Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kortsukäärö löytynyt kodistamme

Vierailija
20.07.2020 |

Eli siis löysin aamulla makkarimme lattialta pienen palasen kortsukääröstä.. kysyin mieheltä tietääkö mitään asiasta ja kuulemma ei. En ymmärrä miten se on meille voinut noin vaan kulkeutua ja samoin vastaa mieheni ja tivaa nyt minulta selitystä. Tiedän 98% varmuudella ettei mies ole pannut ketään, koska ollaan vietetty koko kesä yhdessä ja hän ei ole liikkunut juuri missään, ei siis käytännössä yhtään missään ilman minua.

Itse taas olen ulkoillut koirien kanssa, joten en voi todistaa ettei se ole minun!

Mietin että voisiko olla mahdollista, että joku kaveri on pudottanut sen vahingossa/tahallaan aiheuttaakseen kitkaa minun ja miehen välille vai sitten kulkeutunut ihan kengän pohjassa.

Keskustelua aiheesta?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kyllä enemmän miehen reaktiota, joka kuulosti korvaani syyttävältä. Siinä sitten itsekin ääntäni korotin ja toisella hyvä syy sitten epäillä minua mukamas vielä enemmän.

Miksi ihmettelit??

Eikös epäilyksiä herättävää käytöstä olisi ollut juuri sellainen, jossa miehesi ei tuota käärettä olisi noteerannut äänekkäästi? ;)

Sen takia, koska mies on ollut mustasukkainen. Olen itse mokannut tässä parisuhteessa vuosia vuosia sitten ja hänen puoleltaan toisaalta ymmärrän, että epäilee minua.

Ap

Alat nyt hiukan kompastella tässä tarinassasi...

Nyt tarkkana! :D

Vierailija
62/70 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä puhutaan kortsusta, kun se on korona käärö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kyllä enemmän miehen reaktiota, joka kuulosti korvaani syyttävältä. Siinä sitten itsekin ääntäni korotin ja toisella hyvä syy sitten epäillä minua mukamas vielä enemmän.

Miksi ihmettelit??

Eikös epäilyksiä herättävää käytöstä olisi ollut juuri sellainen, jossa miehesi ei tuota käärettä olisi noteerannut äänekkäästi? ;)

Sen takia, koska mies on ollut mustasukkainen. Olen itse mokannut tässä parisuhteessa vuosia vuosia sitten ja hänen puoleltaan toisaalta ymmärrän, että epäilee minua.

Ap

Alat nyt hiukan kompastella tässä tarinassasi...

Nyt tarkkana! :D

Aijaa, no ihan sama se minulle mitä uskot. Odotitko sitten jotain mehukkaampaa tarinan kerrontaa kenties?

En nyt jaksa provoilla ja todellakin voidaan jättää tämän ” stoorin” ruotiminen puolestani tähän. Kaikki ovat jo muutenkin sitä mieltä, että mies panee luultavasti vain naapurin Irmeliä, niin ehkä mukavampi näille ihmisille, että saavat pitää mielikuvansa.

Ap

Vierailija
64/70 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisa pastori Sulttaani kirjoitti:

Keskustelua aiheesta? Mitä ihmettä tuosta pitäisi keskustella, ainakaan täysipäisten ihmisten. Se on jostakin tullut ja sillä selvä. Miksi siitä pitäisi ulkopuolisten keskustella, kun ei teidänkään kannata?

Kuten olen jo joskus sanonutkin täällä, että johan keskustellaan perseestä perämoottoriin, niin sama kai tuo on mitä aloituksia tänne lykkää! Tuntuu kuitenkin aihe kiinnostavan monia, kuten osasin odottaakkin. Ehkäpä joku kertoisi oman tarinansa kun näitä kortsustooreja täällä ennenkin on ollut, kuten joku jo mainitsikin.

Ap

Vierailija
65/70 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, no ihan sama se minulle mitä uskot. Odotitko sitten jotain mehukkaampaa tarinan kerrontaa kenties?

En nyt jaksa provoilla ja todellakin voidaan jättää tämän ” stoorin” ruotiminen puolestani tähän. Kaikki ovat jo muutenkin sitä mieltä, että mies panee luultavasti vain naapurin Irmeliä, niin ehkä mukavampi näille ihmisille, että saavat pitää mielikuvansa.

Ap

Ollaanpa sitä nyt herkällä... :)

Vierailija
66/70 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anteeksi, oliko se huutomerkki liikaa? :D

Vierailija
67/70 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta tuossa illan päälle saattaa ollakin herkillä, kun koko päivän kiihkoissani miettinyt että oliko mies sen Irmelin päällä vai alla!

Ap

Vierailija
68/70 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat 100% pettämistä vastaan.

Ap

Juu niin oli minunkin exäni, kunnes jäi kiinni pettämisestä.

Vierailija
69/70 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut jo pidempään miehen vaatteiden taskussa tms, tai jossain laatikonpohjalla josta on tippunut maahan. Jos mies ei kerran ole siis ollut koko kevään ja kesän aikana kertaakaan yksin ilman sinua. Ihmettelen kyllä sitä, koska on hyvin harvinaista olla 100% yhdessä joka hetki kovin pitkään.

Vierailija
70/70 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmettelit??

Ap

Pettäjät ovat yleensä itse niitä mustasukkaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi