Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jolla on ulkomaalainen kumppani!

Vierailija
20.07.2020 |

Minkä maalainen hän on? Kauanko olette olleet yhdessä ja osaako hän suomea vai millä kielellä kommunikoitte yleensä? Oletko joutunut kohtaamaan näkyvää paheksuntaa valintasi johdosta? Ottiko perheesi hänet hyvin vastaan?

Kertokaa kokemuksianne!:)

Kommentit (227)

Vierailija
121/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korealainen mies. Hän osaa suomea ja minä osaan koreaa. Itse osaan englantia, mutta hän ei niin hyvin, joten puhumme yleensä suomea. Perhe otti todella hyvin vastaan, mutta onhan se aiheuttanut pientä ihmetystä.

Vierailija
122/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut slovenialaisen kumppanini kanssa reilu vuoden yhdessä, lähes koko ajan siitä etäsuhteessa. Puhumme englantia keskenämme, ja pikku hiljaa opetellaan toistemme kielten alkeita.

Ei ole kukaan paheksunut paitsi äitini joka jostain syystä parahti "no ei kai nyt semmosta!" kun kerroin puolisoni kotimaasta. En tiedä mistä johtui, ja hän ei ole muuten esittänyt mitään paheksuvia kommentteja. Tullaan molemmat toistemme perheiden kanssa hyvin toimeen kielimuurista huolimatta.

Puoliso? Aika kiire oli naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut slovenialaisen kumppanini kanssa reilu vuoden yhdessä, lähes koko ajan siitä etäsuhteessa. Puhumme englantia keskenämme, ja pikku hiljaa opetellaan toistemme kielten alkeita.

Ei ole kukaan paheksunut paitsi äitini joka jostain syystä parahti "no ei kai nyt semmosta!" kun kerroin puolisoni kotimaasta. En tiedä mistä johtui, ja hän ei ole muuten esittänyt mitään paheksuvia kommentteja. Tullaan molemmat toistemme perheiden kanssa hyvin toimeen kielimuurista huolimatta.

Se on sellainen juttu, että, jos haluaa asua samassa maassa, pitää olla naimisissa.

Vierailija
124/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen juttu, että, jos haluaa asua samassa maassa, pitää olla naimisissa.

Se on kyllä vedättänyt sua pahemman kerran. Slovenia on EUssa ja vapaa liikkuvuus ja silleen

Vierailija
125/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaukosuhteessa amerikkalaisen miehen kanssa. Osaan englantia. Emme ole VIELÄ tavanneet

Paljonko olet lähettänyt hänelle rahaa?

Onko hän armeijan palveluksessa?

0 euroa.

Ei.

Entäs dollareita? xD

Vierailija
126/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol😂 onpas taas mammoilla helmimiehiä. just jotain gampiaa ja romaniaa olisin voinut kuvitellakin 💩

Samoin kuten miehillä thaikkulaa, filippiinejä, venäjää, kolumbiaa. :D Tasokkaimmat joutuu hakemaan kehitysmaista!

Nojaa, kolumpia on ihan tunnettu naisistaan ja sinne menee jotkut miljonääri jenkkimiehetkin hakemaan vaimoja.

Niin menee thaimaahan ja venäjällekin.

Se, että on miljonääri, ei takaa sitä että olisi terve tai normaali. Silloin toki helpompaa ostaa haluamansa kumppani.

Venäläinen nainen ei ole muutenkaan sieltä helpoimmasta päästä. Thaikkujen suosion saatan jotenkuten vielä ymmärtää johtuen niiden ''helppoudesta'' maksuvirtauksen pysyessä tasaisena ja ukon pysyessä uskollisena. Venakot saattaa vetää pidemmän korren henkisellä tasolla sillä voivat usein pimittää mieheltään toiveitaan joka ajan mittaa tuntuu pikemminkin rasittavalta kuin kutkuttavalta.

Joillekin tuollainen arvaa-mikä- leikki voikin sopia, sanoisin kuitenkin että erittäin harvalle.

Tässä yksi esimerkki elävästä elämästä. Vaimo lakkasi äkkiseltään puhumasta, eikä tähän tahdottu löytää järjellistä syytä kunnes eräs venäläinen mies kertoi tälle miehelle mikä on tällä hetkellä in sikäläisten naisten keskuudessa ja, mitä ilmeisemmin tästä ei haluttu sanoa ääneen. Miehensä kävi hakemassa ''toivelahjan'' joka avasi jälleen puheyhteyden.

Mun venäläinen ystävä on mulle tosi ihana mutta tekee tuota miehelleen... Kysyy myös mihin me mennään lomalle - eli mies valitsee kohteen maksaa lennot ja hotellit jne, ja hän vain on valmis lähtöön loman alkaessa.

Ei kiitos minulle tällaista... Nainen siis olen mutten ikimaailmassa kehtaisi.

Mun ihan suomalaisen kaverin ihan suomalainen vaimo kehtaa kanssa.

Pakkoko sellaisen kanssa on olla? Voisit sanoa kaverillesi eron olevan täysin okei, jos suhteessa tuntuu kurjalta.

Se kaveri ei pane asiaa pahakseen. Sillä on näyttävä nainen, joka hoitaa huushollin ja on ilmeisen hyvää seuraa myös lemmen töissä.

Vierailija
127/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut jo vuosia itse ympäri Eurooppaa, ja tällä hetkellä olen parisuhteessa brittimiehen kanssa.

Suomessa en ollut koskaan miesten keskuudessa mitenkään erityisen tavoiteltu, aika keskiverto.

Nyt kun olen hakenut seuraa muissa länsieurooppalaisissa maissa (etenkin Britannia) niin vientiä riittää. Komeat koulutetut deittikumppanit ovat järjestäen sanoneet että olen "out of their league" ja ihan siis parisuhdemielessä. Kumma juttu, ehkä Suomessa on sitten vaan keskivertoa kauniimmat naiset.

Mikähän tässä on, itsellä sama kokemus komean ja muutenkin ihastuttavan brittimiehen kanssa. Ihan ok näköinen ja hoikka olen itse, suomalaisten miesten taholta ei kuitenkaan mitään erityistä huomiota ole tullut, satunnaisesti toki. Hänen vilpitön kommentti oli juuri tuo ”you are out of my league anyway” eräällä hetkellä kun oli hiukan epävarmuutta suhteemme laadusta alkuun.

Lontoon vierailun aikana ihastuin juurikin tuohon vilpittömään kehumisten antamiseen, sekä herrasmiesmäisyyteen. Aika ajoin jutut vaikuttivat hiukan kuivilta, mutta miehet yritti aina parhaansa mukaan korjata liiallisen kuivaksi muuttunutta keskustelua. Brittihuumori onkin maailmankuulu asia, jota eivät ihan kaikki ymmärräkään ;)

Jep on kyllä hyvä läppä kun on parisuhteessa kanssani jo kolmatta vuotta;) vaikka brittihuumoriahan se vaan on.

Vierailija
128/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol😂 onpas taas mammoilla helmimiehiä. just jotain gampiaa ja romaniaa olisin voinut kuvitellakin 💩

Samoin kuten miehillä thaikkulaa, filippiinejä, venäjää, kolumbiaa. :D Tasokkaimmat joutuu hakemaan kehitysmaista!

Nojaa, kolumpia on ihan tunnettu naisistaan ja sinne menee jotkut miljonääri jenkkimiehetkin hakemaan vaimoja.

Niin menee thaimaahan ja venäjällekin.

Se, että on miljonääri, ei takaa sitä että olisi terve tai normaali. Silloin toki helpompaa ostaa haluamansa kumppani.

Venäläinen nainen ei ole muutenkaan sieltä helpoimmasta päästä. Thaikkujen suosion saatan jotenkuten vielä ymmärtää johtuen niiden ''helppoudesta'' maksuvirtauksen pysyessä tasaisena ja ukon pysyessä uskollisena. Venakot saattaa vetää pidemmän korren henkisellä tasolla sillä voivat usein pimittää mieheltään toiveitaan joka ajan mittaa tuntuu pikemminkin rasittavalta kuin kutkuttavalta.

Joillekin tuollainen arvaa-mikä- leikki voikin sopia, sanoisin kuitenkin että erittäin harvalle.

Tässä yksi esimerkki elävästä elämästä. Vaimo lakkasi äkkiseltään puhumasta, eikä tähän tahdottu löytää järjellistä syytä kunnes eräs venäläinen mies kertoi tälle miehelle mikä on tällä hetkellä in sikäläisten naisten keskuudessa ja, mitä ilmeisemmin tästä ei haluttu sanoa ääneen. Miehensä kävi hakemassa ''toivelahjan'' joka avasi jälleen puheyhteyden.

Mun venäläinen ystävä on mulle tosi ihana mutta tekee tuota miehelleen... Kysyy myös mihin me mennään lomalle - eli mies valitsee kohteen maksaa lennot ja hotellit jne, ja hän vain on valmis lähtöön loman alkaessa.

Ei kiitos minulle tällaista... Nainen siis olen mutten ikimaailmassa kehtaisi.

Mun ihan suomalaisen kaverin ihan suomalainen vaimo kehtaa kanssa.

Pakkoko sellaisen kanssa on olla? Voisit sanoa kaverillesi eron olevan täysin okei, jos suhteessa tuntuu kurjalta.

Se kaveri ei pane asiaa pahakseen. Sillä on näyttävä nainen, joka hoitaa huushollin ja on ilmeisen hyvää seuraa myös lemmen töissä.

Aivan, henkinen väkivalta on silloin fine kun tämän tekee missin näköisenä. Vähän samaa settiä mitä kuulee joiltakin naisiltakin: ''mutku se on muuten niin ihana ja komee, vaik''..

Vierailija
129/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on Venäläinen.  Olemme ollet naimisissa pian kolme vuotta. Hän on rakastava huolehtiva ja aivan uskomattoman hieno ihminen. Täytyy sanoa, että Venäläisillä on uskomattoman hyvä asenne elämään.  Perheeni otti hänet vastaan hyvin, eikä kukaan ole ainakaan suoraan tullut minulle paheksumaan valintaani. Selän takana pahan puhumisesta en sitten osaa sanoa. Kommunikoimme englanniksi. Tosin vaimoni on opiskellut hieman suomea ja minä venäjää. Tällä hetkellä emme asu kuitenkaan Suomessa, ja en näe erityisen tärkeänä sitä, että vaimoni pitäsi opiskella suomea. Miluummin vahvistetaan englannin kieltä ja muita käyttökelpoisia kieliä joita tarvitaan maailmalla. Olen hyvin onnellinen.

Vierailija
130/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannista, puhutaan englantia keskenämme ja lapsille omia kieliä. Vanhemmat ym otti hyvin vastaan, minun puhuvat mieheni kanssa saksaa, kun eivät juuri osaa englantia (lukivat siis saksan koulussa) ja mies puhuu saksaa.

Helppoahan tällaisen "suomalaiselta näyttävän" kanssa on kadulla kulkea, mikä toki suututtaa, kun lukee tästäkin ketjusta muiden kokemuksia :-(

Vierailija
131/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsista. Yhdessä 7 vuotta, naimisissa niistä vähän yli vuosi.

Puhutaan yhdessä ruotsia ja joskus englantia ( jäänyt tavaksi alkuajoilta kun en puhunut ruotsia). Asumme Ruotsissa ja puhun nykyään täysin sujuvaa ruotsia, kumppanini ei puhu suomea.

Tavattiin Ruotsissa kun tulin tänne opiskelemaan. Haaveilen jonnekin muualle muutosta, mutta saa nähdä :)

Vierailija
132/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai, jos eivät muuten saa.

Vierailija
133/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussimies minulla.  Tapasimme molemmat asuessamme Kanadan Vancouverissa.  Meilla molemmilla oli vain rajallinen viisumi Kanadaan, jonka jalkeen muutimme miehen kotiseuduille pohjoiseen Queenslandiin.  Tympaannyin ajansaatossa jatkuvaan hikevaan kesaan, valimatkoihin,  missaan ei voi uida ilman pelkoa hai- tai krokotiilihyokkayksista jne ja asumme nykyaan Englannissa.  Saa nahda minne polku johdattaa viela,  ehka Suomeenkin.  

Vierailija
134/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaukosuhteessa amerikkalaisen miehen kanssa. Osaan englantia. Emme ole VIELÄ tavanneet

Paljonko olet lähettänyt hänelle rahaa?

Onko hän armeijan palveluksessa?

Nuo on huijareita, se on eri asia kuin oikea suhde. Sotket kaksi asiaa.

Vierailija
135/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenraalini on vasta tulossa. En ole vielä saanut asuntoani myytyä.

Vierailija
136/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä thaikkukommentit, vaikka ymmärrän, etteivät ne tyhjästä tule. Itse olin viisi, kun muutin Suomeen. Äiti tapasi suomalaisen miehen (ei baarissa) ja meni hänen kanssaan naimisiin. Harmittaa äidin puolesta, kun tuntemattomat luulevat tietävänsä, millainen hän on eikä totuus voisi olla kauempana näistä ennakkoluuloista.

Itsekin saanut osani ennakkoluuloista. 😣 Ex-poikaystävä jopa tunnusti jälkeenpäin laittaneensa poikki, koska ei kestänyt "vitsailua” siitä, että mut on ostettu tänne. Samainen poikaystävä ei halunnut myöskään pitää mua kädestä julkisesti. Nytpä tiedän miksi.

Itse asiassa mun nykyisen aviomiehen kaukainen tuttava oli jopa luullut, että mies on käynyt mut hakemassa Thaimaasta. Onneksi nykyisellä miehellä on tarpeeksi munaa olla mun kanssa eikä välitä, mitä muut ajattelevat. Harmittaa silti hänen puolesta, jos muut luulee, ettei kelpaa kenellekään ja että olen hänen kanssaan rahan takia. 😞

Vierailija
137/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderaattori voisi poistaa henkisesti sairaiden suomalaisnaisten thainaisia koskevat vihakommentit.

Vierailija
138/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo22 kirjoitti:

Yrjistä matupatjoille, naiset on virallisesti pilalla.

Moni tämän ketjun naisista asuu ulkomailla miehen kotimaassa, joten äijähän se patja on.

Vierailija
139/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderaattori voisi poistaa henkisesti sairaiden suomalaisnaisten thainaisia koskevat vihakommentit.

Mulla ei ole mitään ongelmaa Aasiasta kotoisin olevien suhteen. Ainoastaan se mua ärsyttää täällä ja muuallakin päin maailmaa ettei yhtään mietitä omia resursseja vaimoa hakiessa/etsiessä. Pahimmat asenteet tulee just miehiltä ei niinkään naisilta. Naiset useimmiten ovat olleet huolissaan aasialaisten naisten hyvinvoinnista!

Vierailija
140/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, mulla on ollu monen kielisiä julkkiksin, joista suurimman osan kans ei yhteist kieltä. Tää paljon siitä kum itse en puhu kuin kouluenglantii , mut se o sellanen juttu et toi rakkaus ja kehon kieli auttaa paljon. Siis joo, kyl mä ne makaronit osaan hakea kaupast, ilman et tota sanallisesti alleviivataan ja se et ihmiset haluaa ymmärtää toisiaan kyl auttaa niin miljoonasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän