Tesla syttyi kolarin jälkeen palamaan, ovet lukittuivat - nainen koki hirveän kuoleman
Kuoleman loukkuja, kuka tuollaisella uskaltaa ajaa?
Kommentit (27)
Jos Musk olisi edelleen leftist niin näitä uutisia ei näkyisi mediassa ollenkaan, ei yhtäkään
Penkistä voi laittaa pieruääniä niin kauan kuin akussa virtaa 👍
Niissä ovissa on ihan vaijeriaukaisinkin mistä ne saa auki.
Vierailija kirjoitti:
MIksi niitä ei voi avata normaalisti? En minä ainakaan osaisi avata tuollaista jos onnettomuuspaikalle sattuisin paikalle.
Elon on semmoinen kuolemankauppias, vaikka nimi mainostaa virheellisesti eloa.
Näitähän sattuu koko ajan Teslojen kanssa.
2kk sitten kuoli Dortmundissa mies ja kaksi pientä lasta auto-onnettomuudessaa koska auttajat eivät saaneet palavan auton sähköovia auki.
Hirveä tragedia. Aivan turhia kuolemia. Auttajille myös traumatisoivaa kun mitään ei voi tehdä lasten auttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Paikalla on ollut väkeä ja ne ei ole saanut ovia auki. Näköjään kukaan niistä ei ole tajunnut millä ne ovet saisi auki niin ei ole kovin hyvä ratkaisu tuo vaijeriaukaisin, mikä lie. Auton omistajatkaan ei ole osannut avata ovia ilman sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Musk olisi edelleen leftist niin näitä uutisia ei näkyisi mediassa ollenkaan, ei yhtäkään
Onko sulla huono käännösohjelma vai mikä se leftist on? Joku jolla on lefti? Kengän lesti?!
Vierailija kirjoitti:
Kuten tässäkin tapauksessa huomattiin, ne ovat helppokäyttöisiä kaikille.
Kannattaa poistua ikkunan kautta, torvelot.
Vierailija kirjoitti:
Jos menen autoon vain kyytiin, kertooko esim onnettomuudessa tajuttomaksi mennyt kuski minulle missä ne ovat?
Noilla ovenkahvoilla mitään vaikutusta kulutukseen vaan vain turhaa kikkailua kun ovessa täytyisi olla vetokahva esillä.
Miksi ihmeessä ne ovet lukittuvat jos jotain tapahtuu? Eikö olisi parhainta jos ponnahtaisivat itse auki jos jokin palaa.
Tesloissa pitäisi ennen jokaista matkaa katsoa pelastusvideo kuten lentokoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ne ovet lukittuvat jos jotain tapahtuu? Eikö olisi parhainta jos ponnahtaisivat itse auki jos jokin palaa.
Todellakin tämä. Niissä on tarkoitus olla älykästä tekniikkaa. Eikö juuri kolarin sattuessa oven automaattinen aukeaminen olisi sellaista? Tekoäly toimii?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa poistua ikkunan kautta, torvelot.
Paikallaolijat oli yrittänyt rikkoa ikkunoita. Jos ovet ei aukea ilman sähköä niin toimiiko ikkunat pyhällä hengellä vai miten ne saa auki? Eiköhän ne autossaolijat ja sivulliset ole yrittäneet kaikkea, vähän myöhäistä neuvoa nyt mitä olisi pitänyt tehdä.
Näitähän on ollut vuosien aikana useita, onko jossain tilastoa.
Pähkähullu idea tehdä vain sähköllä toimivat ovet.