Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läski ei tarvitse olla, vaikka on raskaana

Vierailija
05.06.2013 |

Siinä esimerkki:

http://static.iltalehti.fi/viihde/mari1_0406JID_503_vi.jpg

Taitaa olla vain naisille sellainen "tekosyy" syödä ylenpalttisesti ja lihoa ylenmäärin. Onhan ne kaikki muutkin raskaana olevat pyöreitä, no ei tartte olla, voi sitä pitää kohtuuden silloinkin

Mies

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, koita itse olla raskaana ja tule sitten avautumaan. 

Vierailija
2/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta tuota kuvaa ei ole otettu loppuraskaudesta. Mulla on kuukausi laskettuun aikaan ja vatsa iso, mutta minnekään muualle ei ole tullut yhtään ylimääräistä. Hei sinä mies, joka laitot tuon kuvan. Etkö tajua että sitten kun se vauva on jo yli 3kg, niin vatsa on vähän erinäköinen kuin tuossa kuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muutenkin koko raskaus on ihan perseestä ja sitten vielä joku mies vitsii tulla revittelemään jollain bikinimallin kuvilla, jotka on otettu ehkä raskausviikolla 20.

Idiootti.

t. Entinen urheilija ,RV40 , alkupaino 55kg, nyt 73kg, helvetinmoista kärsimystä koko raskausaika

Vierailija
4/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas nainen on hot 

Vierailija
5/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 19:37"]

Joo, muutenkin koko raskaus on ihan perseestä ja sitten vielä joku mies vitsii tulla revittelemään jollain bikinimallin kuvilla, jotka on otettu ehkä raskausviikolla 20.

Idiootti.

t. Entinen urheilija ,RV40 , alkupaino 55kg, nyt 73kg, helvetinmoista kärsimystä koko raskausaika

[/quote]

Ehkä se on vitutus on suhteessa painon nousuun. Mä olen edelleenkin sua painavampi ja silti tunnen itseni suht hoikaksi RV 38. Alkupaino 79kg, nyt 83kg! Ok olen pitkä.

Vierailija
6/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olin viime kesänä raskaana ja justiinsa vielä viikoilla 23 oli hoikat jalat ja söpö mahakumpu. Tarkoitus oli, ettei paino olisi noussut niin paljon kuin esikoista odottaessa (14kg), mutta hupsista! Vaikka liikuin ja yritin syödä hyvin niin paino alkoi nousta 1kg/viikkotahtia puolivälin jälkeen ja lopussa paino oli noussut yhteensä 22kg. Olin myös joka paikasta levinnyt, naamasta, käsistä, ahterista, jaloista ja mahasta. Kävin zumbaamassa ja salilla, mutta pöh...kyllä vain levisin joka paikasta ja paino nousi. Nyt vauva 6kk ja vielä olisi 5-6kg pudotettavaa, että aika hyvin on kuitenkin raskauskilot karissut. Me olemme erilaisia ja olemme myös hormonaalisesti erilaisia: jotkut paisuvat vaikka söisivät vain terveysruokia ja jotkut eivät, vaikka söisivät kuin hevoset.

Joko et ole ollut itse raskaana tai sitten kuulut niihin (onnellisiin?), joilla nousee paino vain 5-8kg ja paisut vain mahasta ja luulet, että se on jotenkin sinun aikaansaannostasi ja että jokaisella tulisi mennä raskaus ja painonnousu samalla tavalla kuin sinulla.

Vierailija
7/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho :D Olitkin mies....en lukenut allekirjoitusta. No sitä suuremmalla syyllä, pidäpäs se suusi kiinni asioista joista et tiedä.

Vierailija
8/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun teemassa:

Jösses.... nätimpi kuin ei-raskaana :- P

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/26/article-2315136-197EF030000005DC-546_964x1363.jpg

Vierailija
9/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 19:46"]

Ketjun teemassa:

Jösses.... nätimpi kuin ei-raskaana :- P

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/26/article-2315136-197EF030000005DC-546_964x1363.jpg

[/quote]

Joo Katherinea pukee raskaus :) Ennen oli luuviulu, nyt on kauniisti pehmennyt ja ihokin hehkuu.

Vierailija
10/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin voinut kirjoittaa tuon aloituksen vielä ensimmäisen lapsen jälkeen. Entisenä urheilijana liikuin paljon ja palauduin tosi äkkiä vanhoihin mittoihini. Toisessa raskaudessa kuvittelin asioiden menevän samalla tavalla, mutta meinasinkin saada keskenmenon jo raskausviikolla 18. Vietin monta kuukautta sairaalassa selällääni maaten ja paino nousu yli 25 kiloa. Olin vielä synnytyksen jälkeenkin todella ylipainoinen, mutta helpottunut ja onnellinen terveestä ja lähes täysiaikaisesta lapsesta. Kyllä pisti vihaksi puolituttujen kommentit ylimääräisisä kiloista! Todella moni katsoi oikeudekseen huomautella liikakiloista. Olisivat pitäneet suunsa kiinni... 

Vierailija
11/11 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse lihoa, mutta jos lihoo, niin se ei kyllä kuuluu ap.n kaltaisille idiooteille pätkän vertaa.

Minulle ei ihme kyllä tullut paljoa kiloja, mutta vauvakin syntyi pari viikkoa etuajassa ja oli pienikokoinen. Helposti psinoa kyllä kertyy jos joutuu jättämään liikkumisen minimiin ja tylsistyy kotisohvalla. Turvotusta tulee loppuvaihessa väistämättä,  ja se lisäsi mullakin varmaan kilon tai kaksi. Loppuvaiheessa painoa oli tullut 9kg.