Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jokin, mitä miehesi on sanonut, saanut sinut ihmettelemään

Vierailija
12.04.2013 |

tunnetko toista oikeasti?

Meillä tuli tällainen tilanne eilen. Mies sanoi jotain, minkä itse ajattelen täysin tämän arvojen ja luonteen vastaiseksi, ja jäin ihmettelemään tuota lausahdusta, en tosin miehelle osannut siinä tilanteessa mitään sanoa.

Omasta näkökulmastani mies on todella suvaitsevainen, lempeä ja ei hauku ihmisiä. Tai en ole ennen tällaista piirrettä huomannut. Itse olen hieman ylipainoinen, eikä mieskään ole mikään urheiluhullu.

Olen nyt myös raskaana, ja oltiin oltu iltapäivällä neuvolan synnytysvalmennuksessa, nyt menossa pehmikselle. Puhuin siellä olleesta kätilöstä jotain tyyliin "muistatko, kun se tummatukkainen sanoi näin..." ja mies vastasi "AI se läskisika?"

Jäin aivan suu auki, mielestäni tämä nuori nainen ei ollut edes lihava, hieman mahaa, mutta varmasti ihan normaali painoindeksiltään. Olipa siinä nieleskelemistä pehmiksessä, kun itsellä on muutenkin nyt sotanorsu olo, kun on ylimääräisiä kiloja ja jättimäinen raskausmaha. Voiko toisesta olla näin väärässä, mietin nyt koko ajan, ajatteleeko mies minustakin noin?

Mitä teille on miehenne sanoneet, että olette jääneet miettimään, että onko tuo ihminen yhtään sellainen kuin olen luullut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mieheni, jolla on homoseksuaaleja kavereinakin ja joka ei ylipäänsäkään ole ikinä ollut mitään ongelmaa erilaisuuden kanssa (ei erilaisten vähemmistöjen kanssa eikä sen kanssa jos itse joissain asioissa poikkeaa selvästi siitä mikä on yleinen näkökanta) kommentoi seurassa jotain miesjulkkista reteään sävyyn "vitun hintiksi". Se julkkis oli vielä joku ihan yhdentekevä heterojulkkis, korkeintaan miedosti ärsyttävä muttei kukaan joka olisi tehnyt mitään oikeasti karseaa (tai mitään homoihin liittyvää).

En osannut kuin tuijottaa, niin yllättävä tuo typerä ja sitäpaitsi täysin aiheeton purkaus oli. En keksi mitään muuta syytä kuin että mies halusi tehdä jonkun oudon vaikutuksen niihin kuuntelijoihin, mutta siinäkään ei ole mitään järkeä, sillä tuskin hän nyt haluaa vaikuttaa muiden silmissä ääliöltä.

Asia jäi sen verran vaivaamaan, että joskus vuosien kuluttua otin sen puheeksi ja kysyin mistä siinä oli ollut kyse, mutta mies ei enää muistanut tai halunnut muistaa koko tapausta, joten en koskaan saane tietää. 

Vierailija
2/2 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies totesi kerran tuttavien kanssa keskustellessa, että kyllä kaupungissa on ihanaa asua, kaikki on lähellä ja rivitaloalueella mukava tunnelma naapureiden kesken!

Juuri kotona olimme alkaneet puhua ja miettiä maalle muuttoa, kun kaupunkielämä ja vierivieressä olevat naapurit ahdistavat.. Mitä ihmettä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän