Mistä tulee käsitys
Että kaikki miehet tykkäävät suihinotosta? Jos mies sanoo että ei tykkää niin väitetään sen valehtelevan.
Kommentit (5)
Itse tykkään ja en tykkää. Kolme esimerkkiä:
1. Nainen sanoi, että jos tulen hänen luokseen, saan elämäni suihinoton-> testiin. Oli oikeassa. Imi niinkuin teollisuusimuri. Yhtään ei voinut nauttia kun lähinnä sattui. Oli vehje viikon kosketusarka sen jälkeen. Ei jatkoon.
2. Nainen sanoi pitävänsä suihinotosta. Kertoi olevansa mahtava saada lastit suuhun vartin suihinoton jälkeen. Ihmettelin että kuinka siinä niin kauan menee, taas testiin. Pisti huulet tötterölle ja liikutti päätä edestakaisin. Ei tuntunut oikein miltään niin varttihan siinä meni. Ei jatkoon.
3. Nainen ei kehunut itseänsä saatikka edes puhunut suihinotosta mitään. Teki sen tunteella ja taidolla. Ei kestänyt kuin pari minuuttia ja nalli napsahti. Hymyillen totesi vaan että olipa herkässä suupielet valuen. Suuteli ja aloitti alusta. Jatkossa jo vuodesta 2008
Ne, jotka ovat itseänsä kehuneet, ovat olleet surkeita. Ei se hyvälle tunnu jos meinaa kassitkin tulla virtsaputken läpi imiessä. Ja jos taas ei ime, ei se tunnu miltään.
Pitääkkö siis imeä vai ei? Kun joku ei siis tykkää ja pitää vaan kielityöskennellä ja ns runkata suulla.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkkö siis imeä vai ei? Kun joku ei siis tykkää ja pitää vaan kielityöskennellä ja ns runkata suulla.
Varmaan riippuu ihmisestä. Toiselle hyvä on toiselle huono. Itselle toimii pieni imu, jonka seurana kieli- ja käsitöitä.
Kumppanin eleitä seuraamalla voi jotain päätellä. Ja kysymällä selviää myös.
Mulla sattuu suihinotto. Sen takia en tykkää.
Mulla on sellainen; ei se nyt kiellä kun haluan mutta ei varsinaisesti pyytele, sanoo, ettei ole sen juttu. Ja osaan kyllä...