Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Moi-liittymästä

Vierailija
20.07.2020 |

Ollaan vuosia oltu Elisan asiakkaita, kuukausimaksu nousi jokin aika sitten 7.90 :een ja nyt se nousee taas 9.90 euroon.
Mietittiin vaihtaa operaattoria. Minkälaisia kokemuksia Moi-liittymästä?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalla on tiukat määräykset että nyt ei mitään alennuksia ja maksimaalinen tuotto osakkeenomistajille. Kyllä aina löytyy pöljiä jotka maksaa!

Vierailija
22/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi just vaihto 6e 4gt simmin 9e 6gt simmiin, eli 3e hinnankorotus turhasta :D

Meni operaattori vaihtoon, luonnollisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moin 6 euron liittymä ei riittänyt ekaluokkalaisen tarpeisiin. Välillä lasku oli lähemmäs 40e, välillä 6e. Puhelin oli kotona koulun ja iltapäiväkerhon ajan ja käytössä iltaisin ja viikonloppuisin. Kotona on netti ja käytimme enimmäkseen sitä. Liittymän netti oli käytössä lähinnä matkalla harrastuksiin jne. En jaksanut arvailla paljonko seuraava lasku mahtaa olla ja nyt on tässäkin puhelimessa sama liittymä kuin muillakin perheenjäsenillä.

Kuulostaa hurjalta laskulta 40 euroa :-o Minä valitsin Moin kun kyllästyin siihen, että muilla operaattoreilla järkevän hintaisen liittymän sai vain tarjouksena vuodeksi tai jotain vastaavaa, ja sitten taas vuoden päästä toki tarjotaan tarjouksia, kun kilpailijatkin tarjoaa. Halusin liittymän, jonka kanssa voin olla rauhassa monta vuotta ja tiedän mitä se maksaa.

Paitsi että nyt moi nostikin hintaa.. 6e liittymä vaihtui 9e.

Vierailija
24/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä turhasta, kun sai 2 gigaa lisää? Vaihdoit siis kalliimpaan, kun ei varmasti ole muilla ainakaan halvempia liittymiä?

Vierailija
25/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä turhasta, kun sai 2 gigaa lisää? Vaihdoit siis kalliimpaan, kun ei varmasti ole muilla ainakaan halvempia liittymiä?

On se turha kun ei ikinä tullut edes se 4g täyteen

Vierailija
26/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mihin sen vaihdoit? En näe tuota halvempia liittymiä missään.

Vierailija
27/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa on tyrkyttänyt jo kauan samanlaista liittymää hintaan 5.90e, eli siihen.

Vierailija
28/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tosi speciaali kun mulle ei tollasta heiltä irronnut.

Vierailija
29/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten onnistuu kiristämään operaattorilta halvempaa liittymää, jos on pitkäaikainen asiakas? Ne nettisivuilla esiteltävät kalliit vaihtoehdot eivät taida olla koko totuus?!

Vierailija
30/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla elisa 150M ei rajoitettua puheaikaa kotimaan langapuhelimiin tai matkapuhelimeen. Rajotan määrä txt-viestejä ja mms-viestit samoin. Hintaa 14,90€/kk.

Tekstejä ja mms ei taida lähettää kuin ne tervaskannot joilla ei ole älypuhelimia. Mulla Elisa ja hinta lähemmäs 40e. Olen harkinnut vaihtamista mihin tahansa halevempaan vaihtoehtoon. Aino mikä mietityttää on se, että käytän nettiä puhelimen kautta aika paljon enkä halua joutua tilanteeseen etten pääsekään nettiin.Tai että se on järjettömän hidas. Elisan kanssa ei ole ollut noit aongelmia. 

Vierailija
31/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten onnistuu kiristämään operaattorilta halvempaa liittymää, jos on pitkäaikainen asiakas? Ne nettisivuilla esiteltävät kalliit vaihtoehdot eivät taida olla koko totuus?!

Sitä minäkin ihmettelen, oletin jotenkin automaattisesti että tarjoaisivat minulle asiakaspalvelu-chatissa vähintään samantasoista liittymää mutta ilmeisesti noin vaan sanovat "hei hei tervemenoa toiselle operaattorille". Ellei nyt vielä jälkeenpäin soitella erikseen tarjousta mutta hassulta nyt tuntuisi jos kerran jo sanottu ettei mitään halvempaa ole.

Vierailija
32/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutti kun mulla ollut sama Elisan liittymä jo useamman vuoden, ja tarjottu palvelu eli netin nopeus (sysipaska hidas mutta riittävä mulle) ja puheluiden ja viestien hinnat/kpl/min pysyneet samana, mutta kuukausimaksu hilautui tuona aikana 5,90-》7,90-》9,90-》11,90 ja nyt 12,90e. Kiitti, mulle riitti. Ihan periaatteesta ärsyttää ettei muka ole tarjota vähän puhelinta käyttäville halpaa alle kympin liittymää.

Vaihdoin sitten Moihin, tuo 6e 4gt on ollut erittäin riittävä, eikä muutenkaan valittamista. Samahan se mikä liittymää kunhan saa rahoille edes jotain vastinetta. Netin nopeuskin on paljon parempi! Harmittaa silti että Moin 6e simmi tosiaan kallistuu nyt 9euroon ja tulee "etuna" 6gt netti vaikkei sitä itse tarvikaan.. mutta Elisalla ei kiinnosta asiakkaat, vain raha. Joten ei sinne takaisin.

Vierailija
33/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitutti kun mulla ollut sama Elisan liittymä jo useamman vuoden, ja tarjottu palvelu eli netin nopeus (sysipaska hidas mutta riittävä mulle) ja puheluiden ja viestien hinnat/kpl/min pysyneet samana, mutta kuukausimaksu hilautui tuona aikana 5,90-》7,90-》9,90-》11,90 ja nyt 12,90e. Kiitti, mulle riitti. Ihan periaatteesta ärsyttää ettei muka ole tarjota vähän puhelinta käyttäville halpaa alle kympin liittymää.

Vaihdoin sitten Moihin, tuo 6e 4gt on ollut erittäin riittävä, eikä muutenkaan valittamista. Samahan se mikä liittymää kunhan saa rahoille edes jotain vastinetta. Netin nopeuskin on paljon parempi! Harmittaa silti että Moin 6e simmi tosiaan kallistuu nyt 9euroon ja tulee "etuna" 6gt netti vaikkei sitä itse tarvikaan.. mutta Elisalla ei kiinnosta asiakkaat, vain raha. Joten ei sinne takaisin.

Aivan sama alkoi itselläni korpeamaan. Erikoista bisnestä kyllä Elisalla, jos uusille asiakkaille tarjotaan halpoja liittymiä ja vanhoille ei sitten mitään ja ne päästetään takaovesta ulos. Mitä voittoa tuossa muka syntyy.

Vierailija
34/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveluttavaa jos minun pitää antaa luottokorttitietoni operaattorille, miten voin olla varma ettei se vuoda sieltä jonnekin tai että poistavat sen jos vaihdan operaattoria.

Vierailija
35/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisenä Elisan asiakkaasta kysyin chatissa tuosta kampanjahinnasta ja sitä on tarjottu ainoastaan Moin asiakkaille. Kysyin, saisinko sen jos siis vaihdan Moille ja vastaus oli ”en voi suoraan luvata, mutta tiedän että ainoastaan Moin asiakkaat ovat noita tarjouksia saaneet”.

Vierailija
36/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisenä Elisan asiakkaasta kysyin chatissa tuosta kampanjahinnasta ja sitä on tarjottu ainoastaan Moin asiakkaille. Kysyin, saisinko sen jos siis vaihdan Moille ja vastaus oli ”en voi suoraan luvata, mutta tiedän että ainoastaan Moin asiakkaat ovat noita tarjouksia saaneet”.

Onpa todella fiksunkuuloista toimintaa. Uusia asiakkaita siis halitaan erikoisalella Moi:lta mutta vanhoille asiakkaille ei tarjota mitään ja he menevät sitten Moi:n asiakkaiksi. Enkä minä ainakaan takaisin Elisalle vaihda enää Moi:lta vaikka halvempaa tarjoaisivatkin, raja se on rumballakin. Ei niin mitään järkeä.

Vierailija
37/104 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä jotkut pihit asiakkaat on profiloitu ns. huonotuottoisiksi ja haluavat vain uusia asiakaskuntaa siinä toivossa, että tulisi enemmän lisäpalveluja tilailevia.

Vierailija
38/104 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi-liittymän aikana puhelinlasku nousi 10-15€/kk entisellä käytöllä. Tekstarin perille meno saattoi kestää 8 tuntia kotimaassa ja kaupunkipuhelu katkesi usein, kun 4G-verkko vaihtuikin 3G:en. Laskutus tapahtuu suoraan luottokortilta, joten todellinen kuukausimaksu jää helposti huomaamatta. Moi ei todellakaan ole edullinen eikä toimiva liittymä.

Vierailija
39/104 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia halvoista liittymistä?

Vierailija
40/104 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Moi?