Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko teidän miehet teidän ulkonäköä?

Vierailija
05.06.2013 |

Niin kuuletteko kohteliaisuuksia kotona? Entä muualla? Kehutteko miehet vaimojanne/puolisoitanne kauniiksi tms? Onko hölmöä edes toivoa sellaisia monen vuoden yhdessäolon jälkeen?

Me ollaan oltu yhdessä 6 vuotta, enkä muista alun jälkeen koskaan kuulleeni olevani kaunis tai juuri muitakaan kehuja. Ja vaikka ikää on jo 30v, niin kyllä sitä toivoisi että mies jotenkin huomaisi edes joskus kun on vaikka "laittautunut". Mieheni on kova puhumaan noin muuten ja saattaa kehasta välillä kyllä jotain muita kauniita naisia, ei häiritsevän usein, mutta kuitenkin. Eikä se minua haittaa, toki maailma on kauniita ihmisiä pullollaan, mutta toivoisihan sitä että oma mies pitäisi vaimoaankin kauniina ja sanoisi sen edes joskus ääneen (muualta saatan joskus kehuja vielä kuullakin). Kun valitin asiasta niin hänen kommenttinsa oli vaan "ethän sä aina voi olla kaikkein kaunein". Joo tiedän.... Mutta oma mieheni on silti minun silmissäni yhä se kaikkein komein.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja oon jo 51v.

Vierailija
2/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, mutta eipä ole paljon aihettakaan joten en sitä odotakaan. Rupsahtaminen on alkanut (oon 45 v) ja liikakilojakin on muutamia suonikohjuista puhumattakaan.... Suoraan sanottuna mies näyttää 10 v nuoremmalta kuin minä vaikka on 8 vuotta vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu Mua usein ja sanoo että olen kaunein tuntemansa nainen.

Vierailija
4/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehuu. Tuollainen kommentti mieheltäsi oli todella ajattelematon. Vaikka hän pitäisi väliaikaisesti jotakuta toista kauniinpana, etkö sinä kuitenkin ole hänelle se kaunein, kun olet hänen vaimonsa. Komeita miehiä riittää, mutta minä ainakin koen, että se oma kulta on kaikkein komein aina oli hänellä vatsakumpua, nenäkarvaa tai parran sänkeä, koska hän on mieheni eli se kaikkein tärkein mies. No tämä on vain minun ajatusmaailmani, toki maailmaan mahtuu ainakin miljoona muunlaista ajatusmallia.

Harmillista, että miehet eivät tajua kehujen tärkeyttä. Kehuttu ihminen tuntee olonsa hyväksi, jolloin myös se näkyy ulospäin :) Eli jos haluatte vaimoistanne kauniimpia niin kertokaa heille kuinka kauniita he ovatkaan!

Vierailija
5/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu.. niinkin romanttisesti kuin että mulla on maailman parhaat tissit :)

Vierailija
6/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kehuu. Kauniiksi, hyvännäköiseksi, söpöksi, herkulliseksi... riippuu vähän millä mielellä ollaan ja missä tilanteessa.

Miehen mielestä tavallisuus/arkisuus on naisessa kauneinta. Sellainen kyllä olenkin. Yhdestä kaverista on joskus kommentoinut, että tämä näytti paremmalta ennen kuin meni vaihtamaan tyyliään totaalisesti. Muuten ei juurikaan kommentoi muita.

Vierailija
7/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittän sanon vamolleni että on maailman kauneni ja että on tyylikäs ja fiksu, annan pusuja sanon kauniita asioita, ollaan oltu 25v yhdessä, ollaan keski-ikäisiä. vaimo sanoo että on onnellinen kun kehun häntä.

Vierailija
8/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain miten heikkoitsetuntoinen suomalainen nainen on, kun kaikki tuntuu olevan kiinni siitä, kehuuko mies vai ei....

Vierailija
9/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu koskaan. Hyvä että edes katsoo päin. Vahvasti menee siis. Tosin ei muutenkaan anna koskaan mitään palautetta ja ei millään tavalla huomioi/ota huomioon eri tilanteissa meikäläistä. Hyvin flegmaattinen tapaus. En ehkä ollut ihan oikea ihminen vastaamaan tähän kaikessa pessimistisyydessäni.

Vierailija
10/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu koskaan. Olen siitä tosi onnellinen. Minulla on heikko itsetunto, ja ajattelen mielelläni mahdollisimman vähän ulkonäköäni (josta siis pidän huolta mutta ahdistun kovasti siltä miltä toisten silmissä näytän). Mitä vähemmän saan minkäänlaista kommenttia itsestäni, sen parempi.

Vierailija
11/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehuu :) Aamulla (lähden töihin ennen häntä) sanoo usein, että näytän hyvältä tai että olen kaunis.

Vierailija
12/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ja tykkään siitä. Muistan itsekin kehua häntä ja osoittaa kosketuksin ja teoinkin että tykkään ja välitän ja haluan.

Vierailija
13/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:18"]

Mietin vain miten heikkoitsetuntoinen suomalainen nainen on, kun kaikki tuntuu olevan kiinni siitä, kehuuko mies vai ei....

[/quote]

mulle tuli sama mieleen

Vierailija
14/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No eihän sitä tarvitse heikkoa itsetuntoa olla, mutta onhan se kiva ilahduttaa toista kauniilla sanoilla ja kehuilla. Itse tykkään kehua miestäni ja olen iloinen, kun hänkin on iloinen.

Vierailija
15/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jooooo. Mulla muuta kuin että minulla on tällä hetkellä jenkkityttö joka kaipaa samaa hyväksyntää ja sitä että tuntee itsensä kauniiksi myös oman miehensä toimesta - kyseessä on varsinkin universaali ilmiö naisten keskuudessa, eli tätä turha kaataa suomalaisnaisten niskaan.

Vierailija
16/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehuu. Ulkonäköä, luonnetta, huumoria ja laulutaitoa muun muassa. Yhdessä ollaan oltu pitkälti yli 20 v.

Vierailija
17/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, enkä minäkään kehu miestäni. Emme kumpikaan varmasti edes pitäisi kehuista, kyllä me tiedämme toisen eleistä ja äänensävyistä ja katseistakin että toisiamme rakastamme ja tuntuu että sanat vain olisivat halpoja ja häiritseviä. Ei niitä vaan tarvita mihinkään.

Vierailija
18/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kuulen että olen kaunis:) tai söpö tai jotain. Ja kehun minäkin miestä päivittäin ym . ei sitä pidä niin "tärkeänä", mutta kyllä jos tulis pitkä aika ettei mies sanoisi mitään kivaa niin kyllä sen varmasti huomaisi :/

Vierailija
19/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 20 vuotta yhteistä tietä ja olisko tuo kahdesti sanonut söpöksi. Silloinkin olin kamalan krapulan kourissa, joten vittuiluna otin. Tissejä ja persettä se "kehuu" jatkuvasti.

Joskus suhteen alkuvuosina kyselin, että miksei tuo kehu tai sano mitään kaunista musta.. "mitä sitä itsestäänselvyyksistä jatkuvasti sanomaan" hän sanoi, niinpä niin.

Vierailija
20/36 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kehutaan muista asioista kuin ulkonäöstä. Ja totta puhuen se lämmittää mieltä enemmän. Toki ulkonäöstäkin voi antaa/saada kehuja, esim. pukeutumisesta, kampauksesta... Mutta itse arvostan eniten sentyyppisiä kehuja, kun mies arvostaa vaikka ruoanlaittotaitoani. Samaten itse kehaisen monesti miehen näppäryyttä tekniikan kanssa yms. Kehut on siis perin arkisia, mutta niin olemme mekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi