Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on tää hirvee helle ni tuntuuko se laihoilla

Vierailija
20.07.2020 |

Niin pahalta ku lihavilla? Mä painan 110kg ja oon 159cm tuntuu et hikoilen ku sika vartaassa 😂

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on hellettä?

Vierailija
2/8 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii just, missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan n.55kg ja sama ongelma tosin lämpöherkkä muutenkin nytkin "vain" 22° (Heinola)

Vierailija
4/8 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on trooppisten alueiden eläin, jonka luontainen ympäristön lämpötila on noin +25 - + 35 astetta. Silloin ihminen toimii optimaalisesti ja on tervein. Ylipaino tietenkään ei ole ihmiselle normaalia eikä luontaista ja se voi vaikuttaa monella tapaa haitallisesti. 

Ihmiselle hengenvaarallisen alhainen lämpötila on +15 astetta ja sitä kylmempi. Silloin tulee hypotermia ja kuolo korjaa. Pakkanen tappaakin ihmisiä tuhansittain joka vuosi. Silti säätiedotuksissa ei varoiteta hengenvaarallisista pakkasista?

Vierailija
5/8 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuossa viikonloppuna hikoilin, kun kävelin 26 asteessa, pilvetön taivas, noin tunnin. Mutta vain aavistuksen. En yleensä hikoile, eikä helle vaikuta siihen pahemmin.

Vierailija
6/8 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin helteistä todella paljon, olen aina kärsinyt ja olen aina ollut myös hoikka. En edes uskalla ajatella miten paljon kärsisin ylipainoisena jos se on silloin vieläkin pahempaa mitä kyllä vähän epäilen :0

Vierailija
7/8 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miltä se lihavilla tuntuu, koska en ole koskaan ollut lihava. Mun kroppa ei siedä lämpöä yhtään. 25 astetta alkaa tuntua jo hankalalta, 30 on tuskaa. Hikoilu ei ole niinkään ongelma, vaan heikko olo. Menen ihan veltoksi. Alkaa väsyttää ja huimata. Juon hyvin vettä ja käytän helteillä suolaa normaalia enemmän. Mutta mulla on hyvin matala verenpaine, joka laskee lisää helteellä. Siinä luultavasti syy.

Vierailija
8/8 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti laiha, mutten lihavakaan. +25 tuntuu musta oikein hyvältä ja miellyttävältä lämpötilalta, en hikoile yhtään, jos en tee jotain. Jos rehkin, sitten voi tulla hieman hiki, muttei mitenkään epämiellyttävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi