Kortsukäärö löytynyt kodistamme
Eli siis löysin aamulla makkarimme lattialta pienen palasen kortsukääröstä.. kysyin mieheltä tietääkö mitään asiasta ja kuulemma ei. En ymmärrä miten se on meille voinut noin vaan kulkeutua ja samoin vastaa mieheni ja tivaa nyt minulta selitystä. Tiedän 98% varmuudella ettei mies ole pannut ketään, koska ollaan vietetty koko kesä yhdessä ja hän ei ole liikkunut juuri missään, ei siis käytännössä yhtään missään ilman minua.
Itse taas olen ulkoillut koirien kanssa, joten en voi todistaa ettei se ole minun!
Mietin että voisiko olla mahdollista, että joku kaveri on pudottanut sen vahingossa/tahallaan aiheuttaakseen kitkaa minun ja miehen välille vai sitten kulkeutunut ihan kengän pohjassa.
Keskustelua aiheesta?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Meinaan - se kortsukääreen palanenhan löytyi teiltä kotoa, eikä mistään koiralenkin varrelta...
Jos olisikin toisin, heräisi toki kysymys, miten ap koiralenkillään on tullut saaneeksi kortsukääreen vaatetukseensa...
Aika tiukassa on saanut olla kengänpohjassa kiinni, että pysynyt kymmeniä tai satoja metrejä siinä kiinni. Maa on yleensä epätasainen alusta, kiviä, hiekkaa, risuja. Luulisi johonkin osuvan ja putoavan sen takia pois ellei välissä todella ole jotain mikä sen liimaa kenkään kiinni.
Niin ja apn miehen elämä kuulostaa kyllä aika ankealta. Pelkän puolison seurassa aina. Tulisin hulluksi. Ihmisellä pitää olla jotain omaa ja yksityisyyttä.
Aika liikuttavaa, miten ap ei usko miehen olevan osallinen.
Kiitos viesteistänne.. mielenkiintoisia teorioita täytyy sanoa!
Teemme miehen kanssa tällä hetkellä työprojektia kotosalla yhdessä, joten paljon vietämme aikaa vain toistemme kanssa. Toisinaan toimii hyvin ja toisinaan ei niin kivasti, kuten varmasti monissa muissakin parisuhteissa joissa vietetään paljon aikaa yhdessä. Jotenkin vaan uskon tuohon kengänpohja teoriaan enemmän kuin mihinkään, että kävisi panemassa naapurin Maijaa.
Ravaamme paljon sisällä kengät jalassa varsinkin minä, joka unohdan aina avaimet, puhelimen tai koiran kakkapussit sisälle, kun olen menossa ulos.. makkarissakin niitä pyörin usein etsimässä, koska se on ihan ulko-oven vieressä.
Enemmän tässä epäilen juurikin sitä, että eräs joka ehkä kadehtii elämäämme ja onneamme saattaisi olla tämän sabotaasin takana.
Olemme molemmat 100% pettämistä vastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teemme miehen kanssa tällä hetkellä työprojektia kotosalla yhdessä, joten paljon vietämme aikaa vain toistemme kanssa. Toisinaan toimii hyvin ja toisinaan ei niin kivasti, kuten varmasti monissa muissakin parisuhteissa joissa vietetään paljon aikaa yhdessä. Jotenkin vaan uskon tuohon kengänpohja teoriaan enemmän kuin mihinkään, että kävisi panemassa naapurin Maijaa.
Ravaamme paljon sisällä kengät jalassa varsinkin minä, joka unohdan aina avaimet, puhelimen tai koiran kakkapussit sisälle, kun olen menossa ulos.. makkarissakin niitä pyörin usein etsimässä, koska se on ihan ulko-oven vieressä.
Enemmän tässä epäilen juurikin sitä, että eräs joka ehkä kadehtii elämäämme ja onneamme saattaisi olla tämän sabotaasin takana.
Ap
Hieno asenne!
Luottamus on äärimmäisen tärkeä osa toimivaa parisuhdetta. :)
Koska joudut nyt epäselvässä tilanteessa valitsemaan, haluatko uskoa sattumaan/sabotaasiin, vai miehesi uskottomuuteen, mikset todellakin valitsisi tuota ensimmäistä?
Aina voi tietysti veikata väärin, mutta koska todennäköisyys on täsmälleen yhtä suuri molemmissa skenaarioissa, pienempi vahinko tapahtuu tällä valinnalla siinäkin tapauksessa
Ei pysy tollanen kovaa kartonkia oleva palanen kengän pohjassa kävelemällä. Pettäminen on tapahtunut suurinpiirtein samoihin aikoihin, mitä löysit kartongin lattialta, tai vähän ennen sitä. Siihen kartonkiin on olemassa loppuosakin. Se kartonki menee monesti rikki ja siitä irtoaa palasia, jos sitä kovalla temmolla revitään auki. Siinähän on se teippi siinä keskellä, jonka jotkut kiiressä repii auki. Eli miehelläsi ollut kiire.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysy tollanen kovaa kartonkia oleva palanen kengän pohjassa kävelemällä. Pettäminen on tapahtunut suurinpiirtein samoihin aikoihin, mitä löysit kartongin lattialta, tai vähän ennen sitä. Siihen kartonkiin on olemassa loppuosakin. Se kartonki menee monesti rikki ja siitä irtoaa palasia, jos sitä kovalla temmolla revitään auki. Siinähän on se teippi siinä keskellä, jonka jotkut kiiressä repii auki. Eli miehelläsi ollut kiire.
”No bullet-proof evidence —> didn’t happen!”
Tutki roskikset, siellä on käytetty mällinen kortsu paperin sisällä
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hieno asenne!
Luottamus on äärimmäisen tärkeä osa toimivaa parisuhdetta. :)Koska joudut nyt epäselvässä tilanteessa valitsemaan, haluatko uskoa sattumaan/sabotaasiin, vai miehesi uskottomuuteen, mikset todellakin valitsisi tuota ensimmäistä?
Aina voi tietysti veikata väärin, mutta koska todennäköisyys on täsmälleen yhtä suuri molemmissa skenaarioissa, pienempi vahinko tapahtuu tällä valinnalla siinäkin tapauksessa
Niin tosiaan tässä on mielestäni nämä kaksi vahvinta teoriaa kengänpohja tai sitten juurikin, että joku ystävistämme on halunnut pitää
” hauskaa” kustannuksellamme ja pudottanut käärön lattiallemme. Ähh, mene ja tiedä!
Ihmettelin kyllä enemmän miehen reaktiota, joka kuulosti korvaani syyttävältä. Siinä sitten itsekin ääntäni korotin ja toisella hyvä syy sitten epäillä minua mukamas vielä enemmän.
Kirjoitin vähän hassusti tuon ensimmäisen viestin, sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
Tutki roskikset, siellä on käytetty mällinen kortsu paperin sisällä
En kyllä jaksa! Jos on niin pälli, että on minua pettänyt niin eiköhän asia tule jotenkin muuten selville kuin roskiksia kaivamalla. Luulisi että syyllisyys painaisi kovasti, jos on ku llia uittanut toisessa. Sitä paitsi, mies ei ole ikinä pitänyt kortsun käytöstä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Satavarmasti mies köyrinyt jo pitkään naapurin mamman kanssa. Nyt järki käteen, kääreet ei kulkeudu kengän pohjissa mihinkään.
Tämä on hauska! Meillä on naapurissa suurimmaksi osaksi pelkkiä vanhuksia:D muutama teini kyllä, mutta en pedofiiliksi kyllä usko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kyllä enemmän miehen reaktiota, joka kuulosti korvaani syyttävältä. Siinä sitten itsekin ääntäni korotin ja toisella hyvä syy sitten epäillä minua mukamas vielä enemmän.
Miksi ihmettelit??
Eikös epäilyksiä herättävää käytöstä olisi ollut juuri sellainen, jossa miehesi ei tuota käärettä olisi noteerannut äänekkäästi? ;)
Mikä on kortsukäärÖ? Onko siinä rullalla monta kortsua?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kortsukäärÖ? Onko siinä rullalla monta kortsua?
Palanen siitä kortsupaperista? Hieman on suomenkieli hukassa, sori!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmettelit??
Eikös epäilyksiä herättävää käytöstä olisi ollut juuri sellainen, jossa miehesi ei tuota käärettä olisi noteerannut äänekkäästi? ;)
Sen takia, koska mies on ollut mustasukkainen. Olen itse mokannut tässä parisuhteessa vuosia vuosia sitten ja hänen puoleltaan toisaalta ymmärrän, että epäilee minua.
Ap
Laita sinne makkara sisälle ja sano että sullekin käy niin jos et kerro. Vähän ketsuppia väriksi.
En tiedä, ovatko kaikki nämä pettämishuutelijat trolleja, vai onko av-mammoilla oikeasti niin epäluuloinen maailmankuva, että uskovat kaikissa parisuhteissa paneskeltavan ympäriinsä puolison selän takana. Huvittavaa ja samalla aika surullista luettavaa.
Mistä ihmeen tarranauhasta ne kortsukääreet nyt on alettu valmistamaan kun niin tehokkaasti takertuvat kaikkialle kulkeutuakseen monimutkaisia reittejä kyytiä vaihtaen jostain lenkkipolun varresta makuuhuoneeseen saakka? Muistikuvissani ne ovat sellaista varsin jäykkää ja paksua sekä liukasta materiaalia, joka ei mitenkään tartu kuituihin tai liimaannu staattisesti. Mulla ei ole puolisoa joten piikkisi meni hukkaan.