), eli siinä mielessä tietysti on vaivattomampaa.

Ei kai siinä juuri muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA osti sen itselleen viime vuonna. Eli Moi on samanlainen esimerkki, kuin vaikkapa Saunalahti, joka on Elisan.

Kokemusta Moista ei ole, mutta kun se käyttää Dnan verkkoa ja operaattoripalveluja, on se ihan luotettava.

Vierailija
4/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittamista. DNA:n verkkoa tosiaan käyttää. Kolme vuotta ollut nyt itsellä. Elisan liittymästä vaihdoin ja samalla totesin, että Elisan kanssa en halua olla enää tekemisissä. Yrittivät väkisin siirtää Saunalahden liittymäksi ja MOI ei saanut tarvitsemiaan tietoja Elisalta. Lopulta lakiin ja mahdolliseen korvausvelvollisuuteen vetoamalla sain siirron tehtyä. Perään tuli sitten pitkät selitykset ja pahoittelut tapahtuneesta. Silti Elisan puhelinmyyjä rikkoo edelleen toistuvasti telemarkkinointikieltoa.

Vierailija
5/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 6e Moi-liittymä. En soittele tavallisia puheluita juuri koskaan ja se 4gt nettiä riittää, kun kotona kiinteä netti 10e/kk. Maksoin aiemmin lähemmäs 30e. Ei ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
6/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on ollut jokusen vuoden asiakkaana juuri siksi, että edellinen nosti hintoja niin paljon.

Ei kai nykyään enää halvemmalla liittymää saa. Nettiä on sen 4 Gt per numero, mutta kuka vaan kimppasopimuksesta saa käyttää sitä. Itse en käytä juuri yhtään, lapset saavat keskenään käyttää koko potin. Ei se ole koskaan loppunut.

Kaikki hoituu kätevällä mobiiliappilla, kertaakaan ei ole tarvinnut soittaa aspaan. Puhelinlasku tulee sähköpostiin ja menee suoraan luottokortilta. Helppoa ja kätevää.

Vierailija
7/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valittamista. DNA:n verkkoa tosiaan käyttää. Kolme vuotta ollut nyt itsellä. Elisan liittymästä vaihdoin ja samalla totesin, että Elisan kanssa en halua olla enää tekemisissä. Yrittivät väkisin siirtää Saunalahden liittymäksi ja MOI ei saanut tarvitsemiaan tietoja Elisalta. Lopulta lakiin ja mahdolliseen korvausvelvollisuuteen vetoamalla sain siirron tehtyä. Perään tuli sitten pitkät selitykset ja pahoittelut tapahtuneesta. Silti Elisan puhelinmyyjä rikkoo edelleen toistuvasti telemarkkinointikieltoa.

Miten tuo käytännössä tuli ilmi, että Elisa ei luovuttanut tietojaan?

Vierailija
8/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttökokemukset? Puhelin soi ja kilisee saman verran kuin ennenkin, ja ihan riippuen siitä minkä verran ihmisillä on minulle asiaa.

No, se on tietysti käytössä eroa, että ei tarvitse maksaa erillistä laskua (tai siis laittaa suoraveloitukseen), eli siinä mielessä tietysti on vaivattomampaa.

Ei kai siinä juuri muuta.

Miksei moita tarvii laittaa suoraveloitukseen?

Vierailija
9/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on huijariyhtiö. Kannattaa poikotoida.

Moi on parempi

Vierailija
10/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin toimii, vaatii luottokortin johon lasku menee. Olen hankkinut liittymän vanhemmilleni ja mummulle, näisssä 6 euron simmeissähän on joku maksimikin jonka yli lasku ei voi mennä.

Mulla meni täysin hermo Teliaan kun oli lähettänyt isälleni jonkun konesaliin menevän laajakaistamodeemin sillä verukkeella, että aikaisempi ei enää toimisi... Kaikki suvun liittymät meni sulkuun välittömästi tämän jälkeen ja Moi oli paras, suosittelen.

Vierailija
11/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä halpoja liittymiä. Itsellä on noussut dna:n liittymän kuukausimaksu 30 euroon ja mietin tuota moita. Se on halvempi, mutta huono puoli on telian/dna:n verkkoon kuuluminen, kenttä on ollut huono työpaikalla ja mökillä.

Vierailija
12/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittamista

Vierailija
13/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi lta ei tule laskua vaan he laskuttavat suoraan tiliäsi kortin kautta. Ei sovi minulle.

Vierailija
14/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moin 6 euron liittymä ei riittänyt ekaluokkalaisen tarpeisiin. Välillä lasku oli lähemmäs 40e, välillä 6e. Puhelin oli kotona koulun ja iltapäiväkerhon ajan ja käytössä iltaisin ja viikonloppuisin. Kotona on netti ja käytimme enimmäkseen sitä. Liittymän netti oli käytössä lähinnä matkalla harrastuksiin jne. En jaksanut arvailla paljonko seuraava lasku mahtaa olla ja nyt on tässäkin puhelimessa sama liittymä kuin muillakin perheenjäsenillä.

Vierailija
15/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DNA osti sen itselleen viime vuonna. Eli Moi on samanlainen esimerkki, kuin vaikkapa Saunalahti, joka on Elisan.

Kokemusta Moista ei ole, mutta kun se käyttää Dnan verkkoa ja operaattoripalveluja, on se ihan luotettava.

Moi on ihan paska!!

Ei tarjonnut vuoden aikana kertaakaan sitä mitä lupas netille. Piti toimii ulkomailla ei toiminut jne

Lähti vaihtoon!

Vierailija
16/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla elisa 150M ei rajoitettua puheaikaa kotimaan langapuhelimiin tai matkapuhelimeen. Rajotan määrä txt-viestejä ja mms-viestit samoin. Hintaa 14,90€/kk.

Vierailija
17/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut muutaman vuoden. Mun ja teinin liittymät maksaa yhteensä n. 20 euroa/kk. Käytetään wifiä kun sellainen saatavilla, en katso pahemmin puhelimella videioita, teinistä en tiedä. Puhutaan/tekstataan maltillisesti. Joka tapauksessa kahden simmin liittymän datamäärät on riittäneet meille aina hyvin ja lasku on kympin luokkaa per liittymä.

Vierailija
18/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:n paska verkko

Vierailija
19/104 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moin 6 euron liittymä ei riittänyt ekaluokkalaisen tarpeisiin. Välillä lasku oli lähemmäs 40e, välillä 6e. Puhelin oli kotona koulun ja iltapäiväkerhon ajan ja käytössä iltaisin ja viikonloppuisin. Kotona on netti ja käytimme enimmäkseen sitä. Liittymän netti oli käytössä lähinnä matkalla harrastuksiin jne. En jaksanut arvailla paljonko seuraava lasku mahtaa olla ja nyt on tässäkin puhelimessa sama liittymä kuin muillakin perheenjäsenillä.

Kuulostaa hurjalta laskulta 40 euroa :-o Minä valitsin Moin kun kyllästyin siihen, että muilla operaattoreilla järkevän hintaisen liittymän sai vain tarjouksena vuodeksi tai jotain vastaavaa, ja sitten taas vuoden päästä toki tarjotaan tarjouksia, kun kilpailijatkin tarjoaa. Halusin liittymän, jonka kanssa voin olla rauhassa monta vuotta ja tiedän mitä se maksaa.

Vierailija
20/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tympimään, kun mopoliittymäni hintaa hilattiin Elisalla 9,90 -> 12,90 joka oli jo aivan liikaa kun netti vain 1M ja muu käytön mukaan. Kyselin Elisan asiakaspalvelusta, onko heillä tarjota mitään Moi:n 9e simmin vastaavaa ja ei ollut. Jäin vähän suu pyöreenä että eikö ne muka enää tarjoo "tiskin alta" mitään ja katsoo vaan niitä samoja hintoja mitkä minäkin näen nettisivuilta. No, Moi meni tilaukseen sillä miksi maksaa turhasta ja eipä Elisaa näytä kiinnostavan pitää asiakkaanaan.