Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jolla on ulkomaalainen kumppani!

Vierailija
20.07.2020 |

Minkä maalainen hän on? Kauanko olette olleet yhdessä ja osaako hän suomea vai millä kielellä kommunikoitte yleensä? Oletko joutunut kohtaamaan näkyvää paheksuntaa valintasi johdosta? Ottiko perheesi hänet hyvin vastaan?

Kertokaa kokemuksianne!:)

Kommentit (227)

Vierailija
1/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS pidetään ketju asiallisena, kiitos!

-AP

Vierailija
2/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaukosuhteessa amerikkalaisen miehen kanssa. Osaan englantia. Emme ole VIELÄ tavanneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lännestä, englanti. Vuosi. Ei paheksuntaa, molemmin puolin lämmin vastaanotto.

Ei elämää eletä muiden mielipiteillä, vaan omilla!

Vierailija
4/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on kotoisin Romaniasta, asumme Ranskassa, puhumme englantia ja ranskaa. Ei ole ollut paheksuntaa eikä ongelmia.

Vierailija
5/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaukosuhteessa amerikkalaisen miehen kanssa. Osaan englantia. Emme ole VIELÄ tavanneet

Paljonko olet lähettänyt hänelle rahaa?

Onko hän armeijan palveluksessa?

Vierailija
6/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on espanjalainen, naimisissa oltu 4 vuotta. Osaa jonkin verran suomea jo, mutta kotona puhutaan englantia. 

Ei ole ollut paheksuntaa muuta kuin aluksi omilta vanhemmilta, jotka oli todella ennakkoluuloisia. Olivat varmoja, että sellaisen "etelämaalaisen" kanssa joutuu nyrkin ja hellan väliin, että pettävät ja ovat kiivaita ja väkivaltaisia. Nämä ennakkoluulot kyllä loppuivat kun mies tuli Suomeen ja vanhemmat tapasivat hänet. Tämä kun ei ole mikään tumma ja tulinen henkilö vaan kävisi ulkonäön puolesta maantienvärisen tukkansa kanssa aika lailla suomalaisesta, ja on hiljainen ja rauhallinen, vähän nörttimäinen tyyppi. Jopa mutsi joka asiasta eniten keuhkosi, ei saanut miestäni mahtumaan kuviinsa pettävästä casanovasta ja naistenhakkaajasta.

Vierailija
7/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kertoa maata, koska pelkään tunnistusta.

Ollaan oltu yhdessä n. 9 vuotta, josta n. 3~4 vuotta kaukosuhteessa. Nykyään asutaan yhdessä Suomessa. Keskustelemme yleensä englanniksi, vaimoni osaa myös hieman suomea. Minkäänlaista paheksuntaa en ole koskaan kohdannut miltään suunnalta.

Vierailija
8/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 euroa.

Ei.

Vierailija
9/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa brittimiehen kanssa. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta, tänä aikana asuneet useassa Euroopan maassa, ei kuitenkaan Suomessa. Kukaan ei ole paheksuen kommentoinut asiaa, sitä on pidetty enemmän luontevana, kun olen itse muuttanut Suomesta 2009.

Vierailija
10/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kotoisin Etelä-Koreasta, olemme olleet yhdessä 7 vuotta, esikoisemme syntyi viime keväänä. Suomea puhutaan, mieheni muutti tänne todella nuorena ja oppi kielen hyvin (:

Vierailija
11/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on britti, asutaan Romaniassa, puhutaan englantia. Ei mitään paheksuntaa miltään taholta.

Vierailija
12/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Majuri, ja 100 000 €, että saa lunastettua arvokkaan perintönsä

Vierailija
13/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on kotoisin Etelä-Koreasta, olemme olleet yhdessä 7 vuotta, esikoisemme syntyi viime keväänä. Suomea puhutaan, mieheni muutti tänne todella nuorena ja oppi kielen hyvin (:

Unohdin vielä mainita, että perheemme ovat alusta asti suhtautuneet hyvin. Satunnaisia paheksuvia katseita ehkä joskus tuntemattomilta pari kertaa, Siinä se, mutta en anna sen häiritä. Tämä on minun elämäni ja satuin rakastumaan tähän mieheen.

Vierailija
14/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen mies, yhdessä 10v. Käytämme englantia keskenämme, lapselle kumpikin puhuu äidinkieltään. 

Vierailija
15/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankomaat, puhutaan englantia. Mies osaa vähän suomea, on jo tovin täällä asunut.

Perhe otti vastaan hyvin ja en nyt muista, että kummemmin olisi tuntemattomatkaan kommentoineet.

Vierailija
16/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on britti, asutaan Romaniassa, puhutaan englantia. Ei mitään paheksuntaa miltään taholta.

Niin ja yhdessä kahdeksan vuotta.

Vierailija
17/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole kumppani VIELÄ.

18/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut brittimiehen kanssa yhdessä 15 vuotta, viimeinen vuosi naimisissa. Puhumme englantia ja asumme Englannissa.

Perheeni kanssa ei koskaan ollut mitään ongelmaa. 

Vierailija
19/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä "brittimiehet" ja "amerikkalaiset" akateemisiä (M.Sc+} valkoihoisia?

Vierailija
20/227 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannista on kotoisin. Keskenämme puhumme englantia, lapsille puhumme molempia kieliä.

Kaikki on ottaneet ihan hyvin vastaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi