Aion kokeilla elämistä brittiläisenä. Mitä brittien elintapoihin kuuluu?
Viiden tee. Englantilainen aamupala. Sydämen asialla. :D Olen tosissani. Aloitan elämään brittiläisenä huomenna.
Kommentit (1537)
Moksy cat and Rocksy dog cant survive without you either.
You just smile when asked how are you, and answer: I am fine thank you.
Majoneesi on kyllä arabian ruokaa . Raaka keltuainen lämpöisessä salmonella tauti vakiona . Öljysotkut . Aito enkku oppii ensin väärän puoleisen liikenteen nimittäin jäät heti auton alle jos ylität katuja katsomalla oikealle tai ryhmittymällä väärin ,ajat väärää kaistaa jos ajat kuin Suomessa . Pitää osata pyytää anteeksi koko ajan ja pyytää please . Muistaa avata ovet naisille ensin . Pitää rakastaa kuivakakkuja . Teetä . Paistetut nakit . Koulutusta arvostetaan . Opiskele jotain . Köyhempi väestö harrastaa second hand vaatteita mutta työssäkäyvät shoppailee putiikeissa . Musiikki on mukana . Koska englanti on oikeasti saari osaat uida tietysti . Veneily on pyöräilyn rinnalla harrastus . Kiipeily ja olut bubit . Lähinnä lempeää oleilu keskustelua lähiöissä eikä mitään hurjaa ,hurjat jutut on yökerhoissa. Opettele siis ensin liikenne ja kohtelias puhetyyli .
Katsele TV sarjaa tai osta videot Pokka pitää . Siinä tulee esille miten käyttäydytään .
Ap väsyi ollemaan britti? Ja hävisi bittiavaruuteen?
Ryypätä paljon, hakata vaimoa, haukkua EU:ta ja ylistää Venäjää. Ae on perusbrittiä.
Britit inhoavat venäjää sekä myös laittomia siir tolaisia.
Olut kyllä maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet käynyt hevoskilpailuissa, joista Ascot on se fiinein?
Netistä kannattaa astoa kuvi millaisia hattuja yläluokan naiset siellä käyttävät.
Hakuun vaikka:
Ridiculous Hats From the Royal Ascot Horse Race
Dear friend, en ole vielä ehtinyt käydä Ascotissa ja hattukokoelmaa olen kartuttanut tämän viikonlopun aikana. Olen tarkka tyylistäni ja kaikki pitää olla viimeisen päälle laitettua niin arkena että juhlana. Lovely! :) Ap
En lukenut kuin ekat pari sivua mutta eihän "quite good" ole "ei hyvä", vaan "melko hyvä".
Vierailija kirjoitti:
Dear friend, kyllä tämä on ihan pysyvä muutos eikä vaihtuva hetken mieliteko. Lovely! Ihanaa kun olen löytänyt elämäni tarkoituksen ja voin olla onnellinen. :) Ap
Tää on kyl oikeesti yks palstan hauskimmista ketjuista. :D 29 sivua aitoja vastauksia ja ihmettelyjä ja itsekin sorruin vastaamaan ihan tosissani kerran.
Kiitos AP! Ja tsemppiä :D t. yks niistä jotka asuu briteissä ja heitti ideoita.
Mä päätin vaihtaa kansallisuutta. Yritän olla kuin tanskalainen ja syön vain voileipiä ja hyggeilen. Helpompaa niillä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyl oikeesti yks palstan hauskimmista ketjuista. :D 29 sivua aitoja vastauksia ja ihmettelyjä ja itsekin sorruin vastaamaan ihan tosissani kerran.
Kiitos AP! Ja tsemppiä :D t. yks niistä jotka asuu briteissä ja heitti ideoita.
Dear friend, lovely! Ihana kuulla. :) Kiitos sweetie ja tsemppiä sinulle ja kaikille muille sekä ihanaa päivää! <3 Ap
Hei AP (ja miksei toki muutkin samanmieliset), miten arki on rullannut loppuvuodesta?
Vieläkö vedenkeitin lämpiää ja teekuppi höyryää talvi-iltoina? Onko viimein yhden etapin lisää saavuttanut Brexit draama vaikuttanut mitenkään?
Minä olen saanut puhelimeni mukaan kolme korona-altistusta, joten siltä osin autenttinen brittielämys. 😱 Tunnen voimakasta halua eristäytyä kotiini brittiläisen lockdownin hengessä. Mutta ei, täällä täytyy vaan töitä painaa.
Olen muuten tässä joululomalla (kun kaikki oikeat harrasteet on peruttu) innostunut hankkimaan kotiin kausitekstiilejä. Sopiiko tämä brittiläiseen elämäntyyliin? 🤔
T. Yksi ketjulaisista
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut puhelimeni mukaan kolme korona-altistusta, joten siltä osin autenttinen brittielämys. 😱 Tunnen voimakasta halua eristäytyä kotiini brittiläisen lockdownin hengessä. Mutta ei, täällä täytyy vaan töitä painaa.
Olen muuten tässä joululomalla (kun kaikki oikeat harrasteet on peruttu) innostunut hankkimaan kotiin kausitekstiilejä. Sopiiko tämä brittiläiseen elämäntyyliin? 🤔
T. Yksi ketjulaisista
Mitäs me muuten toivottelemme toisillemme? Onko se ihan vaan Happy New Year vai onko briteillä jotain erityisesti heille tyypillisiä joulu- ja uudenvuoden toivotuksia? Entäs muita tapoja? Jotain niitä crackereita vedetään kahden ihmisen välillä, vaan mitenkäs se nyt menikään? Ja Big Benin lyöntejä kuunnellaan vuoden vaihtuessa?
Keltaisiet ja vinot hampaat, epäselväpuhe, jatkuva riidan haasto, pieni älykkyysosamäärä, muutat navettaan. jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Yksi ketjulaisista
Mitäs me muuten toivottelemme toisillemme? Onko se ihan vaan Happy New Year vai onko briteillä jotain erityisesti heille tyypillisiä joulu- ja uudenvuoden toivotuksia? Entäs muita tapoja? Jotain niitä crackereita vedetään kahden ihmisen välillä, vaan mitenkäs se nyt menikään? Ja Big Benin lyöntejä kuunnellaan vuoden vaihtuessa?
Kuningattaren puhettahan kuunnellaan, tuleeko se joulupäivänä? Jos ottaisi perinteeksi kuunnella kuningattaren puheen jouluna ja sitten meikäläisen presidentin puheen uutenavuotena? 🤔 Sitähän aina kehotetaan luomaan itse omat traditionsa, ja tässä olisi inspiraatiota meitsun omiin perinteisiin. Voisi oikeasti viettää kaksi joulua, aattona suomalaisen ja joulupäivänä brittiläisen. Vähän niin kuin tuplajoulu. 🤠
Brittiläisittäin kuuluisi kai päivitellä säätä, mutta minä kyllä päivittelen sitä, että molemmat CultBeautyn meikkitilaukseni ovat kai jumittuneet niihin telkkarissa nähtyihin uutiskuviin. Toivottavasti pikku palettini ja muut aarteeni löytävät pian luokseni kotiin, ehjinä ja lisämaksutta.
Voi näitä aikoja!
Vierailija kirjoitti:
tai brittiavaruuteen!
Kylmä asunto ja homeinen parveke (parveke on vihreän mönjän peitossa)
Jatkat silti asumista omassa talossasi, sillä olet viimein saanut ruususi kukoistamaan.