Mitä vieraana toivoisit 40 v bileiltä?
Juhlapaikka on varattu, mutta muuten on vielä kysymysmerkki, että mitä kivaa voisi tehdä ja syödä. Onko teillä jotain ideoita?
Paikaksi vuokrasin mökin järven rannalta.
Kommentit (27)
Voihan kutsun rajata, että imetysikäiset ok, mutta muuten vain vanhemmat.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:31"]
Juhlapaikka on varattu, mutta muuten on vielä kysymysmerkki, että mitä kivaa voisi tehdä ja syödä. Onko teillä jotain ideoita?
Paikaksi vuokrasin mökin järven rannalta.
[/quote]
ei mitkään hyttysvoiteet auta. Hommaa kunnon karkotin ja verkkoja. Olin myös itse viime kesänä todella pitkästyttävissä häissä jotka pidettiin mökillä. Oli yllätyspaikka eli kukaan vieraista ei ollut pukeutunut alueelle sopivasti vaan liian hienosti ja hyttysiä oli tosi paljon. Hääparilla on 3 lasta, heille itselleen oli laitetty hyttysmyrkk mutta me muut oltiin tosi syötyjä. Kuljetuspiti tilaa tunteja aikaisemmin kun ihmisillä oli oikeesti tosi tylsää.
kun sitten puoli vuotta myöhemmin tuli kiitos kortti luki siinä kiitos kun teitte päivästä täydellisen. Eli he oikeasti kuvittelevat että ihmisillä oli myös hauskaa.
tärkeintä on keskittyäettä ihmisillä on hauskaa. Onko ruoka hyvää, juotavaa tarpeeksi, mitä jos sataa. Joku soitelu ei mua kiinnosta yhtään ja mökki ei ole yleensä kovin lapsiturvallinen ympäristö.
Kaverin nelikymppiset joissa viihdyin: ruokaa ja juomaa paljon. Pari DJtä soitteli ysäri ja kasarihittejä ja tanssia riitti. Alkoi ajoissa lauantai ilapäivällä ja jatkui pitkälle sunnuntai aamuun. Ei lapsia.
Oli mahtavaa tanssia, laulaa, jutella ja nauraa paljon ja rauhassa. Kurjat ihmiset aina kännää liikaa, joten ne myös sammuu ekana tai lähtevät kotiinsa.
Ihmiset tekevät juhlan. Jos vieraat ja/tai isäntäväki ovat tylsää tai valittavaa porukkaa, sitä ei pelasta parhaimmatkaan tarjoilut. Ja toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:34"]
Minkä ikäisiä sun lapset on?mä täytän syksyllä 40v enkä voi juhlia kun on5v lapsi jota en saa hoitoon.
[/quote]
Ja miks sitä lasta ei vois ottaa mukaan? Miks sun pitäis päästä vetää perseet olalle???
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 08:02"]
Ja miks sitä lasta ei vois ottaa mukaan? Miks sun pitäis päästä vetää perseet olalle???
[/quote]
Koska jotkut tykkää siitä, että on muutakin elämää kuin lapsi.
Joskus on kiva jutella ihan SELVINPÄIN aikuisten juttuja aikuisten kesken ilman, että pitää miettiä mitä sanavalintoja voi käyttää, mitä voi kertoa jne, kun on pieniä korvia kuuntelemassa.
Lisäksi joku muu saattaa haluta juoda itsensä humalaan, mutta aika moni ei pidä siitä, että lasten lähellä ollaan humalassa. Niinpä sitten se lapsi pilaa fiiliksen myös siltä, joka meinasi rentoutua kerrankin ilman lasta alkoholin kera.
Ehkä, jos sinulla olisi ystäviä, tietäisit tämänkin.
Mä toivoisin lapsettomia kunnon bileitä paikassa, johon pääsee ilman omaa autoa. Tai jos lapset olisivat alkuun mukana, mutta lähtisivät hyvissä ajoin, jolloin alkaa varsinaiset bileet. Koti tai mökki olisi paikkana ok, sitten vain hyvää ruokaa ja paljon juomaa, niin hyvä tulee. Mun käsitys 40v juhlista ei ole kiva kesäpäivä mökillä, osa soutelee, osa saunoo ja lapset tylsistyy kuten myös suurin osa vieraista.
Mulla on itsellänikin lapsia eli en ole mitenkään lapsivastainen, mutta 40v bileet pitäis olla kunnon bileet ilman lapsia. Ne jotka eivät pääse ilman lapsia, voivat jättää tulematta. Ja jos jollain on pieni vauva, niin voihan sellaisen kanssa osallistuakin, jos on selvinpäin, muttei häiriinny muiden juomisesta.