Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härmän kuntokeskus/ Power Park

Vierailija
06.06.2013 |

Onko kokemuksia ko. paikoista? Mies ja lapsi (6v) menevät käymään Power Parkissa ja mietin että kannattaako mulla ja 3v lapsella maksaa sinne  rannekkeet vai mentäskö johonkin muualle siksi aikaa. 3v on kai alle 100cm vielä, joten siellä ei taida olla paljoa sopivia laitteita. (ja oikeastaan mä en noista huvipuistoista oikein välitä..)

Olemme menossa Härmän kylpylään yöksi, olisiko se sellainen paikka missä saisi tuon pienemmän kanssa päivän kulumaan. Jotain leikkipaikkoja kylpylän sivuilla mainostettiin, mutta millaisia se sitten todellisuudessa ovat et kiinnostavatko 15 minuuttia pidempään? Uimassa nyt tietenkin voi käydä siinä kylpylässä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotuksia?

Vierailija
2/12 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntokeskus kuulostaa mummomaiselta, mutta Powerpark on : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härmän kuntokeskus on ihan kiva paikka. Power parkissa en ole koskaan käynyt. Siellä kuntokeskuksessa on pieni leikkipaikka, jossa on muun muassa pallomeri. Jos ei nyt joku poikkeuspäivä ole niin kyllähän sinne pääsee jo ennen kolmeakin. Itse valitsisin kolmevuotiaan kanssa mieluumin nimenomaan kuntokeskuksen mun lapsi ainakin siinä iässä viihtynyt hyvin. Seisova pöytä on siellä ihan hyvä (viikonloppuisin on tarjolla jäätelöä mikä useimpien lasten mieleen) ja uima-allaspuoli mukava ja rauhallinen, lapseni on viihtynyt hyvin. Lisäksi siellä on askartelumahdollisuuksia mutten tiedä kuinka hyvin ovat käytettävissä, itse en ole niissä koskaan käynyt. Asun nyt ihan muualla mutta olen sieltäpäin kotoisin ja mulla on jo lapsuudesta nostalgisia muistoja Härmän kuntokeskuksesta ja olen viihtynyt siellä myös aikuisiällä vanhempieni luona käydessäni sekä aikuisporukassa että perheen kanssa. Eli olen vähän puolueellinen arvioija, power parkistakin olen kuullut positiivista mutta itselläni ei ollut hinkua viedä kovin pientä lasta sinne, en aio vielä tänäkään kesänä viedä lasta sinne vaikka on jo neljä kun käy lintsilläkin. Pohjanmaalla käymme sitten mieluummin juuri vaikka Härmän kuntokeskuksessa ja Wanhalla markilla (eläinten vanhainkoti ja taiteilijakoti Seinäjoen Ylistarossa) pienimuotoisempaa.

Vierailija
4/12 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta nro 5. Onko siinä kuntokeskuksen/ kylpylän lähellä jotain mitä 3v kanssa voisi tehdä? Leikkipuistoa tms. Autokin on käytössä, joten joku 20 kilometriä voisi olla säteenä jos olis joku käymisen arvoinen kohde. Kaikki vaan tuntuu olevan maanantaisin kiinni..

Vierailija
5/12 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä samassa pihassa on Anssin Jussin areena. Pihalla on leikkitelineet.

http://www.harmankylpyla.fi/lasten_harma

Vierailija
6/12 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylään ei pääse kuin vasta klo 15 jälkeen. Aamupäiväksi pitäisi jotain tekemistä keksiä. Yritin katsella Kauhavan matkailusivustoja mut esim. kotiseutumuseo on kiinni just maanantaina.

Osaisko joku paikkakuntalainen antaa vinkkiä miten kuluttaa 3v kanssa noin 4 tuntia?

Vierailija
7/12 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllimaa sisältyy sisäänpääsyyn, samoin Kidius-talo ja siinä pitsa-ravintolan edessä on Lappset-leikkipaikka joka sisältyy myös. Minä suosittelen, että menkää koko perhe PowerParkkiin, kyllä siellä 3v:kin aika kuluu.

Vierailija
8/12 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta nro 11!

Vierailija
9/12 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä pienemmänkin kanssa!Sielä on tosi paljon laitteita myös pienemmälle väelle. Me tehtiin viime kesänä niin, että mies kiersi koululaisten kanssa ja minä 3v ja 4v kanssa. Hyvin saatiin päivä kulumaan :)

Vierailija
10/12 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 17:59"]

Sisältyykö se Röllin maa vai mikä Satumaa se nyt onkaan, niin siihen sisäänpääsyyn (7/5e)? Ettei tarvi ranneketta?

[/quote]

tää kiinnostaa täälläkin

Vierailija
11/12 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan oo käyny

Vierailija
12/12 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältyykö se Röllin maa vai mikä Satumaa se nyt onkaan, niin siihen sisäänpääsyyn (7/5e)? Ettei tarvi ranneketta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan