Onko 65kg painava nainen mielestäsi kevyt vai painava?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
https://www.vectorstock.com/royalty-free-vector/bmi-for-women-body-mass…
Tuossa on havainnollistaen piirroskuva nro 2.
165 cm ja 65 kg on bmi 23,9 eli normaalipaino.
Jos tuota nro 2 kuvaa väittää lihavaksi, niin on vakava kehonkuvahäiriö.
Keskikokoinen. Hyvin keskipituinen ja keskipainoinen. En ymmärrä näitä vastauksia täällä, ei ole läski, ei lähelläkään.
Riippuu pituudesta, ihan sopivan painoinen
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainon ylärajalla, mutta voi olla hyvin hoikkakin, riippuen kehonkoostumuksesta. Olen itse painanut 63kg tuon pituisena ja käytän koon 36 vaatteita (urheilija).
Totta. Vartalon muoto (onko lihaksia vai ei) ja vyötärönympärys ratkaisevat, paino ei kerro kaikkea.
Olen 171cm ja painan vähän alle 65kg ja saan kommentteja siitä miten hoikka olen. Kyllä tuo täysin normaali paino on minua lyhyemmälläkin. Jotkut miehet nyt elää jossain harhaisessa animemaailmassa, jossa nainen painaa 45kg.
Jos on jonkin verran lihasta, niin voi ollakin aika hoikka. Naisten vaikeampi sitä kasvattaa, mutta onhan näitä fitness-ihmisiä. Kadehdin!
Itse en treena ja teen istumatyötä, niin pyrin pysymään + - 55 kiloisena 172 cm naisena.
Riippuu siitä, onko tuo paino haettu punttisalilta vai Mäkkäristä.
En ole lihava vaan ihmiset sanoo tosi hoikaksi tai miten pysyin näin laihana. Mutta olen 182cm
Olen 64 kg ja 164 cm. Olin ennen 61 kg, mutta kun aloitin kunnnolla salitreenit, paino nousi tuonne 64 kiloon. Vaatekokoni on 36. Juoksen kerran viikkoon noin 15 km - 20 km lenkin näin kevät - syksy kaudella. Olen ihan tyytyväinen keski-ikäinen nainen. En halua olla laihempi.
Aika sopiva. Minulla on pitkät hoikat raajat ja vaatteilla hämään näyttäväni hoikalta. Rasvaa on mahassa ja tisseissä.
Eikö tuo ole käyrien mukaan ihannepainon sisällä. Tosin riippuu paljon on lihasta.
Juuri sopiva. Varsinkin, jos itse tunnet niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165 cm ja 73kg ja kaikki kehuu että näytän hoikalle.
Mitä sä näytät sille hoikalle?
Oon aika lihaksikas ollut aina. Mutta nykyään omasta mielestäni jo ylipainon puolella. Silti harva uskoo että voin painaa noin paljon ja usein kehutaan hoikaksi. Vaatteissa käytän kokoa s-m/36-38.
Mun korvaan kuulostaa painavalta tolla pituudella
Riippuu nostajan voimista ja tekniikasta.
No kevyt. Itse painan noin 90 kg.
Vierailija kirjoitti:
Lihakseton on aika painava, mutta jos on painavat urheilijan lihakset, niin ihan hyvänpainoinen. Lyhyiden matkojen juoksijan oltava reitevä ja lihaksikas. Tai bodaajien ja muiden body fitness -tyyppisten lajien edustajat.
LOL
90%:lla naisista on omasta mielestään ne painavat urheilijan lihakset 3kk saliharrastelun jälkeen.
Itse olen 171cm pitkä ja painan 68kg. Silti sanotaan hoikaksi. Omasta mielestäni n.65kg paino olisi optimi. Jos menee lähemmäs 60kg, heikottaa enkä jaksa liikkua paljon saati sitten jumpata.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 171cm pitkä ja painan 68kg. Silti sanotaan hoikaksi. Omasta mielestäni n.65kg paino olisi optimi. Jos menee lähemmäs 60kg, heikottaa enkä jaksa liikkua paljon saati sitten jumpata.
Ei varmaankaan liity painoon vaan energiaan. Olet ollut energiavajeella (laihtunut) ja se heikottaa. Ei itse paino. Olen itse 170 pitkä ja painan 58 ja treenaan paljon ja kovaa, toki syön myös sen edestä.
Siitähän se riippuu, että mistä se koostuu se paino. Jos urheilee, on luultavasti suht hoikka, jos taas ei sellaista taustaa ole, niin luultavasti, näyttää paljon painavammalta kuin onkaan.
Jos taas ihan puhtaasti numeroa katsotaan, niin suht normipainoinen, näyttääkö siltä riippuu sitten mm yllä mainituista tekijöistä.