Miten voi saada romantiikkaa elämään kun mies ei välitä
Olen jutellut aviomiehelle niin monesti, että kaipaisin hieman romantiikkaa, toisen nättiä huomioimista jne. elämään. Laitan miehelle joskus (harvoin) mukavan tekstarin tai sähköpostiviestin töihin, jätän lapun pöydälle että lukee aamulla, kehun miehen ulkonäköä jne. Mutta hän ei tee mitään tällaista minulle, ei koskaan eikä mistään pyynnöistäni huolimatta! Vaikka miten laittautuisin, en saa mieheltä mitään kommenttia. Jos menen iltasella kainaloon kun on katsomassa telkkaria, saattaa sanoa että auts kun painat siinä, miten tunget niin lähelle.. Jos joskus harvoin päästään jonnekin kahdestaan ja yritän jotain yhtään hempeämpää, että halittaisiin vierekkäin tai otettaisiin lasilliset meille niin ei miestä kiinnosta. Silti hän sanoo että haluaa olla yhdessä ja että mitä sitä nyt turhia hömppiä lässyttämään, kunhan nyt ollaan.
Mua masentaa, miten voin 30v ikäisenä jo ajatella ettei enää koskaan mitään nättiä, hempeää, romanttista?! Enkä ole koskaan ollut mikään lässynlää-tyyppi, mutta yksinkertaisesti tuntuu todella tylsältä ja ankealta elellä näin. Silti miehessä on paljon hyvää, perusmies, joka ottaa minut huomioon vaikka ostamalla minulle mieluista raejuustoa kaupasta. Sanokaa jotain, mitä itse tekisitte?
Kommentit (10)
Aikani yritin, toivoin, haaveilin, a aina petyin. Ratkaisu on se että luovutin. Olen saanut tän neuvon jossus psykologita, eli toista on turha yrittää muuttaa, itse vaan pettyy ja katkeroituu, eli ei kannata aina taistella ja yrittää muutosta.
Niinpä luovuin romanttiiäsesta haaveilusta, keskityin kivoihin asioihin ja luovuin toiveesta että mes muuttuisi. Ei muuu. Olisi pitänyt naida toisenlainen miesmitta se on myöhäistä. Haluan ehjän perheen lapsille ja hinta siitä on se että en saa kaipaamaani romantiikkaa. Ei se ole mikään kohtuuttoman kova hinta.
En oikein tunne halua sivusuhteeseen. Siinä olisi liian kova hinta, en halua että lapset joutuvat kärsimään. Tai mieskään.
Näen välillä valtavasti romanttisia unia. Että joku huomioi ja koskettaa. Ei siis mitenkään seksiunia. Ja saatan leijailla niissä tunnelmissa seuraavasta päivästä puolet.. se puristaa rintaa, huomaan miten valtavasti kaipaan sitä puolta elämään. Vaikka toisaalta ihanaa että edes unissa voi kokea sellaista.
Olen myöskin ajatellut niin kuin tuo yksi vastaaja, että "toista et voi muuttaa, ainoastaan omaa suhtautumistasi asioihin". Välillä harmittaa, mutta useimmiten olen ihan tyytyväinen tähän vähän arkiseen, mutta pitkään suhteeseen.
no, hyvä puoli on se että mies välittää sinusta (ostaa oikeaa raejuustoa...). se on hyvä lähtökohta.
joten, suosittelen seuraavaa: kerro sille tyypille, että tämä nyt vaan on sulle sellainen olennaisen tärkeä juttu, että sun PITÄÄ saada romantiikkaa! jonka jälkeen kerrot hänelle että mitä ihan _tarkalleen_ sinä haluat hänen tekevän (=viestejä aamiaisleivän väliin, haleja ruokaa laittaessa, whatever), ei mitään vihjailuja, ei rivien välistä lukua.
ja että tämä on välttämätöntä. no jokes. että sinä tarvitset tätä tai koko homma on persiillään. näin hän ymmärtää miten tärkeää se on sinulle. vaatii rautalankojen vääntöä.
kyl se siit.
ja kuvittele itsesi sankarittaren paikalle. Ja ajattele asia huumorin ja positiivisuuden kautta. Miehesi on muuten hyvä tapaus, joten kyllä tuota voi oppia hyvin sietämään.
Miestäsi et pysty muuttamaan, hän on perusluonteeltaan epäromanttinen ja sen kääntäminen toiseksi ei onnistu.
on kyllä liioittelua pahemman kerran nuo kehotukset etsiä sivusuhde tai miehen jättäminen sen takia, ettei mies ole romanttinen!
t. 8
Se PITÄÄ sanoa mitä tahdot.
Voit perustella miehelle että se olisi häneltä ele että välität kun tuot kukan joskus tai koskettelette pitkin päivän ilman että se menee seksiin.
Kerro ihan suoraan mistä tykkäät ja että sinä tahdot tälläistä ja tuollaista huomiota vaikka se miehestä tuntuu kornilta.
Se on mitä sinä kaipaat ja tahdot. Jos mies ei vaan tee vaikka suoraan sanot että kulta, pliis sinä kaipaat että hierot varpaita niin sitten terapian vuoro. Hanki vaikka oma paikka jossa jutella ja vie mies sinne mukaan tai ota sieltä itsellesi neuvoja miten toimia. On sitten terapeutti valmiina jos/kun eroatte.
Kyllä tuossa on niin primitiiviset tarpeet sinulla esillä että katkeraa on sinun elää siinä suhteessa jos sama jatkuu, sillä tiedä: jossain voisi olla teille molemmille sopivat kumppanit.
Ei sen tartte tykätä sun varpaitten hieromisesta ja sinä taas saat sitä tykätä.
jos olet sitä mieltä, että miehen velvollisuus on hieroa vaimon hikisiä varpaita, jos vaimo haluaa, tai muuten tulee ero ja terapeutti.
Korvaavia ratkaisuja: käy pedikyyrissä, jalkahieronnassa, osta jalkakylpylaite, istu olkkarissa jalat pesuvadissa. Hiero ja raspaa itse.
Mulla ja Enrique Iglesiaksella on once in a lifetime rakkaustarina mun mielikuvituksessa, ja hyvin toimii!
Ja venyyhän se, miksei venyisi, mulla ainakin venyy.