Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katoin netistä raskausdiabetesta sairastavien ruokavalio-ohjeita.

Vierailija
05.06.2013 |

Espoon kaupungin Raskausdiabetes ja ruokavalio, löysin ekana tuloksena kun googlasin nuo hakusanat. Noh, siellä oli ohjeruokalista päivälle, kuusi ateriaa. Joka aterialla 1-2 viipaletta leipää. Kuuluuko niin paljon leipää myös normaaliin virallisterveelliseen ruokavalioon vai vain tähän raskausdiabeetikon?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut kiloklubilla ja yksi sen tuomista oivalluksista on se, että kuituja on vaikea saada täyteen jos ei syö arvatkaa mitä - leipää. Silloinkin kun tulee se puoli kiloa kasvista täyteen tai menee ylikin.

Vierailija
22/24 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun on keliakia. Ei sillon voi syödä muutaku puhdasta kauraleipää. Onko kaura leipä ok syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syönyt diabetesvalion ohjeilla kahden raskauden ajan ja kumpikin vauva oli yli 4,5kg, isompi lähemmäs 5kg. Kolmannella kerralla söin hyväkarpisti ja vauva painoi syntyessään 3,5kg. Kahdessa ekassa raskaudessa sokerit oli aina koholla. Kolmannessa ei. Eli...

Vierailija
24/24 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun on keliakia. Ei sillon voi syödä muutaku puhdasta kauraleipää. Onko kaura leipä ok syödä?

Kuitujen takia ei leipää tarvitse syödä. Kuituja saa kasvisten lisäksi pähkinöistä, manteleista, kaakaojauhosta esim.