Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että tupakoivat ja viiniä lipittävät, rusinaksi ruskettuneet "harmaa pantteri"-tädit ovat niitä terveimpiä ja elämäänsä tyytyväisimpiä!!

Vierailija
20.07.2020 |

Mikähän siinä on. Taidampa opetella viininjuonnin ja kessuttelun.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just tuollainen :D

T. Täti 50 v.

Vierailija
2/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketuksen alta on vaikea havaita tupakan harmaanuttamaa ihoa tai maksaongelmien kellastuttamaa ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on semmosta antautumista sille totuudelle, että ei tästä tule enää lasta eikä paskaa. Eräänlaista zeniyttä.

Vierailija
4/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Täti 50 v.

😄

Vierailija
5/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Itse oon ollut 20 v alkoholin suurkuluttajae, syön pelkkää roskaruokaa, olen lihava ollut jostain 35 vuotiaasta. Ei ikinä edes räkätauteja, ei väsytä, ei mitään. Ja outoa kyllä aika paljon tuttavapiirissäni samanlaiset epäterveellisesti elävä t porskuttaa vaikka pitäisi olla riskit moneenkn sairauteen kovat. Sitten taas on jatkuvasti kipeitä ja jopa syöpään nuorena kuolleita sukulaisia ja tuttuja, jotka on ollet tosi terveystietoisia aina, syövät hyvin, kroppa timmissä kunnossa.

Vierailija
6/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä piilee kyllä vinha totuus.

Vierailija
7/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Täti 50 v.

Silmissäni oli terassilla täti n 60v kun kirjoitin, 50 v on vielä aika nuori. Mutta ok, menee..

Ap

Vierailija
8/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusketuksen alta on vaikea havaita tupakan harmaanuttamaa ihoa tai maksaongelmien kellastuttamaa ihoa.

Niin, eikä se haittaa edes! Pääasia, että on kivaa :)

T. Täti 50 v.

Vierailija
9/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Itse oon ollut 20 v alkoholin suurkuluttajae, syön pelkkää roskaruokaa, olen lihava ollut jostain 35 vuotiaasta. Ei ikinä edes räkätauteja, ei väsytä, ei mitään. Ja outoa kyllä aika paljon tuttavapiirissäni samanlaiset epäterveellisesti elävä t porskuttaa vaikka pitäisi olla riskit moneenkn sairauteen kovat. Sitten taas on jatkuvasti kipeitä ja jopa syöpään nuorena kuolleita sukulaisia ja tuttuja, jotka on ollet tosi terveystietoisia aina, syövät hyvin, kroppa timmissä kunnossa.

Samaa ajattelin. Jotkut käyvät avariinsa lääkärillä, on vaivaa siellä ja täällä. Kuitenkin elävät kurinalaisesti ja terveellisesti.

En siis nyt aliarvioi todellisia vakavia sairauksia.

Vierailija
10/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) totta

Vierailija
11/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Täti 50 v.

Silmissäni oli terassilla täti n 60v kun kirjoitin, 50 v on vielä aika nuori. Mutta ok, menee..

Ap

Mistä tiedät, että täti oli 60-vuotias? Ehkä olikin 45-vuotias, joka elintapojensa takia näyttää 15 vuotta vanhemmalta. 😉

Vierailija
12/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Elämänlaatu on hyvä näillä ihmisillä.

Vierailija
13/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit kiukkuisimpia.

Vierailija
14/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni on mieheni äiti, vetänyt 1-2 toppaa päivässä 40 vuotta, lipittänyt varmasti 2 täyspitkää rekallisen viiniä ja väkeviä ja aina etelänrusketus päällä, ikää 70v. Nyt vähän vähentäny lastenlasten takia, ettei 'mummi haise aina röökille'

Veriarvot nuoren tytön tasolla, ku kävi verenkuvan just ottamassa.

Ite oon aina vaan turvonnu ja väsyny ja kalpea alkoton ja savuton nelikymppinen ja tää rusina vaan porskuttaa ... :)

Vierailija
15/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tuo ihmistyyppi on se, minkä kanssa viihtyisin tilanteessa kuin tilanteessa ja jolla on aina asenne ja tarinat kohdillaan! Heillä tuntuu olevan puntit tasan, katkeruus puuttuu eivätkä välitä pienistä. Kunpa olisin itse sellainen vanhempana :D Menisin vain lepardileggareissa ja polttaisin ketjussa ja käkättäisin vanhoille asioille. 

Vierailija
16/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi on iso riskitekijä ja se timmi voi olla ns stressaava suorittajatyyppi.

Itse haluan olla timmi työelämässä menestyjä, mutta samalla rento ja stressitön. Siinä onkin sitten tekemistä...😂

Vierailija
17/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on semmosta antautumista sille totuudelle, että ei tästä tule enää lasta eikä paskaa. Eräänlaista zeniyttä.

Tämä ja ehkä omalle kohdalle lisäisin vielä ettei oikeastaan kiinnosta mitä muut ajattelee, kunhan on itse sinut itsensä kanssa.

Vierailija
18/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tuo ihmistyyppi on se, minkä kanssa viihtyisin tilanteessa kuin tilanteessa ja jolla on aina asenne ja tarinat kohdillaan! Heillä tuntuu olevan puntit tasan, katkeruus puuttuu eivätkä välitä pienistä. Kunpa olisin itse sellainen vanhempana :D Menisin vain lepardileggareissa ja polttaisin ketjussa ja käkättäisin vanhoille asioille. 

Hyvin kuvailtu! Tosin leoparfileggarit puuttuu, täytyypä laittaa ostoslistalle :D 

T. Täti 50 v.

Vierailija
19/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuvailtu! Tosin leoparfileggarit puuttuu, täytyypä laittaa ostoslistalle :D 

T. Täti 50 v.

Oho, tuli kirjoitusvirhe vaikken ole edes vielä viiniä lipitellyt tänään :D 

Vierailija
20/68 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin prinsessa Birgitte on ollut mun idoli.