Kokemuksia Moi-liittymästä
Ollaan vuosia oltu Elisan asiakkaita, kuukausimaksu nousi jokin aika sitten 7.90 :een ja nyt se nousee taas 9.90 euroon.
Mietittiin vaihtaa operaattoria. Minkälaisia kokemuksia Moi-liittymästä?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla Moi toimii puhelimessa hyvin, tosin en käytä sitä pelaamiseen enkä videoiden katseluun. Ainoa puute kannaltani on mobiilivarmenteen puuttuminen. Sitä ei saa. Olisin ehkä ollut ottamatta jos olisin ajoissa hoksannut.
Tämä voi olla se ratkaiseva tekijä. Miten hoidat tunnistautumisen, jos ei ole varmennetta ? Ei kai kukaan värkkää pakkitunnuslistalla.
No ei tietenkään värkkää, vaan pankkien mobiilisovelluksilla. Pari sormenjälkeä ja se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla Moi toimii puhelimessa hyvin, tosin en käytä sitä pelaamiseen enkä videoiden katseluun. Ainoa puute kannaltani on mobiilivarmenteen puuttuminen. Sitä ei saa. Olisin ehkä ollut ottamatta jos olisin ajoissa hoksannut.
Tämä voi olla se ratkaiseva tekijä. Miten hoidat tunnistautumisen, jos ei ole varmennetta ? Ei kai kukaan värkkää pakkitunnuslistalla.
No ei tietenkään värkkää, vaan pankkien mobiilisovelluksilla. Pari sormenjälkeä ja se on siinä.
Moi lla ei ole mobiilisovellusta. Sähän tässä kiikastaa !!!!!
Puhe ja SMS enintään 4 €/kk , onko oikeasti tuon hintainen. ( halpa). ????
puhelimen nettiä en hirveästi käytä, whatsappia kylläkin
Mobiilisovellus tunnistautumista on tulossa tänä kesän appi, nämä liittymiin kytketyt sovellukset poistuu.
Olen nyt käynyt talouteni kolme liittymää vaihtamassa telialta moi liittymiin. Kerron myöhemmin kuinka sujui, laskutus, kuuluvuus ja netti.
Vierailija kirjoitti:
hox, hox Siis jos sinulla on esim 15 e liittymä tähän päälle tulee 4 e eli 19 euroa / kk.
Vierailija kirjoitti:
Siitä netistä pitää maksaa vaikkei käyttäisikään. Huijaus firmalle vaikuttaa omien kokemuksien perusteella.
Ainakin minulle myyjä puhui umpi pöpöjä ja kun tarkistin moi liitymän sivuilta asioita, ihmettelen kuinka kieroa myyntiä.
on kaks tapaa myydä .
voi vain myydä tai toinen tapa on saada se asiakas pysymään asiakkaana,
Vierailija kirjoitti:
Mobiilisovellus tunnistautumista on tulossa tänä kesän appi, nämä liittymiin kytketyt sovellukset poistuu.
Olen nyt käynyt talouteni kolme liittymää vaihtamassa telialta moi liittymiin. Kerron myöhemmin kuinka sujui, laskutus, kuuluvuus ja netti.
Jos soitat vain kotimaan puheluja liittymä voi olla ihan ok.
Mutta esim Ruotsiin soitto alkaa käydä kukkaron päälle. Minullekin myytiin sitä siten , että puhelut olisi saman hintaisia kuin Suomeen soitetutkin, myyjä vain unohti sanoa että, liitymän pitäisi olla suomalainen liittymä. ..No, monellako Ruotsalaisella on Suomi liittymä..
En voi suositella Moi liittymää.
Moin käyttämä DNA:n verkko on aika kämäinen huonosti toteutetun 3G-alasajon takia. Vähän joka paikassa katvealueita, joissa on tarjolla vain 2G. Toistaiseksi olen vielä sietänyt tätä, kun minulla on se halvempi "Moi Potti" -liittymä, jota ei saa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi lla ei ole mobiilisovellusta. Sähän tässä kiikastaa !!!!!
Millään operaattorilla ei ole mobiilisovellusta tunnistautumiseen, pankeilla on. Operaattoreiden tunnistautuminen hyödyntää jotain SIM-kortin toimintoja, eikä siten tarvitse mitään sovellusta. Mobiilivarmenne toimii myös esimerkiksi vanhoissa näppäinpuhelimissa.
Eikö kaikilla operaattoreilla ala olemaan aika lailla samat hinnat nykyään joten hankalaksi menee kilpailuttamiset.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikilla operaattoreilla ala olemaan aika lailla samat hinnat nykyään joten hankalaksi menee kilpailuttamiset.
Niinhän tuo vaikuttaa että aika samat hinnat ja tuo Moi vaikuttaa aika kusetusfirmalta muutaman euron halvemmilla hinnoilla...
Minulla paras operaattori on ollut MOI. Kaikista muista todella huonoja kokemuksia, jotka edelleen häiritsevästi yrittävät saada takaisin asiakkaakseen, ei tule tapahtumaan.
Globetelillä taitaa olla halpa jos ei nettiä tartte mutta siirryin vielä halvempaan Elisan latausliittymään. vitosella menty jo monta kuukautta!
Vierailija kirjoitti:
Globetelillä taitaa olla halpa jos ei nettiä tartte mutta siirryin vielä halvempaan Elisan latausliittymään. vitosella menty jo monta kuukautta!
Nauti vielä niin kauan kuin voit. Ei hyvältä vaikuta jos Elisan työntekijätkin valehtelevat ettei heillä moista liittymää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä netistä pitää maksaa vaikkei käyttäisikään. Huijaus firmalle vaikuttaa omien kokemuksien perusteella.
Ainakin minulle myyjä puhui umpi pöpöjä ja kun tarkistin moi liitymän sivuilta asioita, ihmettelen kuinka kieroa myyntiä.
on kaks tapaa myydä .
voi vain myydä tai toinen tapa on saada se asiakas pysymään asiakkaana,
Melkein kaikissa muissa liittymissä joutuu maksamaan sen parikymppiä kuussa puheluista ja viesteistä, vaikka käyttäisi pelkästään whatsappia...
Harkitsen tätä moi-operaattoria kun nykyinen dnan kampanja alkaa oleen lopussa. Elisalla ja Dnalla perus liittymätkin on nykyään hintaa 30e/kk, se on aivan liikaaa. Joka vuosi nousee hinnat.
Hyvä liittymä. Ei mitään valittamista. Laskut ovat noin kympin luokkaa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen tätä moi-operaattoria kun nykyinen dnan kampanja alkaa oleen lopussa. Elisalla ja Dnalla perus liittymätkin on nykyään hintaa 30e/kk, se on aivan liikaaa. Joka vuosi nousee hinnat.
Lopeta dna niin kyllä sieltä sitten rimputellaan ja yhtäkkiä onkin uutta tarjousta tyrkyllä. Itseäni ei tuollainen kiinnosta, siksi nyt Moi.
Laskujen maksu ihmetyttää. Lähettävät laskun jossa ei ole vastaanottajan tilinumeroa eli et voi maksaa nettipankkisi kautta
laskuja. Ainoastaan Moi sivujen kautta onnistuu maksu eli kolmannen osapuolen läpi pitää antaa kortti tai nettipankin kirjaustumistiedot.. Itseä korpeaa tämmöinen piilottelu ja on syy miksi irtisanon liittymäni.
Se oli kuukauden kokeilu sitten se.
Saa pitää saman numeron.