Onko 65kg painava nainen mielestäsi kevyt vai painava?
Kommentit (106)
Erittäin painava. T Varakas mies
Itse olen 167 ja painan tällä hetkellä n. 65 kg. Itselleni se on liikaa, vaikka onkin normaalimitoissa vielä. Mulle normaalimpi paino olisi 60 kg ja olisin silloin aika hoikka. Nyt tuo 5 kiloa on pyllyssä ja vyötäröllä enkä millään pääse kiloista eroon kolmannen lapsen jälkeen. Kahdesta ekasta lapsesta kilot eivät jämähtäneet näin kuten nyt. Ehkä ikäkin alkaa vaikuttaa. Olen nelikymppinen.
Olen 163 cm ja 62 kg painoisena olin todella pyöreä. Mutta olenkin todella siroluinen, ja nyt 52 kg painossakaan en näytä laihalta, vain normaalipainoiselta. Joten riippuu myös luustosta ja lihaksikkuudesta, pelkän painon ja pituuden perusteella vaikea sanoa.
Minä olen 165 cm ja 65 kg ja ihan normaalipainoinen. Kysyin lääkäriltä hiljattain, että olisiko tarpeen laihduttaa ja hän ihmetteli, että ei tosiaankaan, minähän olen hoikka.
N54
Ihan sopiva paino jos on 185cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
Erittäin painava. T Varakas mies
Hoikka.
T. Varakas nainen itse
Olen itse lähes 10 senttiä pidempänä ja lihaksikkaana painanut vähemmän, joten pidän aika painavana. Hyvältä voi silti näyttää, jos esim. kurveja löytyy (minulta ei löydy).
N43
Ei kumpikaan. Ihan tavis normaalipainoinen jos on aikuinen eikä mikään teini.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 165 cm ja 65 kg ja ihan normaalipainoinen. Kysyin lääkäriltä hiljattain, että olisiko tarpeen laihduttaa ja hän ihmetteli, että ei tosiaankaan, minähän olen hoikka.
N54
Mulla sama ikä ja samat mitat ja mielestäni olen ihan sopusuhtainen. Mahassa toki vähän ylimääräistä.
Vaimo on 176 cm ja 66 kg ja on erittäin kaunis.
165 cm ja 73kg ja kaikki kehuu että näytän hoikalle.
Vierailija kirjoitti:
165 cm ja 73kg ja kaikki kehuu että näytän hoikalle.
Mitä sä näytät sille hoikalle?
Kevyt, ihanteellinen paino siihen että pariskunnassa kumpikin pystyy prinsessakantamaan toista, jos mieskin on about saman painoinen tai vähän kevyempi
https://www.vectorstock.com/royalty-free-vector/bmi-for-women-body-mass…
Tuossa on havainnollistaen piirroskuva nro 2.
165 cm ja 65 kg on bmi 23,9 eli normaalipaino.
Olen 177cm ja 65kg, enkä miellä itseäni mitenkään hoikaksi. Normaalipainoinen olen kyllä.