Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 65kg painava nainen mielestäsi kevyt vai painava?

Vierailija
20.07.2020 |

Pituus n. 165cm..
Mitä mieltä olet?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset usein valehtelevat painonsa ja tästä selkeästi johtuu harhainen yleiskäsitys, että normaalipainoinen nainen painaa 40-50kg. Vaikka suurinosa normaalipainoisista on 60+ tai jopa 70+ jos pitkä.

Vielä useampi valehtelee pituutensa, myös itselleen.

Olen koko elämäni väittänyt toivorikkaasti olevani 168 cm, mutta vihdoin nyt joutunut myöntämään, että olen oikeasti 165 cm. Jos on vähänkään missiharrastuksessa mukana, niin tuohon mielikuvituspituuteen tulee lisää vaikka kuinka paljon senttejä. Olisin helposti voinut väittää olevani 170 cm. Ja totuus on siis 165 cm. Nämä pituuden sentit vaikuttavat bmi:hin. Epäilenpä, että yli puolet ketjun 170+ pituisista ovat sitä vain unelmissaan.

Aijaa. En tunnista ilmiötä. Mut mitattiin viimeksi maaliskuussa ja olin saman 170 senttiä mitä olen ollut lukioikäisestä lähtien. Kyllähän moni menee vanhemmiten kumaraan ja itse asiassa moni menee vähän kasaan ihan päivän aikana (aamulla on pidempi kuin illalla) mutta ei nyt senttitolkulla kuitenkaan. 

Vierailija
102/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellista. Jos joudut nostamaan tai kantamaan 65 kg niin aika painavaa mutta ihmisen koostumus jos lihasta niin hoikahko riippuen tietty pituudesta. Sitähän ei kyllä kysytty vaan onko painava...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle satakiloiset naiset punnitaan neuvolassa.

Vierailija
104/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen ihra. 10 kiloa pois.

Vierailija
105/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elefantit on hyviä imemään mutta ei sitä koko ajan jaksa panna. Pitäisi olla hyvä kokkaamaan kans.

Vierailija
106/106 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteellista. Jos joudut nostamaan tai kantamaan 65 kg niin aika painavaa mutta ihmisen koostumus jos lihasta niin hoikahko riippuen tietty pituudesta. Sitähän ei kyllä kysytty vaan onko painava...?

Eikös pitäisi puhua massasta, eikä painosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme